Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg lar vårt samfunn få runke i fred, så sant dem ikke begjærer den gifte nabo konen i runkingen.

 

Hehe, hva ville verden vært uten begjær? Ingenting.

 

Er det en gunner du har i profilbildet ditt?

 

Ja det er en gunner, til å forsvare Guds utvalgte land mot terrorister og inntrengere. Alle har rett til å forsvare sitt folk og moderland. Gud har til og med drukknet hele den egyptiske hær i havet når dem angrep Israel...

 

...da havet delte seg, strømmet israelerne over og det egyptiske soldatene med hester og vogner etter. Det er gjort mange funn av rester etter vogner, vognhjul og lignende der. HALLELUJA.

 

Og det er nettopp det jeg nå gjør, å forsvare vårt land, med å få folk til å åpne sine øyner, stå opp, og forsvare sitt fedreland med å advare våre naboer at vårt samfunn råttner på rot, berg dere.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
...da havet delte seg, strømmet israelerne over og det egyptiske soldatene med hester og vogner etter. Det er gjort mange funn av rester etter vogner, vognhjul og lignende der. HALLELUJA.

Det er nok ikke gjort noe særlig med funn nei. Faktisk tyder det meste på at noen utvandring fra Egypt for jødenes del aldri har funnet sted. Det viser seg også at Herodes rent arkeologisk sett aldri har hatt noe tempel i Israel. Går mye oppklarende programmer både på Discovery og National Geographic. Felles for dem er at de avsanner de fleste mytene i bibelen :)

Endret av freke
Lenke til kommentar
...da havet delte seg, strømmet israelerne over og det egyptiske soldatene med hester og vogner etter. Det er gjort mange funn av rester etter vogner, vognhjul og lignende der. HALLELUJA.

Det er nok ikke gjort noe særlig med funn nei. Faktisk tyder det meste på at noen utvandring fra Egypt for jødenes del aldri har funnet sted. Det viser seg også at Herodes rent arkeologisk sett aldri har hatt noe tempel i Israel. Går mye oppklarende programmer både på Discovery og National Geographic. Felles for dem er at de avsanner de fleste mytene i bibelen :)

 

Det er vanskelig å hindre personer som "arbeider mot Gud", vitende eller som regelt uvitende, å stoppe det i å lage TV som fører folk fortapt med uærlige programmer. En kan gjerne kalle det "moderne satanisme". Det finner en over "alt" i dagens samfunn.

Det er ett forfall en ser eksplodere i tempo, fordi "satan" vet han har liten tid igjen til å forføre folket fortapt før endetiden kommer. Og han bruker alle virkelmiddler. Så berg dere fra samfunnets løgner og dets totale forfall.

 

Vil minne deg på freke, at du går sammenhengende off topic i innlegget, i det minste bør du ha en "tråd" fra ditt off topic emne til selve topic emnet, så det blir en sammenheng mellom. Men send gjerne PM.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Vil minne deg på freke, at du går off topic, i det minste bør du ha en "tråd" fra ditt off topic emne til selve topic emnet, så det blir en sammenheng mellom. Jeg kan ikke svare så mye off topic. Men send gjerne PM.

Vil bare minne deg på at du ikke bør gå off topic med svada som dette:

Ja det er en gunner, til å forsvare Guds utvalgte land mot terrorister og inntrengere. Alle har rett til å forsvare sitt folk og moderland. Gud har til og med drukknet hele den egyptiske hær i havet når dem angrep Israel...

 

...da havet delte seg, strømmet israelerne over og det egyptiske soldatene med hester og vogner etter. Det er gjort mange funn av rester etter vogner, vognhjul og lignende der. HALLELUJA.

For som du selv sa; jeg bare svarer jeg. Og som tidligere nevnt, misjoneringen din passer bedre i religion enn her i samfunn.

Lenke til kommentar
Vil minne deg på freke, at du går off topic, i det minste bør du ha en "tråd" fra ditt off topic emne til selve topic emnet, så det blir en sammenheng mellom. Jeg kan ikke svare så mye off topic. Men send gjerne PM.

Vil bare minne deg på at du ikke bør gå off topic med svada som dette:

Ja det er en gunner, til å forsvare Guds utvalgte land mot terrorister og inntrengere. Alle har rett til å forsvare sitt folk og moderland. Gud har til og med drukknet hele den egyptiske hær i havet når dem angrep Israel...

 

...da havet delte seg, strømmet israelerne over og det egyptiske soldatene med hester og vogner etter. Det er gjort mange funn av rester etter vogner, vognhjul og lignende der. HALLELUJA.

For som du selv sa; jeg bare svarer jeg. Og som tidligere nevnt, misjoneringen din passer bedre i religion enn her i samfunn.

 

Jeg skjønner jeg skjønner, at du muligens ikke helt skjønner, altså har en "tråd" mellom slik at det blir en sammenheng, så blir innlegget helt annerledes.

 

Hadde du "quata" resten av mitt innlegg der, så hadde du sett sammenhengen. I utgangspunktet måtte jeg "svada prata" ett svar for ett annet off topic emne, jeg puttet ett par tråder mellom slik at det til syvende og sist ikke ble off topic, altså det ble en sammenheng...

 

...så begynn gjerne å bruk "tråder" gode nordmann.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Det er vanskelig å hindre personer som "arbeider mot Gud", vitende eller som regelt uvitende, å stoppe det i å lage TV som fører folk fortapt med uærlige programmer. En kan gjerne kalle det "moderne satanisme". Det finner en over "alt" i dagens samfunn.

Det er ett forfall en ser eksplodere i tempo, fordi "satan" vet han har liten tid igjen til å forføre folket fortapt før endetiden kommer. Og han bruker alle virkelmiddler.

Så satan er altså programsjef i Discovery og National Geographic? :!: Ja det måtte jo være noe i den dur når de viser at bibelen din ikke er annet enn myter. Vel du kan trøste deg med at satan ikke er mer virkelig enn guden din. Så ingen av dem har noen fingre med i noen kanaler noe sted.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å hindre personer som "arbeider mot Gud", vitende eller som regelt uvitende, å stoppe det i å lage TV som fører folk fortapt med uærlige programmer. En kan gjerne kalle det "moderne satanisme". Det finner en over "alt" i dagens samfunn.

Det er ett forfall en ser eksplodere i tempo, fordi "satan" vet han har liten tid igjen til å forføre folket fortapt før endetiden kommer. Og han bruker alle virkelmiddler. Så berg dere fra samfunnets løgner og dets totale forfall.

 

Arbeider mot Gud? vi arbeider for fornuft og logikk, og mot eldgamle løgner.

 

Det er ikke noe forfall i dagens samfunn, tvert imot. Vi er blitt mer tolerante ovenfor andre, mennesker lever mye lenger, og vi nyter mye høyere velstand?

Vi har vært i verdensrommet, vi kan dele atomer, vi kan skape anti-materie, vi vet hvor fort lyset går, og hvor gammel jorden er.

Vi vet tilogmed at jorda ikke er flat, at stjernene ikke er hull i himmelvelvingen, at himmelvelvingen ikke er laget av vann, at jorda er MYE eldre en 5-6000 år, at verden ikke ble laget i løpet av 6 dager osv.

 

Alt i alt lever vi i dag i et veldig fredelig og opplyst samfunn.

Å si at "dommedag er nær" er tåpelig, når så utrolig mange andre har sagt det før deg, og tatt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er vanskelig å hindre personer som "arbeider mot Gud", vitende eller som regelt uvitende, å stoppe det i å lage TV som fører folk fortapt med uærlige programmer. En kan gjerne kalle det "moderne satanisme". Det finner en over "alt" i dagens samfunn.

Det er ett forfall en ser eksplodere i tempo, fordi "satan" vet han har liten tid igjen til å forføre folket fortapt før endetiden kommer. Og han bruker alle virkelmiddler. Så berg dere fra samfunnets løgner og dets totale forfall.

 

Arbeider mot Gud? vi arbeider for fornuft og logikk, og mot eldgamle løgner.

 

Det er ikke noe forfall i dagens samfunn, tvert imot. Vi er blitt mer tolerante ovenfor andre, mennesker lever mye lenger, og vi nyter mye høyere velstand?

Vi har vært i verdensrommet, vi kan dele atomer, vi kan skape anti-materie, vi vet hvor fort lyset går, og hvor gammel jorden er.

Vi vet tilogmed at jorda ikke er flat, at stjernene ikke er hull i himmelvelvingen, at himmelvelvingen ikke er laget av vann, at jorda er MYE eldre en 5-6000 år, at verden ikke ble laget i løpet av 6 dager osv.

 

Alt i alt lever vi i dag i et veldig fredelig og opplyst samfunn.

Å si at "dommedag er nær" er tåpelig, når så utrolig mange andre har sagt det før deg, og tatt feil.

 

Kjære deg, jeg har ikke sagt at dommedag er nær. Fordi den er cirka 1000 år fra her.

Ja du hørte riktig min gode venn, cirka 1000 år.

 

..det fordi før dommedag skjer, og etter vi nå har fått ett massivt forfall i vårt samfunn på hva som er rett og galt. Så begynner 1000 års riket, det er ett rike der "ondskapen" er bunder fast og det skal bli en hærlig fred på vår jord med selv Herren Jesus Kristus som konge, med hovedkvarter og regjering i selveste Jerusalem, ja halleluja min venn.

 

I år 2027/2028 er det 6000 år siden adam og eva, da går vi inn i det syvende årtusen, som alt tyder på vil bli ett årtusen av fred, ja alt min gode venn, absolutt alt tyder på det i Jesu navn...

