kaaasen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Viser til denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...3094&highlight= Mottok nytt kabinett med ny strømforsyning i dag, og koblet straks alt sammen opp. MEN, så var det jo dette problemet med at data'n ikke starter da. Får ikke startet maskinen med ny strømforsyning heller! Det VAR altså IKKE strømforsyningen som var årsaken til problemene mine. Er det noe annet som kan være feil? HK? Absolutt ikke noe skjer når jeg trykker på "PÅ"-knappen. Ledninger er koblet riktig sammen ja! Alt er fortsatt like dødt som før jeg trykket på "på"-knappen. Noen som vet hva som er feil? Mvh DESPERAT etter å få PC'n sin til å fungere igjen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 *desperat* holder på med den nå, men fortsatt fungerer ikke noe! Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det letteste er jo å finne noen med lignende maskin for feilsøking ved å teste en komponent om gangen. Virker jo som om det kan være hovedkortet som har tatt kvelden siden maskinen ikke reagerer i det hele tatt. Er du sikker på at av/på bryteren funker da?. Kan jo prøve å starte maskinen med et skrujern (Ved å kortslutte de 2 pinnene som av/på bryteren går til). Lenke til kommentar
airguard Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 har du prøvd og ta ut batteriet og cleare bisoen på den måten ? eventuelt sjekke med et annet hk. Lenke til kommentar
voktern Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Han la link til en gammel post. Les der før du spørr Lenke til kommentar
airguard Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Han la link til en gammel post. Les der før du spørr Jeg gjorde det ! Noen ganger reagerer hovedkort på merkelige måter. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg løste samme problem med min egen maskin en gang ved og gjøre dette. Alt var helt dødt ingen vifter ikke engang psu viften gikk, men ved og resette bios og ta ut batteriet så startet den merkelig nok igjen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Har prøvd å resette bios ja. Så hk'et er det mest sannsynlige som er galt? Får håpe det, selv om det er forbanna irriterende å måtte klare seg uten min egen pc i flere uker pga komplett skal teste den! Har dessverre ikke mulighet til å teste på noen andre maskiner, da de to andre vi har er totalt forskjellige (og den ene har fortsatt garanti). Menmen...sendte mail til MSI i England og Komplett.no. Dette her er andre gangen jeg må sende noe i retur til dem. Forrige gang tok det nesten 3 uker! Burde vel være litt raskere, eller hva? Mvh meg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Er det forresten noen her som aner hva som kan ha forårsaket at hovedkortet gikk dukken? (hvis det nå er det som er ødelagt da). Har jo ikke gjort noe som skal kunne ødelegge det. Har forresten hatt noen småproblemer med det fra dagen jeg fikk det (se posten jeg la som 'vedlegg' i starten av denne posten) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Fikk svar fra Komplett.no i dag. De mener jeg skal sende inn kortet, så da får jeg vel gjøre det. Ganske irriterende egentlig, men hva gjør man ikke for å få utstyr som fungerer? Hovedkortet...huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå