Vegard_Haug Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nettsiden til Darkest of Days har fått en oppdatering med ny informasjon om det ambisiøse prosjektet. Les mer Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Høy høy! første spillet jeg har sett på lenge som faktisk har tenkt litt utenfor boksen Kanskje det blir en klassiker? hvem vet :!: Endret 5. mai 2008 av Schweinung Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Virker interessant... Men om man dreper fiender vil jo det også forrandre historien og dermed er man like langt Og hvordan kan man hvite om historien er forandret når man lever i fremtiden? Man vet jo ikke om en annen fremtid en den man lever i... Jaja, slikt blir vel kansje forklart i selve spillet. Lenke til kommentar
Ted Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Liker konseptet og håper de får det til. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fantastisk god idè i alle fall. Jeg skal nok skaffe meg dette. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Selv om jeg ikke helt vet hvordan de blir å løse alle tullete feilene som nødvendigvis oppstår når lekmenn forsøker å lage noe som involverer tidsreise så høres jo ideen unektelig tøff ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Syns dette her hørtes meget intressant ut, og det skal bli spennende å se åssen de løser evt. problemer nevnt over her osv. Endret 5. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg