Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanlig å besvime under onanering?


Gjest Jente16

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg opplever også til tider å bli svimmel hvis jeg reiser meg fort, en gang falt jeg også i bakken. Men som sagt, jeg tror ikke det er noe alvorlig. :)

Det er som sagt at grunnet mangel på blod i hodet.

 

 

Takk for svar : ) Har snakket med andre om det, og har fått høre at det ikke er noe alvorlig. Skjer ikke ofte heller, så..

Lenke til kommentar

Det kan være så mange årsaker. Jernmangel har vært nevnt, bl.a. Men hvis det er noen trøst har jeg opplevd noe lignende. Jeg har nesten besvimt flere ganger ved onanering i dusjen, eller stående andre steder. Det skjer ikke når jeg ligger i horisontalen og onanerer. Dessuten opplever jeg det omtrent hver gang jeg ler kraftig - sånn magekrampelatter hvor du nesten ikke får puste og blir rød i ansiktet. Det som skjer når jeg blir svimmel er at jeg strammer muskler i hodet/nakken, som da presser hjernen oppover mot kraniet og delvis stopper blodtilførselen. Men jeg har ikke besvimt ennå. Har klart å stoppe å le i tide og da går det over etter noen sekunder. Å stoppe å runke er jo heller ikke vanskelig da. ;)

 

Det er langt fra sikkert at det nytter å ta slikt opp med legen. Jeg har spurt de tre siste legene mine, og de bare ser rart på meg og går over til et annet tema. Ha-ha. I slike tilfeller ser man tydelig at leger ikke greier å bevare profesjonaliteten. De blir helt satt ut av at man forteller at man onanerer i dusjen... Patetisk.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Det kan være så mange årsaker. Jernmangel har vært nevnt, bl.a. Men hvis det er noen trøst har jeg opplevd noe lignende. Jeg har nesten besvimt flere ganger ved onanering i dusjen, eller stående andre steder. Det skjer ikke når jeg ligger i horisontalen og onanerer. Dessuten opplever jeg det omtrent hver gang jeg ler kraftig - sånn magekrampelatter hvor du nesten ikke får puste og blir rød i ansiktet. Det som skjer når jeg blir svimmel er at jeg strammer muskler i hodet/nakken, som da presser hjernen oppover mot kraniet og delvis stopper blodtilførselen. Men jeg har ikke besvimt ennå. Har klart å stoppe å le i tide og da går det over etter noen sekunder. Å stoppe å runke er jo heller ikke vanskelig da. ;)

 

Det er langt fra sikkert at det nytter å ta slikt opp med legen. Jeg har spurt de tre siste legene mine, og de bare ser rart på meg og går over til et annet tema. Ha-ha. I slike tilfeller ser man tydelig at leger ikke greier å bevare profesjonaliteten. De blir helt satt ut av at man forteller at man onanerer i dusjen... Patetisk.

 

 

Herregud, trodde leger skulle være proffe jeg? Dårlig. Vi får heller sende inn spørsmål til Klara Klok. :blush:

Lenke til kommentar
Vi får heller sende inn spørsmål til Klara Klok. :blush:

Jepp. Eller til "Leger uten genser" eller noe sånt. ;)

 

Å stoppe å runke er jo heller ikke vanskelig da. ;)

Tuller du eller? :p

Nei, det er så ubehagelig å nesten besvime at man fint greier å stoppe å bevege høyrehånda, bortsett fra hvis man er midt under orgasmen selvsagt. :)

 

Hvordan var det å besvime?

Jeg har ikke besvimt av dette, bare nesten. Men nesten-følelsen er ikke god. Sanseinntrykkene gjennom hørsel og syn blir redusert, slik at man føler man er i en tunnel, eller en vasketrommel som går rundt, med bomull i ørene. Ikke ulikt opplevelsen man får noen ganger nå man er skikkelig dritings. He-he.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest mann32

Jeg opplevde noe lignende rart i går natt da jeg hadde runket i nærmere 2-3 timer og til slutt lot utløsningen komme. Jeg merket at jeg hadde fått en opphevning under penishodet jeg ble litt bekymra men håpte at det ville gå over etter litt tid. Men så reiste jeg meg for å gå på do og kaste papiret og da ble jeg noe helt jævlig svimmel.

 

Jeg fikk en grusom piping i ørene, synet begynte å svartne, jeg trodde jeg skulle dø rett og slett. Men jeg kom meg tilbake i senga og det hjalp litt men selv da så begynte jeg å få skjelvinger og kaldsvette. Jeg fikk kjempe noia av opphevingen på penis også. Men heldigvis så ble opphevingen borte etter et par timer med søvn. Skummel opplevelse for å si det mildt.

 

Jeg har fortsatt en litt kvalmende følelse igjen etter i natt men hvis det er en ting jeg har lært så er det å ikke pushe kroppen for hardt. Det kan nok ha litt med varmen å gjøre også. Og at jeg kanskje var litt for hard mot "lillemann".

Lenke til kommentar

Å bli svimmel av å reise seg fort kan vel neppe direkte sammenlignes med å besvime under/etter runk? Synes det høres merkelig ut, du bør absolutt prøve å få noen gode råd av folk med peiling.

Er du i mye fysisk krevende aktivitet? Har du merket tendenser til svimmelhet osv under noen av disse aktivitetene?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...