Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvmord = ulykkelighet.

http://www.ssb.no/aarbok/tab/tab-120.html

SSB har ikke letta noe særlig på ræva i løpet av de 3 sista åra, men som man ser i 2004 så er kvinnene også med i gamet. Mener å huske at det var et større antall selvmord i 2007, men SSB har som sagt lodd i ræva, så har ingen beviser for det....

Og trenden er negativ. Hva var det du prøvde å vise igjen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Får jeg lov å høre på black metal i himmelen?

Der blir det white metal av den edleste sort metal, den med best kvalitet. Ja du kan jo bare tenke deg til hvilken enorm kvalitet det blir på metal bandene, når selv gatene er laget av gull i himmelen. Og trærne bærer frukt hele fire ganger i året. Det blir den råeste festivalen du noen gang har vert med på, og den siste festivalen, fordi den going on forever. Halleluja, halleluja, hard white metal rock halleluja.

Hvordan kan man høre musikk uten ører?

Hvorfor trenger man gater til sjeler?

Hva skal man med gull i himmelen?

Viss du ikkje veit det har mann ørar viss du kjem til himmelen.

Det står ikkje noko om gater i bibelen....

Det er fint å sjå på tippar eg...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Selvmord = ulykkelighet.

http://www.ssb.no/aarbok/tab/tab-120.html

SSB har ikke letta noe særlig på ræva i løpet av de 3 sista åra, men som man ser i 2004 så er kvinnene også med i gamet. Mener å huske at det var et større antall selvmord i 2007, men SSB har som sagt lodd i ræva, så har ingen beviser for det....

Og trenden er negativ. Hva var det du prøvde å vise igjen?

Det er vel enkelt å forstå...

At folk er meir ulykkeleg nå enn før(ja, det er meir sjølvmord nå i forhold til innbygjartalet før).

Lenke til kommentar
Det er vel enkelt å forstå...

At folk er meir ulykkeleg nå enn før(ja, det er meir sjølvmord nå i forhold til innbygjartalet før).

Ja, det er flere enn for 50 år siden, men færre enn for 10-20 år siden. Trenden er negativ. Vi har hatt en topp, og er nå på vei nedover til "normal"-nivå.

Nå er heller ikke selvmordsrate en god indikator på gjennomsnittlig lykke i samfunnet. Det kan godt være at flere tar livet av seg fordi deres lykke relativt sett ligger lenger vekk fra gjennomsnittet fordi alle andre har det veldig bra.

Lenke til kommentar
IDF, ta en tur innom skolen min er du snill, her lærer jeg at du er en mentalt svakerestilt person som bør våkne opp og gi faen i å fortelle andre at det er "my way or the highway".

Jeg vet ikke hvilken skole du går på. Så da blir det vanskelig å være snill og ta en tur inn på skolen din.

Lenke til kommentar
Man må skille mellom forfall og forandring. Samfunnet tilpasser seg dagens teknologiske nivå og folkemasse.

Det er jo nettopp det samfunnet ikke klarer å skille mellom, samfunnet bortforklarer forfallet med naturlig forandring. Svært farlig felle å gå i, det skremmende er at "hele" samfunnet" går i den.

Lenke til kommentar

Homofilt partnerskap er på full fart inn i samfunnet - noe som aldri burde blitt akseptert og er svært umoralskt mot naturen!

Det er krone eller mynt om ektepar skiller seg

Grove vold skildringer, voldtekter, syk kriminalitet - alt dette kan en se på TV og DVD døgnet rundt.

Samboere, ja det vrimler av dem - det ville vert totalt uakseptabelt og umoralsk en kort tid tilbake.

Å være kristen i dag er ikke enkelt

...eller skal vi kanskje si det satanistiske landet Norge

Forestill deg at du stupforelsker deg i en dame, og at hun føler det samme for deg.

Forestill deg deretter at resten av byen du bor i består av menn som er i parforhold med menn.

Hvordan ville du følt det dersom du var ulovlig å bo i parforhold med damer?

Eller enda verre: Forestill deg at du har blitt tvangsgift sammen med en mann.

Forestill deg at han voldtar deg i rompa hver gang han er full.

Men du kan ikke skille deg fordi ekteskapet er hellig.

Vet du hva? TV'en har en av-knapp. DVD-er velger du selv om du vil anskaffe deg.

Ja, Det er sikker bedre om en først måtte gifte seg, for derette å finne ut om en passer til å leve sammen.

Det som var bra for 50-100 år siden er ikke nødvendigvis bra i dag.

Fremskritt skjer, selv om kanskje ikke hvert eneste et av dem passer deg.

TV`en har en knapp, det har du helt rett i, men det fleste velger likevel å "fore" seg selv med skadelig "føde".

Derfor har samfunnet ett ansvar i å forby ting og tang...

...uansett, samfunnet unnsylder forfallet med at det er naturlig forandring. Noe som er en svært farlig felle å gå i, det som er så trist er at "hele" samfunnet går i den fellen. Til stor jubel for satans åndehær. En hær som er der uten at du direkte ser den, den er enorm. Du ser verken vind eller radiobølger heller.

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp det samfunnet ikke klarer å skille mellom, samfunnet bortforklarer forfallet med naturlig forandring. Svært farlig felle å gå i, det skremmende er at "hele" samfunnet" går i den.

Er det ensomt å være den eneste som "forstår" hvor dette bærer hen?

Lenke til kommentar
Alle har sine egne meninger, alle mine meninger er mine meninger, avhengig om andre også har samme meninger. Dette er min bibelklubb, og du er en av mine elever, nå holder jeg på å lære deg at samfunnet holder på å bli så sykt at den vil spise deg levende, om du ikke vender ryggen til forfallet.

Eksisterer du virkelig?

Om jeg eksisterer eller ikke er meget off topic.

Men uansett....

Jeg regner med du har dine sanser i orden, til å finne ut om jeg eksisterer eller ikke.

Til din informasjon har jeg bekreftet min eksisten ovenfor deg, med mine livstegn gjennom dette forumet.

Nett slik som din skaper bekrefter sin eksistens gjennom vitenskap. Bare se alt han har skapt. Han er vitenskapen selv, han vet alt og står således bak selve "vitenskapen".

Lenke til kommentar

Ser det er endel som NEKTER for at lovløsheten øker i vårt samfunn. Da tar dere kraftig feil, og således krenker selve fakta på det groveste.

Lovløshet øker kraftig. Og det er voldtekter og væpnede tyveri som skyter mest i været viser statistikker fra politirapporter.

Så å nekte for ren fakta, har alltid vert idioti. Men jeg unnskylder selvsagt uvitenhet.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Jeg regner med du har dine sanser i orden, til å finne ut om jeg eksisterer eller ikke.

Til din informasjon har jeg bekreftet min eksisten ovenfor deg, med mine livstegn gjennom dette forumet.

Det finnes dataprogrammer man kan stille spørsmål. Programmet gjenkjenner subjekter, objekter, verb o.l., og lager et svar ved hjelp av disse med perfekt setningsoppbygning. Og ikke ulikt dine svar så er det meningsløst babbel. Sikker på at du ikke er en slik?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...