sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er foreløbig ingen tråder om hvilke butikker som har GTA IV på lager i Stavanger, så her kommer det. Noen som vet? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Fant ut i dag at verken Elkjøp, Gamezone, Spiderman eller Free Record Shop har inne. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 For det første er det forbanna viktig å skrive hvilken plattform dette er på. Siden GTA IV ikke er ekslusivt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Var PS3 jeg mente til, men ingen av plassene jeg var hadde til 360 eller PS3 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 This is your lucky day my friend. Obs på Mariero har GTA IV dog til X-Box 360 som jeg kunne se og til en pris av stive 599,- Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Men nå har jeg bestilt fra gamezone sin nettbutikk.. De får forhåpentligvis inn den 8, + at jeg trenger til PS3 Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Spaceworld på Madla har ikke fått inn ihverfall, ikke den butikken som ligger rett ved siden av heller (husker ikke navnet i farten) -Tet Lenke til kommentar
brultus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen som vet om noen butikker har fått inn spillet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå