gorber Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Han snakket om Falklandskrigen, og den var i Bosnia tror jeg.Rett meg hvis jeg tar feil. Jeg retter jeg, Falklandskrigen var noen mil sørvest for Bosnia. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Rett meg hvis jeg tar feil. Så... hva var gullkornet? Endret 5. mai 2008 av Joney Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Fortsatt et gullkorn selv om han åpner muligheten for å bli rettet på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 gullkornet er at du retter han eller? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *skifte tittel* : "Humorløs ungdom på forum" Lenke til kommentar
Joney Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fortsatt et gullkorn selv om han åpner muligheten for å bli rettet på. edit: jeez folks. Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Endret 8. mai 2008 av Joney Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Litt artig gullkorn, siden noen ser ut til å ha problemer med å oppfatte det skal jeg ta meg tid til å forklare. Vi starter med: "noen mil sørvest", dette var bare et lite ordspill fra trådstarters side, jeg vil anta at han regnet med at de geografiske kunnskapene blant den almenne forumbruker var litt bedre enn det tilfellet faktisk er. For å illustrere: Til de som spør "På hvilken måte er dette morsomt?" svarer jeg at dette er morsomt på samme måte som dette videoklippet er morsomt: Lenke til kommentar
Joney Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ok, den videoen var litt ekstrem. Men jeg kunne ihvertfall ikke plassert Falklandsøyene hvis jeg fikk det sånn på gata... Men jeg ser fortsatt ikke humoren i det. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *skifte tittel* : "Humorløs ungdom på forum" Dette var et bedre gullkorn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke akkurat et gullkorn though.. "Ahhahahahahahaha, dæven.. det lå noen mil sørvest for Bosnia, ikke i Bosnia!! HAHAHAHahahah!" Dette var jo et enda bedre gullkorn, som faktisk understreker trådstarters poeng. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ok, den videoen var litt ekstrem. Men jeg kunne ihvertfall ikke plassert Falklandsøyene hvis jeg fikk det sånn på gata... Men jeg ser fortsatt ikke humoren i det. Hm, Falklandsøyene ligger på motsatt side av jorda i forhold til Bosnia... og vedkommende har veldig dårlige geografi- og historiekunnskaper. Sier ikke nødvendigvis at folk er idioter om de ikke kan plassere Falklandsøyene på kartet, men de burde da vel vite at de ikke ligger noe sted i nærheten av Bosnia i alle fall. Og at denne krigen derfor ikke var der. Så sorry, men det er ganske morsomt når man kan dette. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg lo. Men det var vel et ganske dårlig gullkorn. Endret 6. mai 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med denne delen av forumet. Hver gang noen poster et såkalt "gullkorn", brukes det 2 sider på å plukke det fra hverandre og alle kimer inn med sin mening om hvorfor det IKKE er morsomt og IKKE noe gullkorn. Fjern hele kategorien like godt. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eg lo av dette gullkornet :!: Typisk at folk skal kome og syte og klage over at det ikkje er morosamt. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Bra at noen fortsatt har humorbeinet inntakt da. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Synes denne var konge jeg! Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 humorbeinet? morsomt for deg sikkert, fordi du prøver å henge ut en du har debattert ved å blåse det opp og forsøke å fremstille det som morsomt ja, men ikke et gullkorn i den forstand at den var noe spesielt morsomt over for oss andre som leser den her. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Humorbeinet = Funny bone Hvorfor skulle jeg forsøke å henge ut noen? Da hadde jeg ikke tatt bort navnet, og jeg hadde linket til tråden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 morsomt for deg sikkert, fordi du prøver å henge ut en du har debattert ved å blåse det opp og forsøke å fremstille det som morsomt ja, men ikke et gullkorn i den forstand at den var noe spesielt morsomt over for oss andre som leser den her. At noen presterer å si "Han snakket om Falklandskrigen, og den var i Bosnia tror jeg. Rett meg hvis jeg tar feil." er faktisk ganske artig for de fleste over femten som har hatt en halv historietime. At hverken du, aklla eller joney ser humoren sier mer om dere enn om trådstarter. For all del, noe fantastisk gullkorn er det imo ikke, men litt småmorsomt er det nå. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) småmorsomt hadde det vært om fyren så til de grader insisterte på det + slang ved et saftig personangrep så man virkelig dummer seg ut. når det settes frem med forbehold som her er det ikke humorbeinet MITT det er noe i veien med imo. Endret 6. mai 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå