sikotryne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet om en 15" eller liten 17" som har innebygget digital bakkenett dekoder? Kunne ideelt sett også tenkt meg at den hadde dvd spiller, men da begynner jeg vel å håpe på julenissen. Det primære er altså en tv som kan vise digitalt bakkenett uten ekstern boks. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det finst i alle fall ikkje so små som er godkjende for RiksTV. Tvilsomt er det vel òg at det finst noko som i det heile støttar bakkenettet. Eg ventar sjølv på at det skal kome 32-tommarar med IDTV som ikkje kostar inn i hampen med pengar. Utvalet er i dag svært dårleg, og ikkje minst dyrt. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Da må man jo i så fall vurdere en dataløsning med dvb-t kort som takler mpeg4 og en ren 15 eller 17" monitor da Evt. digitalt bakkenett dekoder + 15" eller 17" monitor kanskje. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dvb-t kort med støtte for RiksTV finnst enno ikkje. Kjøper du eit slikt, vil du kunn få dei ukrypterte kanalane (NRK, Lokal-TV, Åpen kanal). Skal du ha fleire kanalar er vel ein ekstern dekodar einaste løysing per i dag. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Forresten, er det noen som vet om disse bakkenett tunerne skalerer, eller er det monitoren som må skalere? Skjermoppløsningen altså? Jeg ser for meg at det må være en fordel at tunerboksen gjør dette. Endret 5. mai 2008 av sikotryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå