Alexander Schindler Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Artisten Amy Winehous skulle lage kjenningsmelodien til den kommende "Bond"-filmen. Nå dropper produsenten sangprosjektet. Les mer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Noe sier meg at denne dama er død eller glemt innen vi passerer 2010, og jeg tror produsenten fant ut at dama faktisk kun er en hype uten like, og at det vokser slike som henne på trær og at de appåtil klarer å oppføre seg. Når du får tilbud om å lage tittelsporet til Bond burde du vite at det kommer til å bli lagt føringer for hvordan låta skal være, og tviler vel på at junkie-hodet til Amy egentlig skjønner hvilken stor gig hun har latt gå i vasken. Når hun blir nykter er det en god karamell å sutte på i årene fremover. haha Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 THANK GOD!!!!!!!! Sier bare jeg, kan ikke tenke meg mye annet som kunne ødelagt mere enn en whine-house låt på nye bond filmen. HUFF jeg får grøssninger når jeg tenker på det... når jeg ser en bond film, SKAL musikken være noe av det jeg nyter.. og jeg tror faktisk jeg hadde grått en tåre viss hu hadde hatt åpningslåta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg