Gå til innhold

Historieløse ungdommer på forum

gorber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortsatt et gullkorn selv om han åpner muligheten for å bli rettet på.

edit: jeez folks.

Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.
Endret av Joney
Lenke til kommentar

Litt artig gullkorn, siden noen ser ut til å ha problemer med å oppfatte det skal jeg ta meg tid til å forklare.

Vi starter med: "noen mil sørvest", dette var bare et lite ordspill fra trådstarters side, jeg vil anta at han regnet med at de geografiske kunnskapene blant den almenne forumbruker var litt bedre enn det tilfellet faktisk er. For å illustrere:

verdenskart.png

Til de som spør "På hvilken måte er dette morsomt?" svarer jeg at dette er morsomt på samme måte som dette videoklippet er morsomt:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Det er ikke akkurat et gullkorn though.. "Ahhahahahahahaha, dæven.. det lå noen mil sørvest for Bosnia, ikke i Bosnia!! HAHAHAHahahah!"

Dette var jo et enda bedre gullkorn, som faktisk understreker trådstarters poeng. :)

Lenke til kommentar

Ok, den videoen var litt ekstrem. Men jeg kunne ihvertfall ikke plassert Falklandsøyene hvis jeg fikk det sånn på gata... Men jeg ser fortsatt ikke humoren i det.

Hm, Falklandsøyene ligger på motsatt side av jorda i forhold til Bosnia... og vedkommende har veldig dårlige geografi- og historiekunnskaper. Sier ikke nødvendigvis at folk er idioter om de ikke kan plassere Falklandsøyene på kartet, men de burde da vel vite at de ikke ligger noe sted i nærheten av Bosnia i alle fall. Og at denne krigen derfor ikke var der. Så sorry, men det er ganske morsomt når man kan dette. ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke vitsen med denne delen av forumet. Hver gang noen poster et såkalt "gullkorn", brukes det 2 sider på å plukke det fra hverandre og alle kimer inn med sin mening om hvorfor det IKKE er morsomt og IKKE noe gullkorn. Fjern hele kategorien like godt.

Lenke til kommentar
morsomt for deg sikkert, fordi du prøver å henge ut en du har debattert ved å blåse det opp og forsøke å fremstille det som morsomt ja, men ikke et gullkorn i den forstand at den var noe spesielt morsomt over for oss andre som leser den her.

At noen presterer å si "Han snakket om Falklandskrigen, og den var i Bosnia tror jeg.

Rett meg hvis jeg tar feil." er faktisk ganske artig for de fleste over femten som har hatt en halv historietime. At hverken du, aklla eller joney ser humoren sier mer om dere enn om trådstarter. :wee:

For all del, noe fantastisk gullkorn er det imo ikke, men litt småmorsomt er det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...