veiron Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som veit når dette kommer i butikkene?? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 "Buzz! Quiz TV" til ps3 har release 18 juni.... Lenke til kommentar
veiron Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 "Buzz! Quiz TV" til ps3 har release 18 juni.... Nydelig! Takk for svar Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Unnskyld for at jeg drar opp en gammel tråd, men tenkte det var bedre enn å lage ny ^^ Jeg har sjekket litt rundt omkring, og funnet ut at det er 2 forskjellige datoer butikkene går ut med som releasedato. 18/6 og 2/7 Playx.no, Zailor og Absoluttspill har 18/6, mens de andre har 2/7. Er det noen som vet mer om når det kommer? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Siden det bare er to uker i forskjell så er det sikkert ikke så farlig, er nok bare å vente å se den 18, og hvis det ikke er ute, så kan vi vente til 2 juli. Venter og på denne tittelen, ser veldig bra ut, og med den største drømmen av de alle, trådløse buzzere Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Disse har 18.06.08: absoluttspill.no Disse har 20.06.08: amentio.no Disse har 22.06.08: pckiosken.no mpx.no Disse har 02.07.08: mamoz.no amentio.no komplett.no papyrus.no gamezone.no pcutstyr.no platekompaniet.no meeter.no Disse har 09.07.08: cdon.com Så det er mye forskjellig. Men de fleste har 02. Juli, så det kommer nok ut i Juli. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da bestiller jeg fra Absoluttspill siden dem får det først En spøk fra min side. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 I følge nzgamer.com kommer det 4. juli Buzz! Quiz TV is set for release on the 4th July and will be available as both a stand-alone title, or as a pack with four wireless controllers and USB dongle. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gamezone.no hadde 18. juni som lanseringsdato. Dette er nå endret til 2. juli. Noe som derimot fortsatt har utgivelse 18. juni er "Buzz Wireless Buzzere PS3/PS2" så det kan hende det har oppstått en misforståelse i forbindelse med dette. Ting tyder på at Buzz kommer i juli. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31601 Irriterende med feil datoer så tett opp til lansering. Buzz og Civilization Revolution er utsatt for dette. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er bekreftet av Sony Europe at spillet kommer ut i Europa 4. juli: Sony Europe has told Eurogamer that Buzz! Quiz TV will be out here on 4th July. This is PS3 debut for Relentless Software and its game show series, and will feature customisable online quizzes, wireless buzzers and Jason Donovan. Rose isn't in it any more, though, but under the obvious changes are more subtle and welcome additions such as a lot less waiting between questions and rounds, plus better-designed round types. You'll be able to take on other families over the Internet, too, and it looks pretty. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har fått hendene i spillet allerede, men dessverre uten de trådløse buzzerne. Må bruke de gamle helt til jeg får kjøpt nye, trådløse når de kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå