Gå til innhold

Marvel med fire nye filmer! Blant annet vår egen tordengud-Thor.


Dotten

Anbefalte innlegg

Mener å huske at Brad Pitt ikke var avvisende til å spille Captain America på 90-tallet, så han er vel ikke helt fremmed for tanken. Han anses av mange til å være for gammel til Captain America-rollen, selv om han også der er ønsket av en god del fans.

 

Utfordringen blir jo prislappen. Bare lønnssjekkene som skrives ut for en Avengers-film vil jo bli enorme. Blir jo som en Ocean's Eleven hvor folkene har kappe og superkrefter...

 

Tenke seg til om en av filmene flopper. Hva gjør man da? Nå har jeg hørt rykter om at Thor-manuset visstnok skal være "fantastisk", men som må omskrives da det ville krevd et budsjett på 300 millioner dollar å filme det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noen faktorer man må regne med akkurat i forhold til dette.

 

1. Captain America har allerede hatt en versjon av skjoldet sitt i WWII.

2. Hvordan kunne Iron Man ha noe kjennskap til Captain America, han visste jo ingenting om Avengers engang.

3. Skjoldet til Captain America ser annerledes ut tror jeg.

4. Det var ikke Iron Man som lagde skjoldet hans i utgangspunktet.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Jeg vil anta at Cap vil få et nyere skjold av Stark. Stark har sikkert laget et skjold i sine tester, som da blir gitt til Cap.

 

Rent personlig syntes jeg ikke Captain America bør ha noe skjold i WWII. Blir litt for sært. Men et teknologisk vidunderskjold når han våkner opp i vår tid passer bedre. Gjør det mer troverdig at han kan slenge det rundt som en slags bumerang. Om da dette virkelig er bildet av et skjold, har sett en gif som virkelig tyder på det.

 

Edit: Og i dette universet er det jo godt mulig at Cap er i historiebøkene som en legende. Som da Stark og alle andre vet om.

 

Edit2: Litt info om Thor-filmen:

 

"Thor" will be released about six weeks after "Iron Man 2," and Marvel is waiting for a script polish from scribe Mark Protosevich ("I Am Legend"). Matthew Vaughn no longer is attached to direct the project because his holding deal expired December.

 

"It's very much a Marvel superhero story but against the backdrop of nothing you've seen before," Marvel Studios president Kevin Feige said in describing "Thor" as a period fantasy in the vein of "The Lord of the Rings."

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Hahah, han ligner i det minste, det er vel en start.

 

ja...men mannen trenger en mengde bol i seg som tidlgere er uhørt i den menneskelige historie for og i hele tatt ligne på en eventuell Thor i barndommen lol :D

 

Cap.. hadde vel en tidlig versjon av skjoldet i wwii som jeg har forstått, det ble vel ikke oppgradert for ved en senere anneldning da en forsker eksperimenterte med det ukjente stoffet det består av, og de aldri klarte og gjennskape, og han fikk det skjoldet vel i gave etter det..eller?

Lenke til kommentar
Cap's skjold er laget av en vibranium-stål blanning..

 

 

Latino Review hevder at Pitt har vert nevnt som en mulig skuespiller i Thor filmen.....

 

Jah... uff

 

Han har hatt flere skjold med forskjellig "innhold" =)

 

 

Enig der egentlig, Pitt kan spille bra, men i Thor rollen synes jeg ikke han skal være heller.

Lenke til kommentar

Når de først skal lage en Thor film så er det på sin plass å gjøre en best mulig jobb mener nå jeg. Å skaffe en eller annen atlet som ikke kan spille for fem flat øre er pent lite vits i, om Brad Pitt får rollen så blir jeg bare glad, det ENESTE han vil trenge å gjøre er å bulke opp til rollen, noe som ikke burde være noe krise siden de har god tid på seg.

Lenke til kommentar
Synd at ikke Thor kan være afrokaner, Dexter's nemesis James Doakes ville vært perfekt! Er veldig lite inne i Marvels univers, men hvis det finnes en Odin passer jo Peter Stormare utrolig bra?

 

Peter stormare er litt uti åra, men det fikser jo sminke. Jeg tror han hadde funket bra som Thor, Peter er tross alt stein tøff ;)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Synd at ikke Thor kan være afrokaner, Dexter's nemesis James Doakes ville vært perfekt! Er veldig lite inne i Marvels univers, men hvis det finnes en Odin passer jo Peter Stormare utrolig bra?

 

Peter stormare er litt uti åra, men det fikser jo sminke. Jeg tror han hadde funket bra som Thor, Peter er tross alt stein tøff ;)

 

Tenkte på ham som Odin (hvis han finnes), men han hadde jo vært fet som Thor og.

Lenke til kommentar
Cap's skjold er laget av en vibranium-stål blanning..

 

 

Latino Review hevder at Pitt har vert nevnt som en mulig skuespiller i Thor filmen.....

 

Jah... uff

 

Han har hatt flere skjold med forskjellig "innhold" =)

 

 

Enig der egentlig, Pitt kan spille bra, men i Thor rollen synes jeg ikke han skal være heller.

han har hovedsaklig bare hatt 2

 

den firkanta under andre verdenskrig (tror det var en type herdet stål) og den han fikk etter han ble tinet opp

Vibranium-står blanning

 

har vert en del andre inn i bildet bare for 1 historie her og der.. men den første runde er den som heletiden gåt igjen.. og er den Bucky har nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...