 

...så nå berge dere, berge dere fra "denne verden", bare se på vårt samfunn hvor sykt det begynner å bli, nei du ser det kanskje ikke du, men måtte Gud åpne dine øyner.

 

Fordi rett før det totale forfall og elendighet i verden og vårt samfunn, så skal Guds barn rykkes opp til himmelen, en grusom trengseltid kommer over jorden, det skjer før tusenårsriket begynner. Store deler av jorden skal dø.

 

Men selve dommedag kommer ikke før etter tusenårsriket, da Gud skal øydelgge jorden totalt, han skal skille det gode og det onde engang for alltid. HVA VELGER DU? Helvete eller Himmel.

 

Og til din opplysling en dag for Gud, er 1000 år, så verden ble ikke skapt på 6 dager mine gode venn, nei den ble ikke det kjære deg.

 

Måtte Gud velsigne deg, måtte han berge deg bort fra ett samfunn som bare vil lure deg til helvete mer enn aldri før, med ett forfall i samfunnet som skyter i været.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Hadde du "quata" resten av mitt innlegg der, så hadde du sett sammenhengen. I utgangspunktet måtte jeg "svada prata" ett svar for ett annet off topic emne, jeg puttet ett par tråder mellom slik at det til syvende og sist ikke ble off topic, altså det ble en sammenheng...

 

...så begynn gjerne å bruk "tråder" gode nordmann.

Jeg vet ikke hvordan dere gjør det i Israel (sett bort fra systematiske overgrep og krigsforbrytelser naturligvis) men her i Norge pleier vi å legge religionstråder i den delen av forumet forbeholdt religion og filosofi.

(How's that for a thread? Altså samfunnskrittikk av Israel.)

Endret av freke
Lenke til kommentar

IDF, du må bare forberede deg på en lang kamp... Er man relegiøs er nettet en av de værste plassene man kan være.

 

Men jeg må bare få sagt at jeg er enig i det du sier til en viss grad.

Ting som har vært tabu før, er hverdagslig nå. Og det går over stokk og stein, og jeg synes gjerne ting kunne vært satt tilbake noen få år.. Det hadde man hatt godt av.

 

Håper noe skjer snart, så folk faktisk må begynne å tenke litt, for det meste går. Og ved det meste, mener jeg også uetiske ting... EOD.

Lenke til kommentar
Og til din opplysling en dag for Gud, er 1000 år, så verden ble ikke skapt på 6 dager mine gode venn, nei den ble ikke det kjære deg.

 

*kremt*

 

I begynnelsen skapte Gud himmelen og jorden. 2 Jorden var øde og tom, og mørke lå over havdypet. Men Guds Ånd svevet over vannet. 3 Da sa Gud: «Det bli lys!» Og det ble lys. 4 Gud så at lyset var godt, og han skilte lyset fra mørket. 5 Gud kalte lyset dag, og mørket kalte han natt. Og det ble kveld, og det ble morgen, første dag.

6 Gud sa: «Det skal bli en hvelving midt i vannet, og den skal skille vann fra vann!» Og det ble slik. 7 Gud gjorde himmelhvelvingen og skilte vannet som er under hvelvingen, fra vannet som er over den. 8 Gud kalte hvelvingen himmel. Og det ble kveld, og det ble morgen, andre dag. <klippe>

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
Og til din opplysling en dag for Gud, er 1000 år, så verden ble ikke skapt på 6 dager mine gode venn, nei den ble ikke det kjære deg.

 

*kremt*

 

I begynnelsen skapte Gud himmelen og jorden. 2 Jorden var øde og tom, og mørke lå over havdypet. Men Guds Ånd svevet over vannet. 3 Da sa Gud: «Det bli lys!» Og det ble lys. 4 Gud så at lyset var godt, og han skilte lyset fra mørket. 5 Gud kalte lyset dag, og mørket kalte han natt. Og det ble kveld, og det ble morgen, første dag.

6 Gud sa: «Det skal bli en hvelving midt i vannet, og den skal skille vann fra vann!» Og det ble slik. 7 Gud gjorde himmelhvelvingen og skilte vannet som er under hvelvingen, fra vannet som er over den. 8 Gud kalte hvelvingen himmel. Og det ble kveld, og det ble morgen, andre dag. <klippe>

 

Ja du kan kremte med du orker, fordi det står tydelig skrevet at 1 dag for Gud er 1000 år. Send gjerne PM visst du vil diskutere det mer. Har du noen flere synspunkter angående vårt samfunn i forfall?

Lenke til kommentar
Da sa Gud: «Det bli lys!»

grammatikk var ikke guds sterke side tydeligvis. Hvis ikke Åge Aleksandersen mot alle odds skulle vise seg å være gud.

*knis*

 

 

Ja helt riktig min venn, samfunnet idag er blitt så råttent at det selv mange ville ønsket Åge velkommen som sin Gud.

Om enn ikke Åge, så ønsker det mange andre rare ting velkommen som sin Gud, enda verre, ja enda verre enn Åge er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...