levlex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sony Ericssons flaggskip tidligere enn antatt mener Handango. Les mer Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Lurer på om denne kommer med norsk tastatur med det første. Det hadde i allefall vært veldig positivt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kommer den med norsk tastatur før jul, så er dette min nye telefon. Er forsåvidt fornøyd med min nåværende (eten x500+, vgaskjerm, gps osv) men den er litt treig og har ikke tastatur. Så de får mine penger hvis de greier å få den ut i store kvanta i hvert fall Lenke til kommentar
Abe1991 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Xperia ser ut til å bli en rimelig bra mobil ja. Kommer den med norsk tastatur er ikke jeg i tvil om at jeg skal ha den heller. Men har hørt noen rykter om at det ikke vil være plass til noen æøå taster, så regner med at det i så fall blir no slags type shift + a eller no i den duren. men håper selvfølgelig på den beste. Nå gjenstår det igrunn bar å se prisen da, om den blir oppe i 6-7.000 kan det bli litt i meste laget for meg, men på en annen side er det antagelig vis verdt det...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg