Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Og ja, Norge er visst ikke et kristen land lenger heller, takket være vår statsminister. HURRA HURRA HURRA!!

 

Jippi, nå kan vi stjele, lyve, bryte lover, slå i hjel folk osv ved å ikke følge de 10 bud lengre, fordi vi har ikke kristendom lengre på skolen :D

 

THINK ABOUT THAT!!

Jeg tror religion har tatt flere liv enn det du har tall på. Bare tenk på innføringen av kristendommen i Norge, ble de 10 bud fulgt der? Uansett trenger man ikke 10 bud for å følge Norges lover. Og vi lærer om religioner på skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og vi lærer om religioner på skolen.

Alt utenom kristendommen, som staten vår nå har tenkt å fjerne fra skolen.

De fjerner virkelig det som verden har blitt bygd opp av, også skal vi gå den ville veien og lære om noe helt annet istedet enn det som virkelig er sant? Gud og Jesus finnes, hvis ikke hadde vi aldri snakket om dem den dag idag. Og en bibel på 1000 sider har ikke blitt oppdiktet av ingenting.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Og vi lærer om religioner på skolen.

Alt utenom kristendommen, som staten vår nå har tenkt å fjerne fra skolen.

De fjerner virkelig det som verden har blitt bygd opp av, også skal vi gå den ville veien og lære om noe helt annet istedet enn det som virkelig er sant? Gud og Jesus finnes, hvis ikke hadde vi aldri snakket om dem den dag idag. Og en bibel på 1000 sider har ikke blitt oppdiktet av ingenting.

 

Det gjør nok Luke Skywalker også. En kar vi kommer til å snakke om i evigheter. Nei, man får som oftest inspirasjon fra ett sted, som JK Rowling som satt på undergrunnen. Sant sies lagde hun en betydelig bedre historie enn hva de forskjellige rådene klarte å sette sammen. Hva med å lære de litt om alle religionene. Kristendommen utgjør jo en liten del av verden. Ingen grunn til at vi skal stemple det som den rette religionen.

 

Forøvrig, skal vi kanskje ikke la muslimer, hinduer, buddhister og lignende adoptere? De er jo helt forferdelige mennesker som raner, stjeler, slår og dreper allt de kommer over (de er jo tross alt ikke kristne). Burde vel egentlig fengsle de for kjetteri, kanskje brenne de på bålet.

 

Read your stories again boy.

Lenke til kommentar

1: Ingen homofile får andre til å bli homofile: Homofili er en legning på lik linje med heterofili, og finnes blant alle dyrearter.

Barn av homofile har ikke større anlegg for å bli homofile enn heterofile -- men de har lettere for å innse og inrømme at de er homofile og leve et fullverdig sexliv -- i motsetning til barn av ekstremt konservative som må leve et liv uten seksuell tilfredsstillelse og uten kjærligheten til en partner.

 

2: Homofili er naturlig per definisjon, men er ikke normalt per definisjon. Ufruktbarhet og blå øyne er mindre normalt enn homofili. Å si at homofili er unaturlig er helt galt.

 

3: Ekteskap er ikke hellig -- det er en fordelaktig avtale som alle må kunne nyte godt av, også homofile.

Dersom krisnte ønsker en kristen-hellig ekteskapspakt må kirken skilles fra staten: Staten har ingen rett til å nekte mennesker å inngå fordelaktige avtaler som andre kan inngå bare fordi man liker hårete rumper og ikke glatte rumper.

Kirken har ingen rett til å nekte sine bidragsytere å få uttelling for bidragene sine så lenge kirken er betalt av alle, og jeg har problemer med å forstå hvordan de kan nekte homofile medlemmer å gifte seg når stat og kirke er skilt.

De må i såfall nekte homofile å få tilgang til kirken, nekte dem å bli medlemmer eller redusere medlemsavgiften betraktelig.

 

4: Innvandrere som skaper bråk er som oftest konservative og de flipper ut fordi vi er for for liberale.

Problemet her er med andre ord at samfunnet er så liberalt at samfunnet for hundre år siden ville tydd til vold for å motsette seg utviklingen.

Selv for 2000 år siden klagde de eldre på samfunnets utvikling.

Siden den gang har vi fått 40 ekstra leveår, nesten ingen dør av datidens livsfarlige sykdommer, og vi har ikke dødsstraff for førti ulike forbrytelser, og vi har et rettsvesen som følger en god etikk: Uskyldig intill det motsatte er bevist.

 

5: Samfunnet er på vei mot kjønnsnøytralitet og legningsnøytralitet.

Det er alt. Samfunnet blir ikke mer voldelig av den grunn -- tvert i mot er det dem som motsetter seg kjønns- og legnings-nøytralitet som kan ødelegge:

De nekter andre mennesker de samme grunnleggende rettigheter som seg selv: De anser andre som mindreverdige.

Typisk er det dem som anser andre som underlegne som skaper problemene og volden, så dermed ville det kanskje vært bra om vi ble mer sekulær?

 

6: Hvorfor er vi på vei mot stupet? Hvem er det som kjører?

Homfili er naturlig og kan ikke på noen måte føre til noe galt -- det er kun dem som er mot homofili som utgjør en trussel.

Ekteskap er en fordelaktig avtale inngått mellom to partnere og staten (kirken har ikke rett til å gi skattefordeler, de er bare mellommenn) -- det er kun dem som mener ekteskapet er en hellig pakt som utgjør en trussel.

Dersom kirken vil følge biblen på akkurat det området som gjelder homofile, mens de ignorerer delen med at kvinner ikke skal være prester -- så får de bare ta å skille seg med staten, for staten kan ikke være diskriminerende bare fordi kristendommen er det.

 

7: Mor, far, barn.

Dette er bare banalt.

Igjen er det dem som er i mot utviklingen som ødelegger: Barn med homofile foreldre blir mobbet av hjernevaskede/uvitende barn og deres foreldre.

Jeg har aldri lest noen seriøse undersøkelser som viser at det er bedre for barn å bo med en kvinne og en mann enn med to av samme kjønn i et kjønnsnøytralt og opplyst samfunn, men hver gang jeg hører argumenter mot homofile foreldre så kommer frasen: "Barn med to fedre kommer til å bli mobbet av andre barn".

Barn må få vite at homofili er naturlig og at homofili er helt i orden.

Det var en tid da barn med svarte* foreldre ble mobbet, uten at det er noe argument mot å la svarte* få barn.

Det er dessuten fler barn til adopsjon enn det er adoptivforeldre.

Å motsette seg homofiles rett til å adoptere er å si at det er bedre for barn å bo på barnehjem enn å bo sammen med to av samme kjønn. Som igjen er en hån mot aleneforeldre i hele verden da to foreldre av samme kjønn umulig kan være dårligere enn aleneforeldre.

 

* Jeg sier "svarte" da jeg har ikke har fulgt godt nok med i de anti-rasist-meldingene til å vite hva som er regnet som rasistisk akkurat i dag mellom klokken 06.00 og 17.30 og hva som er den korrekte og aksepterte betegnelsen på mennesker med ekstra mye pigmenter i huden denne uken.

 

8: Kristendom og stupet...

Kristne mistet retten sin til å si at samfunnet er på vei mot stupet for 1900 år siden:

Kristendommen er en dommedagsreligion og Jesus var en dommedagsprofet.

Dette er en kjensgjerning, og alle kristne som ikke visste dette har sovet i timen.

Alle trosbekjennelsene reflekterer at alt de kristne gjør (eller burde gjøre) i dag er å vente på verdens undergang.

Halvparten av alle kristne tror verdens undergang vil komme innen de er døde -- akkurat som de kristne for 1900 år siden trodde det samme da; bortsett fra at de i år 50-100 hadde en grunn til å tro det da; Jesus sa det ved flere anledninger at dommedag skulle komme innen år 140.

Kanskje trådstarter bare er en ekte kristen som tror dette er et tegn på at gud skal komme og torturere alle homofile og ikke-kristne i evige flammer i all evighet slik han lovet?

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Hvis noe galt skjer med Norge i fremtiden, på grunn av innvandrere og homofile par, så er det iallefall ikke min skyld ;) Da er det dere som gjør det slik.
Jeg ser ikke hvorfor du blander inn innvandrere her da innvandrere og homofile utgangspunktet ikke har noe med hverandre å gjøre. Men som svar kan jeg garantere deg at om det skjer noe Norge så kommer det ikke til å være de homofiles feil, da de er stort sett mye mer fredfulle enn andre hetrofile, mer utdannede, glad i kultur osv.
Jeg prøver bare å beskytte landet vårt, ikke ødelegge det.
Jeg forstår at du er bekymre men vil bare berolige deg med at det ikke er nødvendig
Og ja, Norge er visst ikke et kristen land lenger heller, takket være vår statsminister. HURRA HURRA HURRA!!
Hva er det du mener, ja det stemmer at Jensemann ikke er medlem av den norske statskirke, men over halve regjeringen er det. Her er link til den norske grunnloven, vis meg hvor det står at landet ikke er kristent? Men aller viktigst er tillatelsen til en fri religionsutøvelse, altså bestemmelsen om at man ikke trenger å tro.
Jippi, nå kan vi stjele, lyve, bryte lover, slå i hjel folk osv ved å ikke følge de 10 bud lengre, fordi vi har ikke kristendom lengre på skolen :D

 

THINK ABOUT THAT!!

De 10bud har aldri vært en del av den Norske lov, så hva du vil frem til vet jeg ikke. Dessuten har de 10bud alltid blitt brutt, uavhengig religion eller sted.

Lenke til kommentar
Fint, alle er imot meg...

 

Dere er jo SÅÅ trivelige å diskutere med...

 

Diskusjon innebærer ikke at alle partene er enig. Særlig ikke når den ene parten vil nekte mennesker visse rettigheter og baserer moralen sin på en bok satt sammen av diverse råd med 1000 år gamle historier der man kan steine de som arbeider på søndager.

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gud og Jesus finnes, hvis ikke hadde vi aldri snakket om dem den dag idag.

 

Er kristendommens gud den eneste guden vi snakker om idag? Da må jo også alle de andre tusener av gudene mennskeheten har oppdiktet, og snakker om idag også være sanne!

Logikken din henger ikke på greip.

 

Og en bibel på 1000 sider har ikke blitt oppdiktet av ingenting.

 

Anbefaler deg å se disse filmene:

 

<- Anbefaler deg å se denne

 

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Fordi?

Mener du at pga at de elsker en med feil kjønn så burde de ikke få lov til å gifte seg og med alle de rettighetene det innebærer?

De er jo bare vanlige mennesker.

Det ender vel bare med at Norge går rett i dassen da. Samme gjelder innvandringa i Norge. Innvandrere som tar over landet vårt og gjør alle menneskene homofile, ingen heterofile som kan skape barn lengre og det blir verdens ende. Punktum finale. Adios amigos.. Ingen lever lengre. Bare gamle banditter som forurenser klimaet vårt.

 

Psykelige idioter hele gjengen.

 

Her tar du feil. Du deler faktisk de samme synenene som de mest hatefulle islamistene som lever på denne kloden. I Iran og flere islamistiske land straffer man homofile mennesker med døden og i Norge har vi sett flere muslimer som debatterer mot homofili allerede!

 

Hvordan du klarer å sammenligne innvandring med økt homofili viser bare sterk uvitenhet.

Lenke til kommentar
Så ifølge deg er det kun de ti bud som hindrer folk i å være kriminelle? :roll:

Hehe, så man kan godt fortsette å slå trellene sine ihjel. Det er en vederstyggelighet i guds øyne å ikke slå ihjel treller. Om vi skal følge de ti bud naturligvis. Noe sier meg at treller i Norge er glad vi ikke følger de ti bud ;)

Lenke til kommentar
Hva er poenget ditt? Hevder du at det fortsatt holdes slaver i Norge?

Poenget er at de ti bud faktisk oppfordrer til lovbrudd, ved å oppfordre til å slå ihjel. Å drepe sin trell er å forkaste en eiendel, ikke å ta et liv. Så det å skulle følge de ti bud er ikke å holde seg til loven. Og sitter man med hus og billån, er man vel trellbundet til jobben, for å klare avdragene. Så ja, man kan på en måte si at slaver lever i beste velgående i Norge i dag. Forskjellen er at vi kaller oss frie menn. Men narr deg ikke; vi er slaver.

 

edit: nå tok jeg kun for meg den jevne nordmann. Vi har jo menneskehandel der man blir solgt til slaveri i Norge i dag. VG kjører om dagen en artikkelserie om sexslavene. For å ta et eksempel. Men det blir på siden. Hovedpoenget er at den kristne guds lover står i skarp kontrast til det vi anser som humant i dag.

Endret av freke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...