Gå til innhold

Rengjøring av ps3, skadelig med "vifte test" på 40gb?


Anbefalte innlegg

Hei, det er mange emner om rengjøring av ps3. Jeg har 40gb versonen, og har prøvd "vifte testen." Det sies at dette skal rengjøre ps3en, og at dette er skadelig for CPU en osv. SÅ jeg ringte sony i dag, og fikk vite at dette ikke er noe "vifte test" eller noe en utfører for å rengjøre ps3en.

 

-Dette er noe en gjør hvis cd-planen sitter fast inni ps3en, mange tror at dette er en slags rengjøring for ps3en siden viftene går for fullt.

 

Men er dette skadelig for ps3en?

 

- Nei, det er det ikke.

 

Hvordan skal en rengjøre sin playstation for støv da?

 

-Man kan bruke en støvsuger, og støvsuge inn i hullene hvor viftene befinner seg.

 

Er ikke dette skadelig for playstationen?

 

- Nei det er det ikke, men man burde ikke ha støvsugeren på full effekt, ha den på den minst mulige effekten.

 

Jeg ville ha vært forsiktig med å støvsuge min playstation, selv om dette er noe sony hevder ikke er skadelig. Men jeg tror at hvis en holder det rent rundt playstationen sin, vil ikke dette være noe problem med det første.

 

Noen som har andre forslag til ha å holde sin playstation ren og fin?

 

- tar ikke ansvar for om noen ødelegger sin playstation ved å støvsuge den;)-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra inlegg. Mange som har vært interesserte i dette temaet.

 

Den eneste måten for og få en helt ren PS3, er og åpne den opp og bruke Q tips eller no. Men det gjør at garanti er ugyldig, og ikke anbefalt.

 

 

Det beste man kan gjøre er og ha det rent i det rommet PS3 er, spesielt i området rundt PS3 for og minske støv inntaket. En annen mulighet er og lage noen støvfilter som renser luften før den går inn i PS3, dette vil gjøre at viftene er litt "dårligere", men ikke så mye at det kan ta skade. (Hvis ikke inntakene blir helt sperret). Jeg har mange filtere i min PC, og det er relativt rent inne i den, det er noen problemsoner der jeg ikke har filter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...