Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Hvis man leser IDF sine tidligere innlegg finner man synder som dette...

 

Smør det inn i hendene, som om det var en håndkrem. Fungerer utmerket, men kan ta litt tid før det er godt smørt inn. Men husk uansett å vaske hendene ved første vask du snubbler over før du fortsetter din livs vandring...

 

...sundt tror jeg det også er, da det visst nok er endel vitaminer og slikt i sæden! Så tenker man mest på helsen, så er det å sprute det i f.eks ett glass med sjokkomelk det beste, som ett tilskudd til multi-vitamineral pillen

 

Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932175&st=60

 

It seems like you're going to hell, son. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og vil du min kjære forum venn gå til helvete, fordi du følger ett samfunn i ett satans forfall? Der alt som før var galt og synd nå har blitt rett og normalt. Hør, ikke la satans hær forville deg til helvete. Ja hør her, du må søke Herren Jesus Kristus, min venn, søk han og bli frelst fra verdens løgn og bedrag.

Her er en liten detalj som kanskje har gått deg hus forbi; kun de som hører til i den religionen som har helvete er redd for dette. Vi andre er rett og slett ikke bekymret for hverken satan, gud eller andre mytologiske skapninger. Det må vel irritere deg grenseløst, men slik er det nå hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IDF: Spørsmålene vi stiller dg er faktisk direkte relevant, fordi hvis kristendommen er ussansynlig er det vel ingen grunn til å følge de kristne verdiene. Åraken til at du hevder at Norge er i forfall er fordi at vi går vkk fra de kristne verdiene og hvis ikke kristndommen er riktig er ikke samfunnet i forfall heller.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Problemet er at de amputerte er hunder som ikke har nok tro, derfor blir de ikke helbredet?

 

22 En kvinne fra Kanaan, som nå bodde der, kom til ham og bad: ŦHa barmhjertighet med meg, Herre, kong Davids sønn! Min datter har en ond ånd i seg, og den plager henne til stadighet.ŧ

 

23 Men Jesus gav henne ikke noe svar, ikke så mye som ett ord. Da bad disiplene at han skulle kvitte seg med henne. ŦSi til henne at hun skal gå sin vei,ŧ sa de, Ŧfor hun plager oss med all denne tiggingen.ŧ

 

24 Da sa Jesus til kvinnen: ŦJeg ble sendt for å hjelpe jødene, ikke hedningene.ŧ

 

25 Men hun kom og kastet seg ned for ham og bad igjen: ŦHerre, hjelp meg!ŧ

 

26 ŦDet tar seg ikke ut å ta brødet fra barna og kaste det for hundene,ŧ sa han.

 

27 ŦJo, det gjør det!ŧ svarte hun, Ŧfor til og med hvalpene under bordet har fått lov til å spise smulene som faller ned.ŧ

 

28 ŦKvinne,ŧ sa Jesus til henne. ŦDin tro er meget stor, og du har fått svar på bønnen din.ŧ Datteren hennes ble straks helbredet.

 

http://www.biblegateway.com/passage/?book_...&version=35

 

Så med andre ord, skillsmisseloven i moseboken forsvinner med Jesus?

 

1Dersom en mann tar sig en hustru og ekter henne, og hun ikke tekkes ham lenger, fordi han har funnet noget hos henne som byr ham imot, og han da skriver henne et skilsmissebrev og gir henne det i hånden og sender henne bort fra sitt hus,

 

2og hun, efter å ha flyttet fra ham, går bort og ekter en annen mann,

 

http://www.biblegateway.com/passage/?searc...&version=5;

 

Abraham gifter seg jo med halvsøsteren sin, og Gud velsigner de. La oss vende tilbake til en tid der man kan hylle incest!

 

11Da sa Abraham: Jeg tenkte: Det er visst ingen gudsfrykt på dette sted, og de vil slå mig ihjel for min hustrus skyld.

 

12Hun er også virkelig min søster, min fars datter, men ikke min mors datter; og hun blev min hustru.

 

http://www.biblegateway.com/passage/?searc...&version=5;

 

16Og jeg vil velsigne henne, og jeg vil gi dig en sønn også med henne; ja, jeg vil velsigne henne, og hun skal bli til mange folk, konger over folkeslag skal fremgå av henne.

 

http://www.biblegateway.com/passage/?searc...&version=5;

 

Noen flotte moraler denne bibelen portretterer :)

Lenke til kommentar

Jeg merker meg at det er mange "ateister" her som betviler bønn! Dere tar feil, bønn virker, be så skal du se. Be at du må berge deg fra ett samfunn i fritt fall mot avgrunnen.

 

Ta ett kvasir søk på Svein Magne Pedersen, han som helbredet en aids syke I Jesu navn, Halleluja. Helt frisk.

Gud er så stor som du tillater, han helbreder aids som er uhelbredelig ifølge ditt lokale legekontor. Ja du trenger ikke engang ha så mye tro, for at han kan helbrede deg.

 

Svein Magne gjør folk friske i Jesu navn, folk som sykehuset ikke klarer å gjøre frisk, vekk fra smertehelvete, folk får synet tilbake, folk kan gå normalt igjen. Halleluja. Det er så mange tusen mennesker som kan fortelle deg at det ble helbredet av Svein Magne. Ja det er intet mindre enn ett under, i Jesu navn.

 

Og nå oppfordrer jeg dere alle, til å å folde deres hender å be om at flest mulig mennesker i vårt samfunn, må åpne sine øyner mot ett samfunn som går i gal rettning, slik at de kan få berget seg fra satans feller, der han lurer dere til å tro at dere kan gjøre hva dere vil, der han sier at alt som før var synd er rett nå. Ikke vær så lett lurte, fordi han er bare ute etter å lure dere.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Jeg tror på Jesus, that`s it. Religiøs, nei kaller jeg meg det, nei. Jeg bare tror på Herren Jesus Kristus som min frelser. HALLELUJA. Det er det jeg er, en Herren Jesus Kristus mann, det er nok det for å bli frelst. HALLELUJA mine forum venner.

 

Beklager, der tar du nok grundig feil :)

 

sitater fra bibelen:

For Menneskesønnen skal komme i sin Fars herlighet med sine engler, og da skal han gi enhver igjen etter hans gjerning" (Matt 16.27)

 

"For vi (de troende) skal alle åpenbares for Kristi domstol, for at enhver kan få igjen det som er skjedd ved legemet (dvs mens han var i levende - i kjødet), etter det han gjorde, enten godt eller ondt" (2.Kor 5.10).

 

Jeremiah 17:10

I the Lord ... give every man according to his ways, and according to the fruit of his doings.

 

Matthew 12:37

For by thy words thou shalt be justified, and by thy words thou shalt be condemned.

 

James 2:14

What does it profit, my brethren, if someone says he has faith but does not have works? Can faith save him?

 

James 2:17

Thus also faith by itself, if it does not have works, is dead.

 

Kan gi deg mange fler som sier akkurat det samme :p Kjipt når "hedninger" kan religonen din bedre enn deg? :p

Lenke til kommentar
24 Da sa Jesus til kvinnen: ŦJeg ble sendt for å hjelpe jødene, ikke hedningene.ŧ

Det er med andre ord like greit at det norske samfunn beveger seg bort fra denne religionen. Vi har ikke noen fanklubb blandt ørkengudene tydeligvis :)

(Hill Odin)

Lenke til kommentar

IDF: Du har forsatt ikke gitt svar på hvorfor amputerte ikke får bønnene sin igjennom?

Du har heller ikke svart på hvorfor du ikke fikser alle dine egne feil, du runker og du banner og du gjør narr av oss når vi nevner dine feil.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Hvis man leser IDF sine tidligere innlegg finner man synder som dette...

 

Smør det inn i hendene, som om det var en håndkrem. Fungerer utmerket, men kan ta litt tid før det er godt smørt inn. Men husk uansett å vaske hendene ved første vask du snubbler over før du fortsetter din livs vandring...

 

...sundt tror jeg det også er, da det visst nok er endel vitaminer og slikt i sæden! Så tenker man mest på helsen, så er det å sprute det i f.eks ett glass med sjokkomelk det beste, som ett tilskudd til multi-vitamineral pillen

 

Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932175&st=60

 

It seems like you're going to hell, son. :p

Tror det må være et ekstrem tilfelle av personlighetsforstyrrelse, han var ikke seg selv da han skrev det innlegget! Jeg nekter å tro at den selvutnevnte budbringeren til Jesus er korrupt av slikt bevisst!

Lenke til kommentar

Kan gi deg mange fler som sier akkurat det samme :p Kjipt når "hedninger" kan religonen din bedre enn deg? :p

 

Ja det er kjipt det. Men til din opplysning, så er jeg en rein spikket hedning selv, ja det er jeg. Jeg er en kristen i hedensk forstand, halleluja. Gud skape meg som hedning, ikke som jøde heller ikke som araber, men full blods hedning. Med det skikk og kultur det fører med seg.

Lenke til kommentar

hedning -en, -er

1 person som bekjenner seg til en hedensk religion

2 fritenker; ateist; gudsforgåen person

 

En hedning kan fortsatt være en jøde (i henhold til folkeslaget, ikke religion) og en araber. Du er som du sier, kristen. Du tror på Joshua og det han forfekter.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
IDF:

 

Hvorfor heler ikke Gud amputerte?

Den dagen du har beviser for at det ikke har skjedd i verdens historien, så kan du stille det spørsmålet igjen.

 

Hva vet du om Gud har helbredet amputerte eller ikke? Selv om du ikke har sett det, så betyr ikke det automatisk at det ikke har skjedd.

 

I dag helbreder Pedersen ved Guds kraft titusener. Bare i fjor helbredet han nesten 40 000 mennesker for kreft, bruddskader, blindhet og mye annet. Kanskje Pedersen tar en amputert fot neste gang? Ja hva vet du, hva vet jeg, kun Gud vet.

Lenke til kommentar
IDF:

 

Hvorfor heler ikke Gud amputerte?

Den dagen du har beviser for at det ikke har skjedd i verdens historien, så kan du stille det spørsmålet igjen.

 

Hva vet du om Gud har helbredet amputerte eller ikke? Selv om du ikke har sett det, så betyr ikke det automatisk at det ikke har skjedd.

 

I dag helbreder Pedersen ved Guds kraft titusener. Bare i fjor helbredet han nesten 40 000 mennesker for kreft, bruddskader, blindhet og mye annet. Kanskje Pedersen tar en amputert fot neste gang? Ja hva vet du, hva vet jeg, kun Gud vet.

Det er ingen dokumenterte tilfeller av ben som har spontant vokst ut igjen. Hvis han helbredet amputerte må vi ha dokumentert et tilfelle hvor et ben har spontant vokst ut igjen.

Lenke til kommentar
Hvis man leser IDF sine tidligere innlegg finner man synder som dette...

 

Smør det inn i hendene, som om det var en håndkrem. Fungerer utmerket, men kan ta litt tid før det er godt smørt inn. Men husk uansett å vaske hendene ved første vask du snubbler over før du fortsetter din livs vandring...

 

...sundt tror jeg det også er, da det visst nok er endel vitaminer og slikt i sæden! Så tenker man mest på helsen, så er det å sprute det i f.eks ett glass med sjokkomelk det beste, som ett tilskudd til multi-vitamineral pillen

 

Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932175&st=60

 

It seems like you're going to hell, son. :p

 

Jøss, ja. Så ikke denne posten før nå. Din synder. Eller er denne posten bare fjas mens den onanigreia di er deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...