Rex_Rodney Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet dette, skulle hatt en liten ramme på texten jeg lager til en logo, og skal være på utsiden av texten som vist på en logo jeg fant på nett nedenfor... Er altså photoshop det dreier seg om... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du kan lett få noko liknande med lagstilar. Klikk på fx-knappen nede til venstre i lagpanelet, og velg fyrst Stroke. For å få slik som biletet du viser til, set fargen til kvit, og posisjonen til Inside. So haker du av for Drop shadow, og set der opacity til 100, spread til rundt 80, distance til null, og size til det som passer. For å få til den kvite gløden, dupliser laget og legg til ein Outer glow på det nederste. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Det er bare å bruke effects og legge på en kraftig skygge eller stroke, kan hende det blir bra. ! Endret 5. mai 2008 av Hypernurket Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hjertlig takk begge to det funka som fjell Men Torbjørn, dette fant jeg ikke : For å få til den kvite gløden, dupliser laget og legg til ein Outer glow på det nederste. Endret 5. mai 2008 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Orsak, eg burde kanskje forklart betre. Ein kan duplisere (lage ein kopi av) laget ved å høgreklikke på det og velge Duplicate layer, eller trykke Ctrl + J. Outer glow finn du på same stad som Stroke og Drop shadow. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Orsak, eg burde kanskje forklart betre. Ein kan duplisere (lage ein kopi av) laget ved å høgreklikke på det og velge Duplicate layer, eller trykke Ctrl + J. Outer glow finn du på same stad som Stroke og Drop shadow. Der ja, hva er best og justere der, opacity ? edit : eller man skal kanskje bare hake av der ja ! ? Endret 5. mai 2008 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå