Gå til innhold

Treg retur på netshop


Anbefalte innlegg

Bestilte for over en måned noen varer hos netshop for 2000kr. Fikk varene få dager etter på, og benyttet angrefristen av økonomiske grunner.

 

23/04 fikk Netshop varene, og jeg fikk beskjed om at de manglet mitt kontonummer for å gi pengene. Tingen var at jeg allerede hadde gitt fra meg kontonummeret når jeg søkte om retur, så jeg syns det var litt rart. Sente da en mail med kontonr å forklarte situasjonen.

 

4 dager gikk, uten svar. Sente da en ny mail men heller ikke denne har jeg fått svar på.

Etter dette har jeg ringt 3 ganger til netshop, alle gangene har jeg gitt fra meg kontonummeret og blitt forklart at det skal ses på med en gang.

 

Blir frustrert av slikt.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen i klubben. Sist gang jeg forsøkte en angrerett (eller handel for såvidt) hos Netshop tok det rundt 1 1/2 mnd fra jeg hadde sendt inn varene til jeg fikk pengene.

 

Hadde du lagt ved angrerettskjemaet og fyllt inn kontonummer der?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg sendte mail til netshop om hvordan returen skulle gjøres, og fikk bare beskjed om å gi kontonummer til dem pr mail sammen med angrerett skjemaet. Sto ingenting om at dette skulle sendes med pakken.

 

Har aldri hatt problemer med netshop før, å har brukt dem helt siden de brukte det gamle navnet sitt. Syns dette er så merkelig :/

Lenke til kommentar
Send en ny mail, få et nytt saksnummer og be om status på orginal sak :p

 

Får ikke svar på mail's.

 

Ringte dem i dag tidlig, men ser ut som det ikke er gjort noen endringer foreløbig. Ender vel opp med at jeg må ringe igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Sist jeg benyttet angreretten hos netshop (en q6600) tok det vell ett par dager fra de hadde mottatt varen til jeg hadde pengene.

 

Skulle ønske jeg var like heldig. En av grunnene til at jeg benyttet angreretten var at jeg slet økonomisk. Endte med at jeg nå har tatt opp lån siden pengene aldri kom.

Lenke til kommentar

Ganske ergelig. Hadde lignende erfaring da jeg returnerte et par ting i fjor pga feil. Oppgav kontonr på returskjemaet på sidene deres, men likevel måtte jeg purre flere ganger på mail før det skjedde noe.

Lenke til kommentar
Selgeren plikter å tilbakebetale det forbrukeren har betalt innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til rådighet.

 

Hvis de ikke gjør dette da? Hva kan jeg som kjøper gjøre?

Lenke til kommentar
De må da få sjekke varene før de godkjenner angreretten. Og du er nok ikke den eneste kunden. Slutt å syt

 

Beklager, var ikke klar over at det tok 2 uker å se om det er riktige varer. Gå å troll et annet sted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...