Gå til innhold

Historieløse ungdommer på forum

gorber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortsatt et gullkorn selv om han åpner muligheten for å bli rettet på.

Det er ikke akkurat et gullkorn though.. "Ahhahahahahahaha, dæven.. det lå noen mil sørvest for Bosnia, ikke i Bosnia!! HAHAHAHahahah!"

Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

Joney sto her for det ufrivillig morsomste gullkorn jeg har lest på dette forumet hittil ved å "toppe hele driten".

Lenke til kommentar
Fortsatt et gullkorn selv om han åpner muligheten for å bli rettet på.

Det er ikke akkurat et gullkorn though.. "Ahhahahahahahaha, dæven.. det lå noen mil sørvest for Bosnia, ikke i Bosnia!! HAHAHAHahahah!"

Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

Jeg humret litt av åpningsinnlegget, jeg lo høyt av ditt. Takk.

Lenke til kommentar
At en vilkårlig amerikaner tror at Frankrike vil bli den neste terrortrusselen, og at Frankrike ligger i Australia har jeg vanskelig for å tro.

Ideen på youtube-videoen var at de hadde byttet navnene på kartet. Slik at på f.eks. ett av kartene de viste sto det Nord-Korea på Australia, og Sør-Korea på Tasmania. Derfor lo han ene fyren da han så hvor mye mindre Sør-Korea var enn Nord-Korea. Kartene var altså beregnet på folk som ikke har peiling på geografi. Jeg tror fint at en vilkårlig amerikaner kan tro disse tingene, at en gjennomsnittlig amerikaner ikke tror det, er en annen sak ;)

Lenke til kommentar

Var et ok gullkorn, er litt treg så jeg skjønte det ikke med engang;)

Edit: Angående den videoen så kan jeg ikke fatte at voksne folk blir lurt sånn selv om navnene er byttet ut. kan skjønne enkelte tilfeller men når folk tror at Frankrike er en terror trusel og at det ligger i Australia ..

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...