Infenso Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ser etter Clerks (1994) på DVD - helst med norsk tekst. Kan ikke forstå at denne skal være så vanskelig å finne, men jeg må si jeg sliter. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 play.com Jeg vet ikke om det er norsk tekst på den, men du får tak i den på play.com, og det kommer en 3 disk steelbook utgave en gang i juni. Klikk på linken så ser du mer. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Her på CDWOW, vet ikke om det er norske subtitles. Men kan hende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=61796 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eg vil anbefale på det sterkaste å sjå den filmen med engelsk tekst. Den har så god dialog som ikkje kan oversetjast til norsk at du går glipp av veldig mykje. Heile filmen er jo basert på dialog, og den er stappfull av gode kommentarer. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Eg vil anbefale på det sterkaste å sjå den filmen med engelsk tekst. Den har så god dialog som ikkje kan oversetjast til norsk at du går glipp av veldig mykje. Heile filmen er jo basert på dialog, og den er stappfull av gode kommentarer. For min del kan jeg egentlig gjerne ha filmen uten norsk tekst. Det er utrolig mange ganger jeg skrur av den norske teksten fordi den inneholder helt håpløse oversettelser. Har vel også en 15-20 filmer uten norsk tekst. Problemet er bare at jeg ønsker å se denne sammen med noen kamerater. Ikke alle er like stødige i engelsk. Jeg takker for de tipsene jeg har fått til nå. Det ender nok opp med at jeg må kjøpe meg filmen uten norsk tekst. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ser ikke for meg at denne kan være veldig enkel å tekste heller. Masse rask dialog med kule poenger og punch-lines som kan være tricky å få riktig på norsk. Så jeg også anbefaler å se med engelsk tekst. Fantastisk film, forresten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har sett den i en god del butikker i Norge. Jeg kjøpte faktisk Special Edition for noen uker siden. På en Playcom butikk... hvis du tilfeldigvis har det i nærheten. Jeg elsker den filmen^-^ Men toern og Jay and Silent Bob Strikes Back er litt bedre (: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Gav vekk min 10 year ed. til jul, så den tinnversjonen skal kjøpast. Jay and Silent Bob Strikes Back har eg ikkje sett, kva slags film er det? Originalen slår Clerks 2, men absolutt verdt å kjøpe den og. Endret 6. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tinnversjonen? Hva og hvor? Jay and Silent Bob Strike Back (uten 's') er nest siste film i Viewaskewniverse (filmer av og med Kevin Smith som Bob). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Clerks: Collector's Edition Steelbook (3 Discs) Står Steelbook, så eg antar innpakningen er i metall. Står ikkje noko info om innhaldet, med sidan det er collectors og hard tre diskar antar eg det er same innhald som Clerks X. Jay and Silent fekk ikkje så høg score på IMDB, men kanskje eg plukker den opp likevel. Ikkje store utgiften når den kostar £5 på Play.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Litt mye melking av filmen etter min smak, men jeg må jo bare kjøpe den. Jeg anbefaler deg for øvrig å se filmene med Jay og Silent Bob i rekkefølge. Endret 6. mai 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har sett Clerks-filmane, men det er blitt nokre år sidan. Hadde begge på DVD, men gav dei altså vekk, så eg må kjøpe nye, skal ta med Jay og Silent og sjå den mellom Clerks 1 og 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du må ikke glemme Mallrats, Chasing Amy og Dogma også da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har dei noko samanheng med Clerks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja. Samme univers. Viewaskewniverse. Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay & Silent Bob Strike Back, Clerks 2. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Chasing Amy er ikke helt Viewaskewuniverse, men absolutt en god film uansett :-) Er man fan av Kevin Smith så må man sjekke ut An Evening with Kevin Smith og An Evening with Kevin Smith 2: Evening Harder Forferdelige morsomme filmer. Lo mere i dem enn Clerks. Men har nok noe med at dem varer i 4 timer hver. Endret 7. mai 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Chasing Amy er ikke helt Viewaskewuniverse Jo, det er den Endret 7. mai 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vet ikke hvordan det er med den første filmen, men er den på noen måte lik den andre, er ikke engang koveret verdt å se på... du skal være veldig spesiell for å like denne tynne, tynne humoren. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kvar sin smak, eg såg den første først og trur det er å anbefale, då har du nok meir glede av film nummer to. Den første er den beste, humoren er genial, eg synest ikkje den er tynn. Den er litt raffinert og stort sett basert kun på dialog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå