nomore Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hahahaha, avslørt! At Kristine akkurat nå viste at hun er en løgner gjør vel ikke saken hennes bedre . Hvordan viste hun det, er det noe jeg ikke har fått med meg? Tipper det er fordi trådstarter påstår at hun er veninne av Kristine, mens det kan se ut til via brukernavnet her og i kommentarfeltet til avisen at disse to er en og samme person. Men eg kan ta feil Uansett er det tåpelig å krangle om dette før vi evnt ser fotobevis på hvor godt "gjemt" denne automaten er. Bør vel ikke være vanskelig å få til? Det er uansett tre ting som slår meg rundt denne saken: 1. Som allerede nevnt, hvorfor var ikke dette kortet allerede stemplet? 2. Skal man på en ukjent stasjon må man påregne litt ekstra tid(1-3 minutt er ikke umenneskelig) på å finne frem til automat og perrong. Det er ikke en menneskerett at det er STORE SKILTER som viser rett vei for alle som skal reise). 3. Dersom nr 2 ikke gjelder fordi Kristine er kjent på stasjonen, hvorfor var automaten så vanskelig å finne? Men lykke til. Godt å se at noen har tid, energi og vilje til å gjøre akkurat hva de ønsker. Bare synd at dette går ut over tiden til de ansatte i Ruter og noblad.no. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Maskinen på bogerud er ikke vanskelig å finne... Stasjonen har to parallelle inganger, og går man inn på den høyre, må man gå over til den venstre siden for å stemple... Lenke til kommentar
yudi Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kristine, det som jeg synes er patetisk, er det at du i det hele tatt fikk deg noen sider i avisen. Det er jammen meg bortkastete avisplasser. Avisplasser som kan brukes til andre mer interessante og nyttige nyheter fra nærmiljøet. Oh nei... jeg er blitt ærekrenket.... tror ikke du vet betydningen av ordet.... En voksen dame som deg bør skjønne såpass...!! Du har gjort noe ulovlig i forhold til regler Ruter har og dermed basta!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå