kymy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Forvrengning av perspektivet og dyster stemning var det jeg var ute etter, men fungerer det?.Hva synes dere? PS: reima på kameraet viser i det ene vinduet, greier ikke å fjerne den med mitt red.program.. Lenke til kommentar
kymy Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ser ut til at jeg fikk rette stemninga ja, 0 respons på 60 visninger skulle si sitt.... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bumping etter 4 timer sier vel sitt om at du ikke har lest reglene..... Lenke til kommentar
kymy Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Bumping vet jeg ikke hva er og finner ikke hvor det står i reglene. Skal være enig i at jeg kanskje var litt rask, men det var humoristisk ment, kunne kanskje fått det tydligere fram. Ha en god dag. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bumping vet jeg ikke hva er og finner ikke hvor det står i reglene. Skal være enig i at jeg kanskje var litt rask, men det var humoristisk ment, kunne kanskje fått det tydligere fram. Ha en god dag. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 9. Bumping og spamming er forbudt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Synes dette ble bra jeg Du har ihvertfall klart å formidle den dystre stemningen. Virker som om dette er en gammel forlatt hytte. Jeg klarer forresten ikke å se den remmen du nevnte, og det er jo forsåvidt en god ting Lenke til kommentar
kymy Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takker for linken, skjønner problemet og skal skjerpe meg. Til firetucken, takk for tilbakemld. burde kanskje ikke nevnt den reima :!: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Til firetucken, takk for tilbakemld. burde kanskje ikke nevnt den reima :!: Du skulle nok ikke det Men nå fant jeg den! Synes jo ikke den var så veldig sjenerende akkurat, men jeg tok bildet innom photoshop og fjernet den for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå