kilik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hadde opprinnelig ikke tenkt å skaffe meg noen sommerjobb i sommer, men en planlagt ferietur ble ikke noe av. Noen som har tips om hvor jeg kan søke? Er snart ferdig utdannet master i datateknikk (NTNU). Den bør helst være i Trondheim og omegn. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå er ikke jeg ifra trondheim, men vil anbefale deg å ta kontakt med rekrutteringsfirmaer å informere de om at du er interessert sommerjobb. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som har tips om hvor jeg kan søke? Er snart ferdig utdannet master i datateknikk (NTNU). Den bør helst være i Trondheim og omegn. Om du snart er ferdig med masteren på NTNU og du har deltatt på minst en av de 70 bedpress"ene" som har vært så kanskje dette burde si seg selv? Oser lathet av spørsmålet. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Se om du finner noe på Finn.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå