Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Har bare lest hovedinnlegget, og er helt enig..det skjer en kontinuerlig foråtnelse. Egentlig burde mennesket ha lært (feks av Romerriket) - men den overfladiske utagering råder.

 

Bare se hva Tv har blitt til, fy faen for et horete medium - "Tv is King" og internett bare følger opp.

 

Vi har glemt å lære de viktige 'leksene' på en måte. En gang blir vi nok medlemmer av det

universelle bror/søsterskap

Men vi (..ja ikke jeg og enkelte andre da) roter seg helt bort

 

Hva er det du syter etter? Ja, verden er full av dritt men du bestemmer selv hvilken dritt du bringer inn i ditt "eget hus"!

 

Fokuser heller på alt det som ikke serveres på drittfatet. Det finnes mere positivt der ute enn negativt.Det handler om hva man fokuserer på.

 

Alvorlig talt; "seg selv" er vel ikke det primære her..

Klarer meg utmerket jeg, er født benådet og kan ikke skades. Men stakkars verden

 

Det er kanskje der hvor såkalte "kristne" feiler så totalt. Det er "selvet" som skal utvikles og ikke "jeget", fordi det tar svineriet seg av (les. internett, tv og diverse religiøse skremselspropagandister).

 

:)

 

Er hedning(i Kristen forstand) - som den godeste Ferdinand Finne uttrykte det; "jeg betyr ikke noe - men livet, ja livet er en meget alvorlig sak"

 

Her har vi med en klok mann å gjøre. HALLELUJA.

Jeg også er renspikket hedning, i kristen forstand.

 

Og som vi vet har hedningene ofte andre skikker og kultur enn f.eks andre.

Men det hele toner ned til 1 ting, har vi Herren Jesus Kristus i vårt hjerte!

 

Og ja, folkens, det har jeg og groenn. HALLELUJA, vi er benådet, ja fordi vi skal ikke råttne vekk til helvete, der størrste delen av samfunnet er på vei og ikke minst idag når vi ser ett samfunn i totalt forvirret forfall.

 

Der alt som tidligere var "tabu" og galt nå har blitt rett og normalt, og visst en sier til samfunnet at en ikke synest det er rett alt det som tidligere var galt, ja dafår vi høre at vi er totalt super ekstreme fundamentalister av det størrste dimensjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Er hedning(i Kristen forstand) - som den godeste Ferdinand Finne uttrykte det; "jeg betyr ikke noe - men livet, ja livet er en meget alvorlig sak"

 

Jeg er sikkert også hedning, rabulist, kverulant, åndsmenneske, bølle, transvestitt, snillist, rasist, hæstkuk og et par andre hedersbetegnelser verdig for noen, men det betyr ikke noe annet enn bensin eller vann til "jeg"-bålet. Selvet derimot har jeg full kontroll på og den kontrollen slipper jeg ikke godvillig, eller det skal en helt annen oppførsel til fra trådstarter for å bevege den bautaen.

 

:)

 

obelix.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Der alt som tidligere var "tabu" og galt nå har blitt rett og normalt, og visst en sier til samfunnet at en ikke synest det er rett alt det som tidligere var galt, ja dafår vi høre at vi er totalt super ekstreme fundamentalister av det størrste dimensjoner.

 

Hvis jeg kaldt og nøkternt vurderer valg av ord som du begår så vil jeg nok konkludere med at du er litt forvirret. Greit nok det da, men jeg ville ikke som din samtalepartner anbefale at du tar dine private tanker ut til offentligheten.

Lenke til kommentar
Syns Gud er lat jeg. Han kunne jo bare ha flydd rundt i takt med jordrotasjonen, så hadde han sluppet å avslutte skapelsen for natta. :roll: Snedig at ikke sola nevnes som en separat entitet, forresten, siden lys er så sentralt mener jeg. Men man var vel ikke så bevandret i astronomien for 3000 år siden, så forfatterne er tilgitt. Gud, derimot, burde vite sånt. :)

 

Gud vet og forstår alt. Han kan ikke forvente at menneskene skal forstå alle ting som Gud forstår, da hadde vi alle vert Guder da og kunne skapt vert vårt univers.

 

Vi er bare noen "spillebrikker" i Guds store skaperverk.

 

Men føler dere intet snev av å bli flau, når dere ser hvor "fulle" disse spillebrikkene i dagens samfunn oppfører seg?

Så "beruset" at samfunnet spillebrikkene har fått ansvar får, råttner vekk pga. elendig moral. Alt som var galt er nå blitt rett, ser dere ikke hvor totalt flaut det er? En kan lure på om dere er deres ansvar verdt...

 

...all kommunikasjon med deres arbeidsgiver skjer igjennom bønn, I Herren Jesu Kristus navn. Nå må dere be om at Han må åpne deres øyner, slik at dere blir litt mer ansvarsfulle.

 

Fordi Gud liker ikke sodoma gomora, gjør han vel?

Lenke til kommentar

 

Der alt som tidligere var "tabu" og galt nå har blitt rett og normalt, og visst en sier til samfunnet at en ikke synest det er rett alt det som tidligere var galt, ja dafår vi høre at vi er totalt super ekstreme fundamentalister av det størrste dimensjoner.

 

Hvis jeg kaldt og nøkternt vurderer valg av ord som du begår så vil jeg nok konkludere med at du er litt forvirret. Greit nok det da, men jeg ville ikke som din samtalepartner anbefale at du tar dine private tanker ut til offentligheten.

 

Riktig min kjære nordboer, du kaller meg forvirret, ja det gjør du.

Var det ikke det spotterne sa til Noah også?.. da han bygget sin båt mot syndefloden, en flod som kom pga. samfunnets totale forfall...

 

...det var det ja, det var så opptatt av å spotte at dem druknet i sin egen synd.

 

Valget er ditt og måtte Gud velsigne deg PencilCase, å åpne dine øyner

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Syns Gud er lat jeg. Han kunne jo bare ha flydd rundt i takt med jordrotasjonen, så hadde han sluppet å avslutte skapelsen for natta. :roll: Snedig at ikke sola nevnes som en separat entitet, forresten, siden lys er så sentralt mener jeg. Men man var vel ikke så bevandret i astronomien for 3000 år siden, så forfatterne er tilgitt. Gud, derimot, burde vite sånt. :)

 

Gud vet og forstår alt. Han kan ikke forvente at menneskene skal forstå alle ting som Gud forstår, da hadde vi alle vert Guder da og kunne skapt vert vårt univers.

 

Vi er bare noen "spillebrikker" i Guds store skaperverk.

 

Men føler dere intet snev av å bli flau, når dere ser hvor "fulle" disse spillebrikkene i dagens samfunn oppfører seg?

Så "beruset" at samfunnet spillebrikkene har fått ansvar får, råttner vekk pga. elendig moral. Alt som var galt er nå blitt rett, ser dere ikke hvor totalt flaut det er? En kan lure på om dere er deres ansvar verdt...

 

...all kommunikasjon med deres arbeidsgiver skjer igjennom bønn, I Herren Jesu Kristus navn. Nå må dere be om at Han må åpne deres øyner, slik at dere blir litt mer ansvarsfulle.

 

Fordi Gud liker ikke sodoma gomora, gjør han vel?

 

 

 

Som trådstarter har du faktisk et ansvar for å behandle alle forespørsler. Selektivitet i besvarelser øker kun antakelser for at du ikke er helt seriøs.

 

:)

Lenke til kommentar
Syns Gud er lat jeg. Han kunne jo bare ha flydd rundt i takt med jordrotasjonen, så hadde han sluppet å avslutte skapelsen for natta. :roll: Snedig at ikke sola nevnes som en separat entitet, forresten, siden lys er så sentralt mener jeg. Men man var vel ikke så bevandret i astronomien for 3000 år siden, så forfatterne er tilgitt. Gud, derimot, burde vite sånt. :)

 

Gud vet og forstår alt. Han kan ikke forvente at menneskene skal forstå alle ting som Gud forstår, da hadde vi alle vert Guder da og kunne skapt vert vårt univers.

 

Vi er bare noen "spillebrikker" i Guds store skaperverk.

 

Men føler dere intet snev av å bli flau, når dere ser hvor "fulle" disse spillebrikkene i dagens samfunn oppfører seg?

Så "beruset" at samfunnet spillebrikkene har fått ansvar får, råttner vekk pga. elendig moral. Alt som var galt er nå blitt rett, ser dere ikke hvor totalt flaut det er? En kan lure på om dere er deres ansvar verdt...

 

...all kommunikasjon med deres arbeidsgiver skjer igjennom bønn, I Herren Jesu Kristus navn. Nå må dere be om at Han må åpne deres øyner, slik at dere blir litt mer ansvarsfulle.

 

Fordi Gud liker ikke sodoma gomora, gjør han vel?

 

 

 

Som trådstarter har du faktisk et ansvar for å behandle alle forespørsler. Selektivitet i besvarelser øker kun antakelser for at du ikke er helt seriøs.

 

:)

 

Du leter desperat etter noe, du vet ikke helt hva du skal si. Og spotter mine ord med å kalle meg useriøs.

Ja min kjære venn, var det ikke det spotterne sa til Noah også?...

 

...jo det var det! Da han bygget sin båt med trosvenner og advarte om ett samfunn i fullt forfall.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Der alt som tidligere var "tabu" og galt nå har blitt rett og normalt, og visst en sier til samfunnet at en ikke synest det er rett alt det som tidligere var galt, ja dafår vi høre at vi er totalt super ekstreme fundamentalister av det størrste dimensjoner.

 

Hvis jeg kaldt og nøkternt vurderer valg av ord som du begår så vil jeg nok konkludere med at du er litt forvirret. Greit nok det da, men jeg ville ikke som din samtalepartner anbefale at du tar dine private tanker ut til offentligheten.

 

Riktig min kjære nordboer, du kaller meg forvirret, ja det gjør du.

Var det ikke det spotterne sa til Noah også?.. da han bygget sin båt mot syndefloden, en flod som kom pga. samfunnets totale forfall...

 

...det var det ja, det var så opptatt av å spotte at dem druknet i sin egen synd.

 

Valget er ditt og måtte Gud velsigne deg PencilCase, å åpne dine øyner

 

Jeg håper at du forstår at "Noahs Ark" er en metafor!? Hvis ikke så bør du sette deg inn i biologiske fakta med en gang!

 

Hvis alle innsigelser skal bedømmes som "spott" så har man vel ingen sjanse ...?

 

Hva var spottende med det jeg skrev?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Syns Gud er lat jeg. Han kunne jo bare ha flydd rundt i takt med jordrotasjonen, så hadde han sluppet å avslutte skapelsen for natta. :roll: Snedig at ikke sola nevnes som en separat entitet, forresten, siden lys er så sentralt mener jeg. Men man var vel ikke så bevandret i astronomien for 3000 år siden, så forfatterne er tilgitt. Gud, derimot, burde vite sånt. :)

 

Gud vet og forstår alt. Han kan ikke forvente at menneskene skal forstå alle ting som Gud forstår, da hadde vi alle vert Guder da og kunne skapt vert vårt univers.

 

Vi er bare noen "spillebrikker" i Guds store skaperverk.

 

Men føler dere intet snev av å bli flau, når dere ser hvor "fulle" disse spillebrikkene i dagens samfunn oppfører seg?

Så "beruset" at samfunnet spillebrikkene har fått ansvar får, råttner vekk pga. elendig moral. Alt som var galt er nå blitt rett, ser dere ikke hvor totalt flaut det er? En kan lure på om dere er deres ansvar verdt...

 

...all kommunikasjon med deres arbeidsgiver skjer igjennom bønn, I Herren Jesu Kristus navn. Nå må dere be om at Han må åpne deres øyner, slik at dere blir litt mer ansvarsfulle.

 

Fordi Gud liker ikke sodoma gomora, gjør han vel?

 

 

 

Som trådstarter har du faktisk et ansvar for å behandle alle forespørsler. Selektivitet i besvarelser øker kun antakelser for at du ikke er helt seriøs.

 

:)

 

Du leter desperat etter noe, du vet ikke helt hva du skal si. Og spotter mine ord med å kalle med useriøs.

Ja min kjære venn, var det ikke det spotterne sa til Noah også?...

 

...jo det var det!

 

 

Du snakker i bibelske "ord som kommer fra berget", servert av en nerd som sitter foran en liten datamaskin. Forstår du ikke at det blir litt sært?

Lenke til kommentar
Syns Gud er lat jeg. Han kunne jo bare ha flydd rundt i takt med jordrotasjonen, så hadde han sluppet å avslutte skapelsen for natta. :roll: Snedig at ikke sola nevnes som en separat entitet, forresten, siden lys er så sentralt mener jeg. Men man var vel ikke så bevandret i astronomien for 3000 år siden, så forfatterne er tilgitt. Gud, derimot, burde vite sånt. :)

 

Gud vet og forstår alt. Han kan ikke forvente at menneskene skal forstå alle ting som Gud forstår, da hadde vi alle vert Guder da og kunne skapt vert vårt univers.

 

Vi er bare noen "spillebrikker" i Guds store skaperverk.

 

Men føler dere intet snev av å bli flau, når dere ser hvor "fulle" disse spillebrikkene i dagens samfunn oppfører seg?

Så "beruset" at samfunnet spillebrikkene har fått ansvar får, råttner vekk pga. elendig moral. Alt som var galt er nå blitt rett, ser dere ikke hvor totalt flaut det er? En kan lure på om dere er deres ansvar verdt...

 

...all kommunikasjon med deres arbeidsgiver skjer igjennom bønn, I Herren Jesu Kristus navn. Nå må dere be om at Han må åpne deres øyner, slik at dere blir litt mer ansvarsfulle.

 

Fordi Gud liker ikke sodoma gomora, gjør han vel?

 

 

 

Som trådstarter har du faktisk et ansvar for å behandle alle forespørsler. Selektivitet i besvarelser øker kun antakelser for at du ikke er helt seriøs.

 

:)

 

Du leter desperat etter noe, du vet ikke helt hva du skal si. Og spotter mine ord med å kalle med useriøs.

Ja min kjære venn, var det ikke det spotterne sa til Noah også?...

 

...jo det var det!

 

 

Du snakker i bibelske "ord som kommer fra berget", servert av en nerd som sitter foran en liten datamaskin. Forstår du ikke at det blir litt sært?

 

Din spotting vil ingen ende ta ser jeg. Min ikke kom å si at Bibelen ikke har advart deg mot at samfunnet i endetiden skal gå i "oppløsning" og bli som sodoma gomora, med det følger det fikk.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

selvfølgelig er vi påvei mot avgrunnen når vi stemmer de beste roerne i landet til å sitte i regjeringen"

 

 

For dere som ikke tok den:

de som sitter med makten er de som er flinkest til å ro seg vekk fra spørsmålene.

 

 

den dagen vi får et program for regjeringen, der de MÅ svare "ja" eller "nei", kommer vi til å ha mye større orden på landet vår.

ellers så holder det midlertidig å kvitte oss med kristin halvorsen.

Lenke til kommentar
Den allmenne moralen i samfunnet forsvinner raskere enn noen gang, roten i samfunnet går i oppløsning. Det er ikke engang noe spørsmål, fordi det er helt åpentlyst at vårt samfunn kjører den strake motorvei (uten fartsgrene) mot stupet.

Den allmenne moralen utvikles på lik linje som resten av verden. Det hadde vært sykt og usmakelig om vi skulle hatt samme moral som folk hadde for 2000 år siden.

 

Noe har selvsagt blitt betre i vårt samfunn, enn hva det var tidligere. Men selve kjernen og moralen i samfunnet forsvinner sykt raskt, og det kan umulig gå mange år før vi nærmer oss tilstanden som hærsket over byene Sodoma og Gomora, det var to byer som gikk til grunne pga all umoral og hedenskap.

Dyresex er lovlig i Norge - ja, gidder ikke utdype det noe mer! Det er sykt, det ville vært totalt uakseptabelt og umoralskt for ikke lenge siden.

De har aldri funnet Sodoma og Gomora. Det er en bibelsk fortelling, og like seriøst som at landet Mordor fra Ringenes Herre eksisterer.

Er dyresex lovlig i Norge? Har du noen kilder på det?

 

Homofilt partnerskap er på full fart inn i samfunnet - noe som aldri burde blitt akseptert og er svært umoralskt mot naturen!. Det at en har legning for noe betyr ikke at en skal leve det ut

Svært umoralsk imot naturen? Det er vel heller naturen som har skapt homofili. Hvordan kan man ellers forklare at alle raser for dyr har homofile legninger og menn har g-punkt i anus?

 

 

Det er krone eller mynt om ektepar skiller seg - eksisterte ikke tidligere, det var en stor skam. Mann kvinne og barn er selve kjernen i ett samfunn. Det er totalt syke og ville tilstander idag! Der "alt" er lov, dermed blir det ett villt kaos. I dagens samfunn må ektepar/samboere si "mine barn" "våre barn" og "dine barn". Svært uheldig, den gode trygge kjernen i samfunnet brister. Våre barn, som er vår neste generasjon har overhodet ikke godt av det, det blir alvorlig skadet av slikt samfunnet har blitt, og det lærer totalt feile ting. Det ville vært totalt umoralskt og uakseptabelt for kun få år tilbake.

Selvsagt er det synd at skilsmisser forekommer i et såpass stort antall som det faktisk gjør, men ville det ikke vært enda verre hvis foreldrene ikke klarte å leve sammen, men ble tvunget igjennom det av moralske standarder? Barnene ville jo tatt enda mer skade av det.

 

 

Grove vold skildringer, voldtekter, syk kriminalitet, ja ikke engang fantasien sitter grenser - alt dette kan en se på TV og DVD døgnet rundt. Helt for jævlig, det ville vert totalt umoralskt og uakseptabelt for en kort tid tilbake.

Du kan ikke se grove voldskildringer på tv døgnet rundt!

Og hadde det ikke vært mer sykt hvis vi skulle sensurert absolutt alt? Friheten min venn, er en fin ting!

 

Samboere, ja det vrimler av dem - det ville vert totalt uakseptabelt og umoralsk en kort tid tilbake. Siden det lever som om det var gifte, uten å være gifte. Husk at det å gifte seg faktisk har vert kjernen i samfunnet.

Wow, er du virkelig seriøst nå? Du klager over skilsmisser, men allikevel klager du over samboere. For det første, synes du ikke det er en ide å være samboere en liten stund før du gifter deg, så ser du om du går bra overens med personen? Vil du nekte samboerskap, gjett hva! Du VIL få flere skilsmisser.

 

Vi lever i en tid der snart alt er lov, der det gale er rett og der det rette er galt

Ah, så det du sier er at i bunn å grunn så er mord, voldtekter, ran, torturering, terror osv. riktig, mens humanitært hjelpearbeid er galt? For i den tiden vi lever i så er faktisk ikke mord (osv) riktig, men du sier at det gale er rett. Altså, med andre ord: Du støtter mord, voldtekter, drap osv.

Dette er noe av det sykeste jeg har lest!

 

Å være kristen i dag er ikke enkelt - norges størrste parti arbeider i kjent stil IMOT kristendommen, som om det representerte selve satan og øydeleggelsen. Og folk flest synest det fleste kristne er noen sytekopper, noen ekstreme fundamentalister. Vel, hva blir det neste? Å fjerne korset i flagget vi er så stolte av? Eller kanskje snu det opp ned? Det høres ikke mye moralskt ut, for det kristne landet Norge...

Jeg er faktisk overrasket over at det er så enkelt som det er å være kristen. Hadde jeg bestemt meg for å tro på Star Wars (som er like, om ikke mer realistisk enn Bibelen), hadde jeg blitt ledd av. Du tror på en eventyrfortelling som består av eventyr, tull og ondskap.

 

Med Norges største parti regner jeg med at du mener Arbeiderpartiet? Jobber de imot kristendommen? På hvilken måte? Har du en kilde på det?

Representerer de selve satan og ødeleggelsen? Haha, du må være mildere gal. Er opparbeidelsen av velferdsstaten mot ødeleggelsen? Hvilken form for styresett vil du ha da? Et totalitært styre?

 

Er vi stolte av korset? Bare ca. 30 % av Norges befolkning er troende kristne. De resterende 70 ser ikke på korset som noe vi er stolt av. Fjern det, for "Guds" skyld!

 

Våre fordommer mot fundamentalistiske kristne synker kanskje ikke ved å lese ditt innlegget?

 

...eller skal vi kanskje si det satanistiske landet Norge

Snakker du om religiøs eller filosofisk satanisme? Og har du noe begrunnelse på at du tror at Norge er satanistisk?

 

 

Er det ingen som er bekymret? Er det ingen som har øynene oppe og forstår at vi faktisk er på vei mot stupet, der samfunnet vil sitte tilbake med svært enorme mengder med smerte og tårer

Jo, jeg er bekymret. Jeg er bekymret fordi det finnes folk som ønsker å leve i et sykt samfunn slik som du lovpriser.

Jeg håper for din egen del at dette er spøk!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Syns Gud er lat jeg. Han kunne jo bare ha flydd rundt i takt med jordrotasjonen, så hadde han sluppet å avslutte skapelsen for natta. :roll: Snedig at ikke sola nevnes som en separat entitet, forresten, siden lys er så sentralt mener jeg. Men man var vel ikke så bevandret i astronomien for 3000 år siden, så forfatterne er tilgitt. Gud, derimot, burde vite sånt. :)

 

Gud vet og forstår alt. Han kan ikke forvente at menneskene skal forstå alle ting som Gud forstår, da hadde vi alle vert Guder da og kunne skapt vert vårt univers.

 

Vi er bare noen "spillebrikker" i Guds store skaperverk.

 

Men føler dere intet snev av å bli flau, når dere ser hvor "fulle" disse spillebrikkene i dagens samfunn oppfører seg?

Så "beruset" at samfunnet spillebrikkene har fått ansvar får, råttner vekk pga. elendig moral. Alt som var galt er nå blitt rett, ser dere ikke hvor totalt flaut det er? En kan lure på om dere er deres ansvar verdt...

 

...all kommunikasjon med deres arbeidsgiver skjer igjennom bønn, I Herren Jesu Kristus navn. Nå må dere be om at Han må åpne deres øyner, slik at dere blir litt mer ansvarsfulle.

 

Fordi Gud liker ikke sodoma gomora, gjør han vel?

 

 

 

Som trådstarter har du faktisk et ansvar for å behandle alle forespørsler. Selektivitet i besvarelser øker kun antakelser for at du ikke er helt seriøs.

 

:)

 

Du leter desperat etter noe, du vet ikke helt hva du skal si. Og spotter mine ord med å kalle med useriøs.

Ja min kjære venn, var det ikke det spotterne sa til Noah også?...

 

...jo det var det!

 

 

Du snakker i bibelske "ord som kommer fra berget", servert av en nerd som sitter foran en liten datamaskin. Forstår du ikke at det blir litt sært?

 

Din spotting vil ingen ende ta ser jeg. Min ikke kom å si at Bibelen ikke har advart deg mot at samfunnet i endetiden skal gå i "oppløsning" og bli som sodoma gomora, med det følger det fikk.

 

Din mangel på fornuftige tilsvar er på grensen til det "spottende" for oss alle!

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor du henter tålmodigheten og toleransen din fra, PencilCase, men det er en enorm kilde du har funnet. :D

 

Denne fyren er borte vekk. Bibelen inneholder altfor mange eksempler på hvordan «andre» angriper den kristne tro, og hvordan man som en god kristen skal forholde seg til det (stålsett din tro, eller noe i den duren :wee:), så hvordan kan man vite hva som er hva når man er blitt hjernevasket? Hvordan vet en schizofren at han er schizofren? Han gjør ikke det. Fyren er borte vekk. :)

 

Forresten: Greit om dere kutter ned på unødvendige sitater.

 

@Ustedalen: Fra fundamentalist-kristent perspektiv – alt som ikke er kristendom er satanisme. Pluss minus. :p

Lenke til kommentar
Dersom denne himmelnissen vil jeg skal leve livet mitt på den og den måten, så får han jaggu gidde å si det til meg personlig. Da slipper jeg å høre på religiøse tullinger og lignende menneskelig søppel som alle tar seg den frihet å tale på vegne av Gudfaderullan sjæl.

 

Og jeg finner det artig at det IDF skriver her, har en underliggende tone at ting på et eller annet vis var bedre før, og med bare litt innsats kan vi få orden på det hele igjen. Helt siden vi kravla ut av jungelen har vi gjennom hele historien voldtatt, torturert, drept, lemlestet og kvestet hverandre, ofte på helt fantastiske måter, i helt absurde antall, og aller oftest i Guds navn.

 

Nei, altså jeg sier ikke at vi kan få orden på det syke samfunnet igjen!

Men det jeg sier er: berg dere ut av elendigheten, før dere blir totalt oppslukt av den og til slutt havner i helvete.

 

...ja du hørte riktig, i helvete! Fordi Gud skal skille det gode og det onde engang for alltid! Så hvilken side velger du? Velger du pine og elendighet i det ondes verden, eller velger du glede og dans, vin og sang i himmelen?

 

 

 

Hva definerer du egentlig som ond da? Er det å ha seksuelt samvær før ekteskapet et onde? Kommer jeg til helvete om jeg skiller meg etter jeg er gift? Hva de resterende 3,5 milliarder mennesker som IKKE tror på den kristne Gud, vil de også havne i skjærsilden? Og de millioner av kristne som ikke går i kirken hver søndag, som ser på umoralske tv-programmer og som ikke tror at Gud har noe spesielt folk han har utvalgt; venter også skjærsilden på dem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg skulle ønske at disse nesegruse jesusbeundrerne hadde hatt evnen til å løfte nesen sin opp fra en støvet "bibel", ikke trodd på den bokstavelig og heller tatt den for det den er: Nemlig en god bok!

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske at disse nesegruse jesusbeundrerne hadde hatt evnen til å løfte nesen sin opp fra en støvet "bibel", ikke trodd på den bokstavelig og heller tatt den for det den er: Nemlig en god bok!

 

Ja, det er fint vi har deg PencilCase som kan gi svaret på alle menneskehetens spørsmål ved å knipse med fingrene.

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske at disse nesegruse jesusbeundrerne hadde hatt evnen til å løfte nesen sin opp fra en støvet "bibel", ikke trodd på den bokstavelig og heller tatt den for det den er: Nemlig en god bok!

 

Den er en ancient samling av "ufo-rapporter" kan du si

 

Anbefaler å lese Esekiel, så ser man hva jeg snakker om. Hvordan i huleste skulle folk på den tiden beskrive et metallisk fartøy med hjul, glasskuppel, motorstøy, personer i avanserte drakter, tekniske innretninger hengende i beltet osv..?

 

Kristus var sannsynligvis en hybrid - som følge av utenomjordisk (planetarisk) involvering.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...