Kristian L Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hallo alle sammen jeg søker alle spillere som vill bli med i en klan som er någenlunde god Vi er så langt tre medlemmer: webmaster1992 (Admin)(Norsk) mlman97 (2. admin) (Norsk) *eXCeeD.bf2* (Medlemm) (Tysk) Vår webside er: www.L33Tsquadbf2.clanteam.com (oppdatert etter noen tips og klager) + jeg adda et forum har fått endra litt på det nå: http://l33tsquadforum.darkbb.com/ Add meg på MSN så jeg kan få nicket ditt også vidre: [email protected] Noen enkle klan regler: Ingen hacking Ingen glitching Ingen statpadding Visst du ikke følger disse kan du ikke bli medlemm ellers er alle invitert til og bli med! Vår webside er ganske bra men vi tar gjern imot tips og gode råd. Håper på gode tilbake meldinger!!!! Endret 6. mai 2008 av webmaster1992 Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) ser bedre ut nå! noen ting stemmer ikke f.eks. at det står at du og han mlman er first sergeant på player profilen deres. mens det egentlig bare er du som er det. Hvis dette er en klan du vil satse med burde dere kanskje skaffe vt server, mirc channel eller en bf2 server. Det vil trekke til seg fler skilla medlemmer. Endret 6. mai 2008 av Kaizerlol Lenke til kommentar
Kristian L Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) ser bedre ut nå! noen ting stemmer ikke f.eks. at det står at du og han mlman er first sergeant på player profilen deres. mens det egentlig bare er du som er det. Hvis dette er en klan du vil satse med burde dere kanskje skaffe vt server, mirc channel eller en bf2 server. Det vil trekke til seg fler skilla medlemmer. ok tusen takk for tipset jeg trenger litt help til mirc server setup og team speak jeg har lest tutorialen til han duden om mirc men fatta ikke bæra håper engelsken på siden ikke var for dårlig send meg en mail: [email protected] eller post her visst du kan hjelpe meg og komme igange med mIRCen og teamspeaken helst noe gratis noe!! Takk! Endret 6. mai 2008 av webmaster1992 Lenke til kommentar
Kristian L Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 er det noen som kan hjelpe meg trenger hjelp til: Sette opp gratis mIRC Sette opp gratis Teamspeak Sette opp gratis Ventrilo Hvor jeg kan kjøpe en egen BF2 server billigst Og andre eventuelle ting som en battlefield 2 clan trenger Ta kontak på vårt forum: http://l33tsquadforum.darkbb.com/ Eller send en mail til: [email protected] Jeg takker for all hjelp jeg kan få!!!! Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 BF2 serveren vår er jeg ikke sikker på om vi kjøpte eller om vi hoster den selv. Hvis du har en kraftig pc + internett kan du jo hoste den selv med dedicated server launcher. Gå til www.bf2cc.com hvis du fikser opp bf2cc er det lett å styre serveren og se alt som blir sagt der uten at du trenger å være innpå spillet engang! Lenke til kommentar
Kristian L Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 BF2 serveren vår er jeg ikke sikker på om vi kjøpte eller om vi hoster den selv. Hvis du har en kraftig pc + internett kan du jo hoste den selv med dedicated server launcher. Gå til www.bf2cc.com hvis du fikser opp bf2cc er det lett å styre serveren og se alt som blir sagt der uten at du trenger å være innpå spillet engang! nice tusen takk for tipset jeg har en ganske krftig PC så jeg skal prøve Flere tips og hint til webside min verdsettes også!!! Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du burde bruke en PC som du ikke bruker til vanlig. en som kan stå på 24/7 og som er rask. du burde ikke ha no særlig andre programmer for å være sikker. Husk at serveren da blir norsk. Norge er ikke akkurat sentralt i europa, så kanskje det er best å punge ut for en server. Du burde ha kraftig internett! det sier seg kanskje selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå