Gå til innhold

Eksotiske dyr i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aper er ikke lov, nei. Fra et annet forum jeg fant:

"Jeg synes det er bra det ikke er lov aa ha aper i Norge.

Bor i Malaysia, og vi har 2 apeunger paa stallen som ikke kan tilbake til jungelen grunnet skade.

Hvorfor? For det foorste, vil aper bli veldig kalde i Norge. De vil trenge ett stort omraade aa leve paa, og de boor bo sammen med familien(ofte flokker paa ti stykker!). Dette er det altfor faa som forstaar. Aper blir lett triste om di ikke faar vaere med andre aper. Dessuten er aper veldig destruktive(man kan trene dem), noe som kan vaere farlig. Det er ihvertfall faa steder vaerre for en ape enn ett hus i ett kaldt land uten venner. En annen ting er sykdommer. Man har ogsaa problemet med at apene blir tatt bort fra familien, for aa selges!

Dette er grusomt, dyremisshandling altsaa! Er SUPER takknemlig for at det IKKE ER LOV!"

Aper er flokkdyr og skal ikke holdes som kjæledyr i en liten leilighet.

Lenke til kommentar
Aper er ikke lov, nei. Fra et annet forum jeg fant:

"Jeg synes det er bra det ikke er lov aa ha aper i Norge.

Bor i Malaysia, og vi har 2 apeunger paa stallen som ikke kan tilbake til jungelen grunnet skade.

Hvorfor? For det foorste, vil aper bli veldig kalde i Norge. De vil trenge ett stort omraade aa leve paa, og de boor bo sammen med familien(ofte flokker paa ti stykker!). Dette er det altfor faa som forstaar. Aper blir lett triste om di ikke faar vaere med andre aper. Dessuten er aper veldig destruktive(man kan trene dem), noe som kan vaere farlig. Det er ihvertfall faa steder vaerre for en ape enn ett hus i ett kaldt land uten venner. En annen ting er sykdommer. Man har ogsaa problemet med at apene blir tatt bort fra familien, for aa selges!

Dette er grusomt, dyremisshandling altsaa! Er SUPER takknemlig for at det IKKE ER LOV!"

Aper er flokkdyr og skal ikke holdes som kjæledyr i en liten leilighet.

Aah , ganske logisk egentlig .. har ikke tenkt på det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...