AfterGlow Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tom Cruise påtar seg muligens enda et umulig oppdrag. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den burde for guds skyld være i stil med den første denne gangen da, 2'ern ble altfor mye "Die Hard" og 3'ern var bare fullstappa av svada. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvordan kan det gå galt med Scientology? Han bare svisj er der og redder mennesker, samt han vet at han kan uten problemer kan redde mennsker som har er døden nær bare ved Svisj HAHAHAHAHHAHAHA ja Herlig jeg føler meg herlig hahahaha. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har betalt for min siste Tom Cruise film. Anbefaler alle som "misliker" Scientology til å boikotte filmene hans. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Konge ! MI filmene er mine favorittfilmer og konge at Cruise faktisk gjør stuntene selv. Gleder meg noe vanvittig, han kan å lage film. Hva han gjør i privatlivet interesserer meg ikke, vi får informasjon via media som oftest gir oss feil informasjon. Tenk over det før dere dømmer han. Endret 5. mai 2008 av Avean Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, det blir som å boikotte rockeartister fordi mange av de bruker narkotika. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dette kan umulig bli bra. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 <über-kul og mørk film-annonsør stemme> This summer ... The impossible just got more plausible ... *stor eksplosjon* Tom Cruise is Ethan Hawk in ... Mission Impossible 4 - Scientology FTW <über-kul og mørk film-annonsør stemme> --- Særiøst. I min mening har Tom Cruise problemer. Men en mi4 film kan være arti å se, om ikke annet for effektene som garantert blir lessa på. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva har det si hva fyren tror på? Må dere være helt enige i alle skuespilleres livssyn for å se en film? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei men jeg må vite skuespillerens penis størelse evnt Bh størelse, om ikke dette er å oppdrive må jeg vite om kunden drikker melk før jeg kan se filmen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Anbefaler alle som "misliker" Scientology til å boikotte filmene hans. På hvilket grunnlag? Hva tjener andre på din anbefaling? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke hypet for dette, er litt mettet på Mission Impossible. Og jeg anbefaler absolutt ingen å boikotte filmer grunnet politiske og ideologiske uenigheter med noen involvert i filmen. Slikt er historieløst, var det som førte til Hollywood Blacklist i sin tid. Same shit, different wrapping. Om man skulle legge slik til grunn så er det ikke mange filmer man kan se. Tom Cruise er en god skuespiller og derfor kommer jeg til å se flere filmer av han. Derfor kommer jeg også til å se filmer med Mel Gibson også. Dette er kunst og kultur, ikke politikk. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Anbefaler alle som "misliker" Scientology til å boikotte filmene hans. På hvilket grunnlag? Hva tjener andre på din anbefaling? Han bruker sin status som filmstjerne for å fremme sekten. Han hadde aldri klatret så raskt uten sin status som hollywood-stjerne. jeg vet ikke hvor mye av pengene som han tjener ved å lage filmer som går til scientology, men tipper at det er snakk om en god del penger gjennom årene. hvorfor boikotte? fordi noe av pengene man bruker på kinobilletten vil til slutt gå til scientology, en sekt jeg ikke vil være med på å finansiere, selv om det bare er snakk om et par kroner. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så det er pengebruken til en av filmens skuespillere som plager deg? Ser du filmer med skuespillere som bruker penger på dop? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så det er pengebruken til en av filmens skuespillere som plager deg? Ser du filmer med skuespillere som bruker penger på dop? Hadde en av dem jobbet i Crystal-Meth Inc. og aktivt brukt sin statis som kjendis for å fått flere hektet på det hadde jeg nok protestert Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva Tom Cruise eller andre skuespillere gjør på fritiden har overhodet ingenting å si for om jeg ser en film eller ikke. Kommer det en 4'er og den ser underholdende ut, så kommer jeg til å se den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Boikotter selvsagt ikke en film fordi Tommy-boy er scientolog. De tre MI-filmene er ganske ulike, men synes 3'ern til tider var veldig gjennomført, så hvis de fortsetter på den trenden kan en firer absolutt være interessant. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Overraskende mange som hang seg opp i min ene post. Diskuter videre om filmen dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg