brillan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Bestilte for over en måned noen varer hos netshop for 2000kr. Fikk varene få dager etter på, og benyttet angrefristen av økonomiske grunner. 23/04 fikk Netshop varene, og jeg fikk beskjed om at de manglet mitt kontonummer for å gi pengene. Tingen var at jeg allerede hadde gitt fra meg kontonummeret når jeg søkte om retur, så jeg syns det var litt rart. Sente da en mail med kontonr å forklarte situasjonen. 4 dager gikk, uten svar. Sente da en ny mail men heller ikke denne har jeg fått svar på. Etter dette har jeg ringt 3 ganger til netshop, alle gangene har jeg gitt fra meg kontonummeret og blitt forklart at det skal ses på med en gang. Blir frustrert av slikt. Endret 5. mai 2008 av eXploid Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Velkommen i klubben. Sist gang jeg forsøkte en angrerett (eller handel for såvidt) hos Netshop tok det rundt 1 1/2 mnd fra jeg hadde sendt inn varene til jeg fikk pengene. Hadde du lagt ved angrerettskjemaet og fyllt inn kontonummer der? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei. Jeg sendte mail til netshop om hvordan returen skulle gjøres, og fikk bare beskjed om å gi kontonummer til dem pr mail sammen med angrerett skjemaet. Sto ingenting om at dette skulle sendes med pakken. Har aldri hatt problemer med netshop før, å har brukt dem helt siden de brukte det gamle navnet sitt. Syns dette er så merkelig :/ Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Samme problem her, gjelder returnerte varer, har sendt 4 meldinger til retur@netshop men ikke fått svar på noen av de, de har vel sikkert mye å gjøre for tiden. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Send en ny mail, få et nytt saksnummer og be om status på orginal sak Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Send en ny mail, få et nytt saksnummer og be om status på orginal sak Får ikke svar på mail's. Ringte dem i dag tidlig, men ser ut som det ikke er gjort noen endringer foreløbig. Ender vel opp med at jeg må ringe igjen i morgen. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sist jeg benyttet angreretten hos netshop (en q6600) tok det vell ett par dager fra de hadde mottatt varen til jeg hadde pengene. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Sist jeg benyttet angreretten hos netshop (en q6600) tok det vell ett par dager fra de hadde mottatt varen til jeg hadde pengene. Skulle ønske jeg var like heldig. En av grunnene til at jeg benyttet angreretten var at jeg slet økonomisk. Endte med at jeg nå har tatt opp lån siden pengene aldri kom. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ganske ergelig. Hadde lignende erfaring da jeg returnerte et par ting i fjor pga feil. Oppgav kontonr på returskjemaet på sidene deres, men likevel måtte jeg purre flere ganger på mail før det skjedde noe. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Selgeren plikter å tilbakebetale det forbrukeren har betalt innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til rådighet. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Selgeren plikter å tilbakebetale det forbrukeren har betalt innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til rådighet. Hvis de ikke gjør dette da? Hva kan jeg som kjøper gjøre? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da tror jeg du er i din rett til å kreve dem for evt. økonomiske følger dette får for deg, at du ikke har tilgang til dine penger. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville bare hengt på telefonen til dem hadde sjekket det, ikke noe purring hvor man får beskjed om at de skal sjekke det opp "med en gang". Hold linjen mens han/hun du snakker med sjekker Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Spurte om det, men han forklarte at dette ikke var noe som ble gjort på 5 minutter. Dessuten må jeg ringe når jeg er på jobb, og har ikke allverdens tid til å prate. Dessuten skal dette være helt unødvendig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 De må da få sjekke varene før de godkjenner angreretten. Og du er nok ikke den eneste kunden. Slutt å syt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 De må da få sjekke varene før de godkjenner angreretten. Og du er nok ikke den eneste kunden. Slutt å syt Beklager, var ikke klar over at det tok 2 uker å se om det er riktige varer. Gå å troll et annet sted Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 De må jo også sjekke at varen fungerer... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Varen er uåpnet i originalemballasje. Uansett er det ikke hokkus pokkus å se om et par hodetelefoner virker eller ikke. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 sant nok, men det er ikke godt å vite hvilken varer du tenker på når du ikke har nevnt hvilken vare det dreier seg om tidligere i tråden. Men jeg skal være enig i at det burde ikke ta lange stunden å sjekke ett headset. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hmm, brukte reklamasjonsretten og sendte inn en ekstern LaCie harddisk 320GB til Netshop. Får tilbake en disk på 40Gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå