Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hviket svar ønsker du så da?

 

:)

 

Svar på det jeg spurte om. Du sier at begrepet moral handler om de egenskapene miljøet ønsker at vi skal vise og jeg spør om disse egenskapene er bestemt på forhånd. Hvis ja, hva er disse egenskapene. Jeg mener iallefall ikke at man skal følge åpningsinnlegget i denne tråden når man snakker om moral.

Lenke til kommentar

Det er enkelte ting jeg synes har gått langt over streken, som skjer i verden pr dags dato:

 

Først og fremst vil jeg si at jeg har ingen verdens ting imot homofile mennesker (samt lesbiske). MEN, visse grenser får det være. At homofile par skal få lov til å gifte seg og kunne adoptere barn, slik at barna vokser opp med to like "foreldre" (en ekte og en falsk forelder) av samme kjønn (far-far, mor-mor), det er altså virkelig uakseptert etter mitt synspunkt. Det er greit at homofile mennesker er sammen, men at dette skal gå utover samfunnets regler og normer synes jeg dette tullet her ødelegger det meste av alt.

 

Tenker dere aldri på barna?

 

Hvis et barn vokser opp med et homofilt par, så lærer jo barnet seg at han/hun også skal være homofil. Det blir ikke rett.

 

Verdens splittes! :(

 

Jeg liker dette ikke.

 

Og det er akkurat dette regjeringen har tenkt å gjøre med vårt vakre land. Regjeringa ØDELEGGER NORGE med dette!!! :(

 

DERE MÅ HINDRE AT DEN NORSKE REGJERINGA GJENNOMFØRER DEN NYE EKTESKAPSLOVEN!!!

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Er "moral" et vanskelig begrep?

 

:)

 

Hva legger du i begrepet moral?

 

De egenskapene som miljøet ønsker at du skal vise.

 

Nå har ikke jeg fulgt med hele tråden her, men moral er da visserligen ikke egenskaper. Hvis jeg er god i sport så betyr det ikke at jeg har god moral. Def fra dokpro:

 

mora'l m1 (gj ty. el. fr fra lat. moralis 'sedelig', av mos, gen. moris, 'sed, skikk')

1 sett av normer, verdier og holdninger som hevdes og praktiseres av et individ el. en gruppe; oppfatning av rett og galt, jf *etikk forretningsm-, kjønnsm-, skattem-, samfunnsm- / kristen m- / ha høy, lav m- / frynset m- / hun eier ikke m- / opptre som m-ens vokter ha overdrevet omsorg for andres moral / preke m- for noen

2 lærdom, leveregel som kan trekkes ut av en fortelling el. hending stykkets m- er: ... / m-en er at unge jenter ikke må prate med fremmede menn

3 kampånd

Lenke til kommentar
Fordi?

Mener du at pga at de elsker en med feil kjønn så burde de ikke få lov til å gifte seg og med alle de rettighetene det innebærer?

De er jo bare vanlige mennesker.

Det ender vel bare med at Norge går rett i dassen da. Samme gjelder innvandringa i Norge. Innvandrere som tar over landet vårt og gjør alle menneskene homofile, ingen heterofile som kan skape barn lengre og det blir verdens ende. Punktum finale. Adios amigos.. Ingen lever lengre. Bare gamle banditter som forurenser klimaet vårt.

 

Psykelige idioter hele gjengen.

Lenke til kommentar
Det ender vel bare med at Norge går rett i dassen da. Samme gjelder innvandringa i Norge. Innvandrere som tar over landet vårt og gjør alle menneskene homofile, ingen heterofile som kan skape barn lengre og det blir verdens ende. Punktum finale. Adios amigos.. Ingen lever lengre. Bare gamle banditter som forurenser klimaet vårt.

 

Psykelige idioter hele gjengen.

 

Det er ikke flere homofile nå en før, og det kommer heller ikke til å bli flere bare fordi du leser om det oftere.

Lenke til kommentar

Ironisk innlegg eller RevelleR?

Såvidt jeg har forstått er innvandrerne blant de som er mest konservative. Hvis du tror homofili vil ødelegge samfunnet, hvorfor lever vi i ett så godt og oppegående samfunn da, imotsetning andre steder der homofili er forbudt samtidig sulter deler av befolkningen deres og samfunnet er i randen av krig. Jeg mener, har ikke politikerne andre ting å ta tak i enn å henge homofile.

 

Den nye loven er kun for å la alle i befolkningen få samme rettigheter, ser ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Greit, jeg bare nevner det.

 

Hvis noe galt skjer med Norge i fremtiden, på grunn av innvandrere og homofile par, så er det iallefall ikke min skyld ;) Da er det dere som gjør det slik.

 

Jeg prøver bare å beskytte landet vårt, ikke ødelegge det.

 

Og ja, Norge er visst ikke et kristen land lenger heller, takket være vår statsminister. HURRA HURRA HURRA!!

 

Jippi, nå kan vi stjele, lyve, bryte lover, slå i hjel folk osv ved å ikke følge de 10 bud lengre, fordi vi har ikke kristendom lengre på skolen :D

 

THINK ABOUT THAT!!

Lenke til kommentar
Innvandrere som tar over landet vårt og gjør alle menneskene homofile, ingen heterofile som kan skape barn lengre og det blir verdens ende.

Haha, seriøst? Hvor har du det fra at innvandrere gjør alle homofile? Og det blir ingen heterofile igjen, nei. Bare homofile innvandrere, jeg ser ikke helt sammenhengen. Håper du var ironisk

 

Punktum finale. Adios amigos.. Ingen lever lengre. Bare gamle banditter som forurenser klimaet vårt.

Hva har dette med klimaet å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...