abene Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Bldr.no er et nytt nettsted for lagring og deling av bilder. Les mer Endret 5. mai 2008 av Aetius Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg klarer vansklig å se hvorfor dere kaller dette en ny tjeneste. © 2006-08Båndbredde brukt: 7690613.1 MB - Antall nedlastninger: 60509473 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Snodig nyhet, tatt i betraktning at Bildr.no har eksistert i flere år. Gratulerer, Akam. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Helt ny er vel ikke akkurat Bildr.no nei, men det er en fin tjeneste for rask deling av bilder i forum som dette og andre steder. Jeg har brukt den i flere år og de nærmer seg jo 200 000(!) opplastede bilder. i1-gutta viste meg den nye versjonen av Bildr.no som de arbeider med, den har mye mer funksjonalitet og så bra ut. Vet ikke når den skal lanseres da.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Merkelig artikkel ja. Får vel bare ønske velkommen etter. Eller er det bare en misforståelse ute og går? - Har Bildr.no vært i beta i flere år før en nylig offisiell lansering, omtrent som gmail? - Er betaling for ekstra plass/båndbredde en nyhet for Bildr.no? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tja, et nytt nettsted er det nå ikke, åkke som. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hah, velkommen etter Akam! Noen som hvisket agurknyhet? Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Der var vi visst litt kjappe. Vi fikk en pressemelding om ny bildetjeneste, og sjekket ikke godt nok. Flott at dere følger med :-) Jeg har trukket artikkelen nå. Lenke til kommentar
goffen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sjekket litt opp i den tjenesten. Du har ikke lov å laste opp m.a. "Bilder som er beskyttet av opphavsrett" Slik jeg forstår det betyr det at du gjør bildene dine tilgjengelig til fri avbenyttelse for hvem som helst dersom du laster dem opp her. M.v.h. Goffen Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det viste seg at det er Bldr.no som ble lansert nå, mens Bildr.no har eksistert en stund. En liten tyrkleif altså. Saken finner dere her. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fint om kommentarer til Bldr.no legges i den nye tråden. Har flyttet én kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg