MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har ikke Windows på maskinen min, og har ikke hatt det på tre år. På skolen har vi også bare Linux. Forrige gang jeg brukte Windows var på en nettcafé i januar Jeg legger meg i støvet... Hvilen skole går du på? MarcelSB Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hva slags sted er det du bor på? studenthybel med 155 Mb/s linje mot skolen og 10 Mb/s ut har med andre ord god tilgang til linux distroer, spesielt med http://ftp.sunet.se/ Lenke til kommentar
Topeka Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Eneste grunnen til at jeg kjører Windows er Spill :-? hadde Linux vært litt mer kompatibel så hadde Xp gått i søppla har dessvere ikke 1mil $ til den som lager Direct X for Linux Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Windowz......... hva er det? Å ja..... en av verdens beste spilleplattformer. Synd at det ikke er fakta, bare noe verden har fått det til å være. Hadde linux fått den samme sjansen, og om de hadde utviklet spill + DX til linux så tror jeg vet godt hvem vinneren hadde vært. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har ikke Windows på maskinen min, og har ikke hatt det på tre år. På skolen har vi også bare Linux. Forrige gang jeg brukte Windows var på en nettcafé i januar Jeg legger meg i støvet... Hvilen skole går du på? MarcelSB Går riktignok på universitet, så det er ikke helt riktig å si «skole,» kanskje Men det er ingenting å rulle seg i støvet over, hva trenger man Windows til, da? Om du spiller mye, tja, ok, men det gjør jeg ikke (bortsett fra nethack). Driver med vanlige «internett-ting,» som Linux egner seg kjempegodt for, og dessuten endel programutvikling, som Linux er totalt overlegent til. Når jeg slipper å bruke et system som teknisk sett gir meg klaustrofobi, og samtidig slipper all orme- og virusproblematikken, og endatil har ren samvittighet siden jeg bare kjører fri programvare, hva i all verden har Windows å by på da? Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Går riktignok på universitet, så det er ikke helt riktig å si «skole,» kanskje Men det er ingenting å rulle seg i støvet over, hva trenger man Windows til, da? Om du spiller mye, tja, ok, men det gjør jeg ikke (bortsett fra nethack). Driver med vanlige «internett- ting,» som Linux egner seg kjempegodt for, og dessuten endel programutvikling, som Linux er totalt overlegent til. Når jeg slipper å bruke et system som teknisk sett gir meg klaustrofobi, og samtidig slipper all orme- og virusproblematikken, og endatil har ren samvittighet siden jeg bare kjører fri programvare, hva i all verden har Windows å by på da? Så sant, så sant Får jeg tak i winex 3 skal jeg vurdere å legge Windoze på hylla, winex 2.2 har funka j*vlig dårlig for meg... Spilling er jo tross alt det eneste jeg gjør i Windoze... Også var det printern min da, som jeg aldri får til å funke... MarcelSB Lenke til kommentar
hea Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har brukt linux i et drøyt halvår etter at jeg "oppdaget det". Har vært innom windows et par ganger da jeg trodde jeg ikke kunne måle cpu-temp eller streame i linux, noe som selvsagt går an. Det var en skikkelig nertur å starte opp windows2000 etter å kun ha kjørt linux en stund, så jeg opplever det ikke akkurat som at jeg må "holde meg" for ikke å bruke windows. På ingen måte. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 noen få timer ca Stå På!!! Har brukt linux i et drøyt halvår etter at jeg "oppdaget det". Har vært innom windows et par ganger da jeg trodde jeg ikke kunne måle cpu-temp eller streame i linux, noe som selvsagt går an. Det var en skikkelig nertur å starte opp windows2000 etter å kun ha kjørt linux en stund, så jeg opplever det ikke akkurat som at jeg må "holde meg" for ikke å bruke windows. På ingen måte. Der var kanskje litt dårlig formulert... Er helt enig med deg, når jeg bootert W2K'en min tenker jeg "Æsj så stygt", "F a e n så treigt det er" og "F*tte hæææælvete ta Micro$oft!!!!!". Det er vel som med røyk: det er no faenskap, men du røyker jo selv om det... (eeeh) Som sagt: får jeg til winex og printern min, er det over og ut med Windozen MarcelSB Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Booter sjeldent windows, gjør jeg det er det enten for å spille Civillization Call To Power, eller for å hente ut bilder fra digitalkameraet, har ennå ikke fått til det i linux. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Sist gang jeg boota windows var når jeg var på at dataparty for rundt en måned siden, eller no i den dur Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Sist gang jeg boota windows var når jeg var på at dataparty for rundt en måned siden, eller no i den dur Funker ikke nettverksspilling i winex a? Folk spiller jo cs i winex, da burde det være mulig å få til nettverksspilling på Linux når du er på dataparty... Du har alltid et valg... MarcelSB Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bruker mest Suse Linux(på PC), og Solaris(på Ultra5),men må desverre si at jeg booter opp XP iblant for spilling.. :oops: Men alt annet en spill blir på Linux og Unix Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Bruker mest Suse Linux(på PC), og Solaris(på Ultra5),men må desverre si at jeg booter opp XP iblant for spilling.. :oops: Det er vel som regel sånn Synd, men sant MarcelSB PS: SuSE RULER se avatar... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har Linux inne på en egen partisjon, men er nok litt Windows-slave. Er for avhengig av Photoshop 7.0 (Nei, jeg takler ikke GIMP enda) og diverse. Dessuten er det forjævlig å laste ned Linux-software på ISDN Skulle gjerne gått over hvis jeg hadde alt jeg trengte. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Sist gang jeg boota windows var når jeg var på at dataparty for rundt en måned siden, eller no i den dur Funker ikke nettverksspilling i winex a? Folk spiller jo cs i winex, da burde det være mulig å få til nettverksspilling på Linux når du er på dataparty... MarcelSB Er ikke alt som funker med winex. Men jeg spilte cs og rtcw i linux. Lenke til kommentar
hda Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bruker winxp på desktop'en (mest pga av spill), openbsd på router/firewall samt openbsd på ftp/http/mail server. Den dagen jeg vokser ifra (aldri) spill (les:df2) er det nok en eller annen linux distro på desktop'en. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Helt siden jeg installerte det. Dvs ca 2 uker Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Helt siden jeg installerte det. Dvs ca 2 uker Gjetter på redhat ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå