arokh Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor har de GTA4 til PS3 på lager i Oslo? Lenke til kommentar
veiron Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor har de GTA4 til PS3 på lager i Oslo? Jeg lurer på det samme. Håper noe veit! Kjøpte PS3 på lørdag, men mangler jo selve spillet som er en av hovedårsakene til at jeg gikk til innkjøp av PS3. Lenke til kommentar
kweck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vet ikke om dette er rette tråden men... En kamerat fortalte meg at det ikke ville være lurt å skaffe seg GTA IV og PS3 nå siden det er mange som har problemer med å få det til å loade. Burde jeg vente til en nyere modell kommer eller slå til når GTA kommer inn igjen på lager rundt om? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945867&hl= Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke "mange" som har problemer med å loade, det er ytterst få. En fix vil også komme snart. Lenke til kommentar
kweck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke "mange" som har problemer med å loade, det er ytterst få. En fix vil også komme snart. Tror jeg venter til den nye modellen kommer uansett. Vil ha PS2-støtte. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vi har allerede en tråd om anskaffelse av GTA IV til PS3 i Oslo her. Et par innlegg har også blitt flyttet over til nevnte tråd. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg