Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IDF, jeg synes du gjør en bra jobb. Skulle ønske du var på ateistenes lag i stedet. Vi trenger engasjementet ditt.

 

IDF, hva sier du til artikkelen "Norway flourishes as secular nation"?

 

Og hvorfor bekymre seg, IDF? Hvorfor ikke bare lene seg tilbake og nyte at Guds plan gjøres til virkelighet?

 

Riktig, helt riktig. Det er nettopp det Gud sier, at vi som har tatt imot hans frelserverk skal slappe av. Vi trenger ikke å være redde når vi ser samfunnet gå til grunne, når verden blir mer og mer ustødig. Og kriger skal bryte frem mange plasser. Vi kan rett og slett slappe av, det fordi Guds barn har ingenting å fryke, han har lovet å berge oss med sitt uomtrengelige skjold. Ikke engang Satan kan bryte gjennom.

 

Vi skal glede oss og se frem mot den store innvielses festen i Hans utrolige rike, der gatene er laget av gull. Samtidig som den store og usedvanlig grusomme trengselen skal komme over jorden, den 3.verdenskrig bryter ut, der huden skal etse både på dyr og mennesker, med buller. Ingen tvil dette er kjemiske atomvåpen...

 

... i dag kan en utslette jorden uttallige ganger visst alle atombomber i verden blir brukt. Høres lite betryggende ut.

 

Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere!

 

Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

 

Er dere ekstremt heldige å overlever, så snakkes vi når Herren Jesus Kristus stiger ned på oljeberge midt i Jerusalem.

 

Tusenårsriket begynner, det blir tusen år med fred, der onskapen er bundet fast. Jødene har tatt imot Jesus som sin konge og frelser. Det skal drive omfattende misjonsvirksomhet i verden. Helt på slutten av perioden blir satan sluppet løs igjen og skal prøve å utslette Israel igjen, før Gud adskiller det onde og det gode engang for alltid.

 

Spinn villt eventyr sier dere? Dere tar feil.

 

Halleluja, stol på Gud. Dere vil ikke angre på det, skal dere sannelig vite.

 

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere! Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

Sist gang "Guds barn" tok "himmeltoget" til "himmelfesten" var blant annet Birkenau en av endestasjonene.

Er dere ekstremt heldige å overlever, så snakkes vi når Herren Jesus Kristus stiger ned på oljeberge midt i Jerusalem.

Tusenårsriket begynner, det blir tusen år med fred, der onskapen er bundet fast. Helt på slutten av perioden blir den sluppet løs igjen, før Gud adskiller det onde og det gode engang for alltid. Halleluja, stol på at Gud ordner opp folkens, slik han har lovet.[/color]

Jerusalem? Haha, aldri har Jerusalem vært relevant for meg. Det du sier gjelder kanskje for galningene der nede, vi Nordmenn har ingenting med det å gjøre. Din gud har ingen makt her.

 

...så har dere virkelig lyst til å havne der dere? Nå må dere be om at Gud må bevare dere og berge dere, han er deres synder nådig visst dere sier HALLELUJA HERRE JESUS KRISTUS kom inn i mitt hjerte:[/color]

Enda mer sjøsprøyt. Hyggelig at du er så opphengt i hva okseoffrende jøder hadde å si i bronsealderen. Men tro for all del ikke at guden din er relevant i vårt samfunn.

 

Heller dø enn å be til guden din.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Vi kan rett og slett slappe av

 

Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere! Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

 

Så hvorfor slapper du ikke av, da?

 

Du ignorerer resten av spørsmålene som ventet.

 

Og en ting til: Vil det ikke være kjipt å tenke på alle som brenner i Helvete når du sitter der oppe i Himmelen?

Lenke til kommentar
Vi kan rett og slett slappe av

 

Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere! Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

 

Så hvorfor slapper du ikke av, da?

 

Du ignorerer resten av spørsmålene som ventet.

 

Og en ting til: Vil det ikke være kjipt å tenke på alle som brenner i Helvete når du sitter der oppe i Himmelen?

 

Gud er rettferdig. Dersom ikke du vil ha himmelen, så får du heller ikke himmelen.

Lenke til kommentar
Vi kan rett og slett slappe av

 

Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere! Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

 

Så hvorfor slapper du ikke av, da?

 

Du ignorerer resten av spørsmålene som ventet.

 

Og en ting til: Vil det ikke være kjipt å tenke på alle som brenner i Helvete når du sitter der oppe i Himmelen?

 

Gud er rettferdig. Dersom ikke du vil ha himmelen, så får du heller ikke himmelen.

 

Men hva hvis du vil ha himmelen og folkene du bryr deg om ikke vil ha det?

Lenke til kommentar
Gud er rettferdig. Dersom ikke du vil ha himmelen, så får du heller ikke himmelen.

 

Nå må du faen meg TENKE, Bellicus, og ikke bruke ignoransen din til å forsvare umoral!!

 

Hør her, Bellicus: én ting hadde vært om jeg ikke ville til Himmelen. OK, fortjener jeg da automatisk å brenne i Helvete? Er det dette som er rettferdighet? Ser du ikke hvor farlig religionen din er når vanligvis sympatiske mennesker kan gjøres til forsvarere av tortur?

 

Bellicus, hva hvis jeg faktisk ville ønske å komme til himmelen, da? Hvorfor setter du likhetstegn mellom å ikke tro på gud og å ikke ønske å leve videre i en perfekt verden etter døden? Er du hjernevaska?

Endret av flueprat
Lenke til kommentar
Vi kan rett og slett slappe av

 

Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere! Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

 

Så hvorfor slapper du ikke av, da?

 

Du ignorerer resten av spørsmålene som ventet.

 

Og en ting til: Vil det ikke være kjipt å tenke på alle som brenner i Helvete når du sitter der oppe i Himmelen?

 

Gud er rettferdig. Dersom ikke du vil ha himmelen, så får du heller ikke himmelen.

 

Men hva hvis du vil ha himmelen og folkene du bryr deg om ikke vil ha det?

 

Det foranderer jo ikke noe. Dersom noen du kjenner ikke vil ha himmelen, så får de jo det de vil ha istedenfor.

Lenke til kommentar
Vi kan rett og slett slappe av

 

Så dere kan begynne å forberede dere! Lykke til dere! Guds barn er ikke her da, vi har tatt himmeltoget for å rekke himmelfesten.

 

Så hvorfor slapper du ikke av, da?

 

Du ignorerer resten av spørsmålene som ventet.

 

Og en ting til: Vil det ikke være kjipt å tenke på alle som brenner i Helvete når du sitter der oppe i Himmelen?

 

Gud er rettferdig. Dersom ikke du vil ha himmelen, så får du heller ikke himmelen.

 

Men hva hvis du vil ha himmelen og folkene du bryr deg om ikke vil ha det?

 

Det foranderer jo ikke noe. Dersom noen du kjenner ikke vil ha himmelen, så får de jo det de vil ha istedenfor.

 

Og hvordan skal jeg være lykkelig der uten folkene jeg faktisk bryr meg om?

Lenke til kommentar
Gud er rettferdig. Dersom ikke du vil ha himmelen, så får du heller ikke himmelen.

 

Nå må du faen meg TENKE, Bellicus, og ikke bruke ignoransen din til å forsvare umoral!!

 

Hør her, Bellicus: én ting hadde vært om jeg ikke ville til Himmelen. OK, fortjener jeg da automatisk å brenne i Helvete? Er det dette som er rettferdighet? Ser du ikke hvor farlig religionen din er når vanligvis sympatiske mennesker kan gjøres til forsvarere av tortur?

 

Jeg tenker jeg, tenker faktisk altfor mye :ermm: Hvis du blir fortalt om et vesen som er ren sannhet og kjærlighet og godhet og som vil gi deg fred og glede, og så bare spytter du på de som forteller deg dette, da kan du jo ikke forvente noe annet enn å miste kontakten med dette vesenet om det da eksisterer. Og om du mister denne kontakten vil jo opplevelsen din være å føle det motsatte av det dette vesenet er.

Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg

 

Du tenker ikke, du lar andre tenke for deg. Hadde du tenkt selv, ville du ikke skrevet så mye dumt.

 

Hvis du blir fortalt om et vesen som er ren sannhet og kjærlighet og godhet og som vil gi deg fred og glede, og så bare spytter du på de som forteller deg dette, da kan du jo ikke forvente noe annet enn å miste kontakten med dette vesenet om det da eksisterer.

 

Det faller deg ikke engang inn å tvile på historien?

Lenke til kommentar
Og hvordan skal jeg være lykkelig der uten folkene jeg faktisk bryr meg om?

 

Ved å vite at det som har skjedd har skjedd på basis av rettferdighet?

 

Rettferdighet? Hva er rettferdig her? Rettferdighet blir oppfattet betydelig forskjellig av mennesker, JEG ville ikke vært glad fordi det var "rettferdig" at andre mennesker ikke kom til denne flotte himmelen. Ergo, himmelen er ikke ett paradis.

Lenke til kommentar
Tenker du i svart-hvitt, Bellicus? Hvis man ikke ønsker å komme til Himmelen ønsker man å brenne i Helvete? Bruk hjernen din som Gud har gitt deg.

 

Hva om det ikke er snakk om å velge himmel eller helvete, men å velge Gud eller ikke Gud?

 

Eh, har du lest Bibelen?

 

Ved å vite at det som har skjedd har skjedd på basis av rettferdighet?

 

Rettferdighet = evig tortur for de som ikke tror på historiene i Bibelen?

 

Å leve isolert fra Gud = evig pine.

 

Når ble Bibelen gjenstand for tolkning? Jaja...

 

Uansett, hvor fortsetter ateistene å leve, da? Eller mener du at ikke-eksistens er det samme som tortur? Tror du det er jævlig å ikke eksistere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...