audifreek Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 byttet akurat xenon pærer i min audi. kjøpte D1S 6000 Kelvin pærer fra bildelesenteret på lier. kostet meg 1490 for 2 stk. dro innom møller og spurte om de kunne bytte for meg, og det gjorde de uten kostnad. må legge til at jeg har kjøpt noen biler der da, så det var sikkert xtra service. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke nødvendigvis Er mange plasser som tar sånne "småjobber" som god service Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 -Shark-; Eh.. sludder ? _kan_ være at Pærene har forskjellige kelvin (lyststyrke) osv.. Men jeg HAR kjøpt pære og jeg _har_ faktisk ringt og spurt om pris. Samt har jeg sjekket prisen på Mekonomen. Om dere opererer med disse prisene, vil nok Peugeot og Mercedes folket "våkne" en dag og si "HALLO?? 3400,-?? " haha.. Dog skal jeg ikke motsi deg heller - det kan sikkert være sant - men over dobbel pris på en pære virker sykt, sykt mye.. Pæra jeg kjøpte var en Philips pære. Og det er det som sitter originalt i min Toyota. Har dere andre merker kanskje? / Stig Henning Jaha.. Poenget mitt var at folk ikke kan si at Xenon pærer koster OPPMOT 1500,- Finnes dyrere og billigere enn det. Det avhenger av mye! Ja, dyrt å ha en dyr mercedes, men har du en mercedes til 1mill har du råd til en pære som har den prisen også Blir litt som at en person kommer ikke til Mercedes forhandler for å kjøpe Fiat, han kommer nok dit fordi han vill ha mercedes og har penger til det. Pærer kan skaffes billigere på andre måter ja. Men denne var orginal Mercedes pære, husker ikke navnet, men er spesiell- og fåes ikke så mange steder uteom orginalt. Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Yepp, oppmot 1500,- er tøv... de koster mindre og mere. Enig der! Hehe, har man Merce til 1mill, så skal man sikkert ha alt originalt allikevel For min lommebok, var 750,- nok for en pære, hehe... men nå holder de jo i 5år, eller 100000km, så da er det jo greit.. / Stig henning Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Yepp, oppmot 1500,- er tøv... de koster mindre og mere. Enig der!Hehe, har man Merce til 1mill, så skal man sikkert ha alt originalt allikevel For min lommebok, var 750,- nok for en pære, hehe... men nå holder de jo i 5år, eller 100000km, så da er det jo greit.. / Stig henning Ja, orginalt hele veien, eller AMG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå