Hagr Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg er veldig bekymret for kjæresten min fordi hun er så utrolig tynn og allikevel stadig vekk snakker om at hun har for mange kilo på seg. Vi hadde en lang samtale idag med både tårer og snørr, men jeg følte ikke at jeg kom helt fram til henne med budskapet mitt. Moren hennes er også veldig bekymret og sendte henne til legen for en stund siden på grunn av det. Spørsmålet mitt er: Hva skal jeg si til henne/gjøre for å få henne til å forstå at hun ikke må bli tynnere enn det hun er nå? HJELP! Jeg er så redd for den søte lille jenta mi!! Harald Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hadde samme problemet med kjæresten min når jeg ble sammen med henne, hun var sykelig tynn og spiste gjerne ikke mer enn en ett knekkebrød om dagen o.l. Det som hjalp var - kanskje ikke så rart - å lage masse godt mat til henne. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det er 2 problemer ved det. 1: Jeg bor ikke sammen med henne. Hun bor med familien og jeg har dermed ingen makt rundt hennes matvaner, dessverre. 2: Hun har også vist bulimiske tendenser. Får ofte ekstremt dårlig samvittighet etter et stort måltid, så jeg er redd for at maten isåfall kan "snu i døra"... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville vurdert å ta henne med til en lege/psykolog. Da kan det hende at hun forstår alvoret i det. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er 2 problemer ved det. 1: Jeg bor ikke sammen med henne. Hun bor med familien og jeg har dermed ingen makt rundt hennes matvaner, dessverre. Du kan foreslå dette for moren hennes i stedet for. .) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Problemet var et par ubehagelige episoder med hennes forrige kjæreste. Jeg har fått ut av henne at hun etter han hadde regelrett anoreksi, men at det har bedret seg nå. Hun sa også at det hender hun får tilbakefall hvor det til tider er like ille som da det var som værst. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå