Gå til innhold

Anbefaling på Hovedkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste grunn til å velge AMD til en gamer pc nå må være av ren sympati for AMD - jeg har både Intel og AMD maskiner hjemme, blant annet en AMD Phenom 9850BE.

Gå for Intel, raskere, mindre kluss, klokker MYE bedre hvis du har tenkt på det, og ikke minst betydelig bedre chipset.

Lenke til kommentar
Eneste grunn til å velge AMD til en gamer pc nå må være av ren sympati for AMD - jeg har både Intel og AMD maskiner hjemme, blant annet en AMD Phenom 9850BE.

Gå for Intel, raskere, mindre kluss, klokker MYE bedre hvis du har tenkt på det, og ikke minst betydelig bedre chipset.

Takk for raskt svar ! Ok da går jeg for intel, det er det jeg bruker pr dags dato,pentium4 3,2 ghz

Kan du anbefale et oppsett ?? OBS Har kabinett !

Lenke til kommentar
Gå for Intel E8400 i stedet for E6850, hovedkortet er meget bra, velg også heller et 9800GTX kort

Takk for all hjelp !!! :D Ok da velger jeg det,har du noen erfaringer med minnebrikker ? har hørt at Mushkin skal være bra men jeg har ikke prøvd dette før men har brukt kun Kingston minne...

Lenke til kommentar
Mushkin er bra saker, personlig ville jeg gått for 4gb og heller litt raskere brikker med tanke på overklokking, det er SVÆRT få som trenger mer en 4gb ram.

Takker for all hjelp av deg i dag...! Fint at det finnes sånne som deg her.. MÅTTE PÅ ET OPPDRAG, så jeg måtte ut av forumet, men er nå tilbake.

Igjen Takk ! :yes::D Du kan få en tilbakemelding på pc når den er ferdig !!!

Ha en fortsatt fin uke !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...