MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor lenge sida er det du sist bootet Windozen din??? Prøver å unngå Windows Har holdt meg til 'Linux ONLY' i 4 dager :wink: Er stolt... PSs: Trenger fortsatt hjelp med Printern Min Så jeg må nok desverre innom Windoze en tur ja Er det noen her som begynte rett på linux??? Har faktisk ikke møtt en eneste person som har gjort det, alle jeg har møtt har bare konvertert fra M$ og Windoze... :o MarcelSB Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 godt over 67 dager på hoved filserver på workstationen er det 33 dager og på bufferserver er det 2 dager og på lan box 0 dager (den er avskrudd) oppetid er ikke no problem, tar bare jævlig lang tid.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 godt over 67 dager på hoved filserverpå workstationen er det 33 dager og på bufferserver er det 2 dager og på lan box 0 dager (den er avskrudd) oppetid er ikke no problem, tar bare sinnsvakt lang tid.. Tror han mener, hvor lenge har du klart å holde deg unna Windows etter at du skaffet/installerte Linux (distribusjon eller lignende/tilsvarende). Jeg holdte meg 14 dager en gang, men orket ikke med mer, er godt fornøyd med Windows 2000 og alt over det, så har ingen grunn til å søke alternativer, selv om jeg gjør det. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 HAdde det inne i 2 uker eller no. men alt er raskere i xp når jeg skal gjøre ting. bare klikk så er jeg der. går kjappere innstalere progs synts jeg og. slipper make etc hele regla. bare next next finish så har jeg begynt spille en del bf. men skal prøve få linuxenb til dele nettet for meg.. sleit med 2 nic forgje gang Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor lenge sida er det du sist bootet Windozen din??? Min Windows XP Jobb-PC: Nå: 27 timer Gjennomsnittlig: 2-4 døgn Lenke til kommentar
Stim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Windowz......... hva er det? Å ja..... en av verdens beste spilleplattformer. Tror jeg har en 20 gig partisjon på pcen med den men den brukes ikke så often. Kun til spill for min del. ca 99% av min til på pc'en er på linux (RH8.0) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Min Windows XP Jobb-PC:Nå: 27 timer Gjennomsnittlig: 2-4 døgn Tror fortsatt det er snakk om tid ifra Windows, ikke hvor lenge din maskin har stått på... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 har to naboer som aldri har installert windos, ene kjører debian, andre kjører redhat tror jeg kommer til å ha windos partisjon en stund til pga. chessmaster 9000 og annen snacks Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Tror han mener, hvor lenge har du klart å holde deg unna Windows etter at du skaffet/installerte Linux (distribusjon eller lignende/tilsvarende). Tror fortsatt det er snakk om tid ifra Windows, ikke hvor lenge din maskin har stått på... Riktig Det var det jeg mente :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 har to naboer som aldri har installert windos, ene kjører debian, andre kjører redhat :o :o :o :o :o :o :o :o Fett!!!! Så de finnes de også altsa... tror jeg kommer til å ha windos partisjon en stund til pga. chessmaster 9000 og annen snacks skuffer... MarcelSB Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 har du et godt tips til sjakk-program med "lære-mode" i linux? jeg er jo windos-vrak dessverre (fra win98, via win2000 til winxp), akkurat som heroinburkere som sprekker, så sprekker jeg stadig vekk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 MarcelSB: du har for stor avatar, maks 50x50 :wink: Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 MarcelSB: du har for stor avatar, maks 50x50 :wink: OK, sorry det visste jeg ikke skifter nå :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 OK, sorry det visste jeg ikke skifter nå :wink: MarcelSB Flott at du ordner det! Men står det ikke slik i "Profil" der du kan forandre på avatar: Viser et ikon sammen med din brukerinformasjon i innleggene. Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 50 piksler bredt og 50 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB. Det gjør det i alle fall hos meg, virker som mange ikke leser det i det hele tatt Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Så de finnes de også altsa... jepp, og min forrige nabo kjørte mac med SuSE. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 har du et godt tips til sjakk-program med "lære-mode" i linux? Hvis du ikke har problemer med engelsken kan du jo lese denne.. være lovet!!! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Så de finnes de også altsa... jepp, og min forrige nabo kjørte mac med SuSE. Hva slags sted er det du bor på? Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Flott at du ordner det! Men står det ikke slik i "Profil" der du kan forandre på avatar: Viser et ikon sammen med din brukerinformasjon i innleggene. Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 50 piksler bredt og 50 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB. Det gjør det i alle fall hos meg, virker som mange ikke leser det i det hele tatt :wink: Er ikke av typen som leser det med liten skrift... Ikke det med stor heller, for den saks skyld... MarcelSB Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor lenge sida er det du sist bootet Windozen din??? Jeg har ikke Windows på maskinen min, og har ikke hatt det på tre år. På skolen har vi også bare Linux. Forrige gang jeg brukte Windows var på en nettcafé i januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå