visualuproar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har en WD harddisk paa 200gb som jeg bruker til dumping for ting jeg laster ned. I natt satt jeg paa en stor nedlastingsjobb via rapidshare og naar jeg stod opp idag og waka up pc`en saa laaste den seg...Tok en reboot og pc`en ville ikke inn i widows..stod bare og loada.. Da jeg koblet ut den nevnte hd`en saa funket det fint..finner den heller ikke i bios naa..er det noe haap der ute? hva kan det vaere..er mulig at den kanskje ble full i loepet av natta men det skulle vel ikke ha noe aa si? hjeelp...har masse viktig der! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har du letet under sengen? Hender at harddiskene havner der som en god del andre ting (sokker, blader, bøker osv). Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hmm.. finner du den ikke i bios, så høres det ikke lovende ut. Kan jo alltids prøve å koble den til en annen maskin, for å se om den dukker opp der. Lenke til kommentar
Andel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Prøv å kjøre CHKDSK Mer om denne kommandoen finner du ved å søke gjennom dette forumet. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis det er en sata disk, prøv å starte maskinen uten disken koblet til, og koble til disken etter at windows er bootet. Hvis den dukker opp da og fungerer fint, så har du samme problem som jeg har med en av mine WD disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå