Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!

Anbefalte innlegg

blablabla...

Troller du? Eller er du bare ekstremt hjernevaska? Jaja, takk for underholdningen either way :thumbup:

En trenger ikke være hjernevaska, for å se att noe er hakkana galt i vårt samfunn. Men å si det til samfunnet er til lite nytte, fordi det unnskylder hele elendigheten med naturlig forandring. En svært farlig felle å gå i det, det triste er at hele samfunnet samlet går i den fellen.

Noe er galt i samfunnet vårt, det har du faen meg rett i. Mentror du seriøst det blir bedre med enda mer religion?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har alltid vært bråk og faenskap på jorda. Tiden vi lever i i dag er slett ikke verre enn normalen. At du mener samfunnsmoralen er synkende henger antagelig nøye sammen med at du definerer moral som Guds ord i Bibelen. Da er det ikke rart du river deg i håret når homofile får lov til å leve ut seksualiteten sin uten at noen skades av det.

Lenke til kommentar
Noe har selvsagt blitt betre i vårt samfunn, enn hva det var tidligere. Som f.eks steining av hekser. Idag putter vi dem i "gapestokken" istedet, nemlig i media. Slik at mange av dem tar selvmord istedet. Da slipper vi jo å steine dem, ikke sant? Vi tar vår "hevn" i media istedet, slik at "hele" verden kan se det.

Vel, vi snakker ikke om 300 år siden det fleste av disse umoralske endringene fant sted, vi snakker maks om noen få tiår eller som regelt så få år at du kan telle det på dine to hender. Og umoralen akslererer lynraskt hele veien, så slik sett snakker vi ikke om år i det hele tatt. Du har selvsagt din frie vilje til å forsvare all umoralen, men da er du blindhet og skjønnet ikke alvoret.

Å ikke steine hekser strider da med Guds ord ;-)

Alltid like gøy med disse nettrollene som ikke tror de blir gjennomskuet.

Lenke til kommentar
Samfunnet er grusomt i dag, dere.

Hvor mange sider av Bibelen har du lest, sa du?

Jeg har ikke nemt noe angående hvor mange sider i Bibelen jeg har lest.

...og det har heller ingenting å gjøre med at vårt samfunn forfeller i forfall i ett forykende tempo. Ikke minst moralskt sett.

Lenke til kommentar
Du spør en helfrelst om religion er positivt? Er du tullerusk? :p

Ikke noe som heter halvfrelst eller helfrelst.

Altså enten er du det eller så er du det ikke, alt toner ned til dette:

http://discover.godrev.com/?/7/as-easy-as-prayer

Så folkens, I Jesu navn, berg dere fra ett samfunn som synker ned i elendigheten raskere og djupere enn Titanic. Jeg gjentar BERG DERE, I Jesu navn

Lenke til kommentar

Så folkens, I Jesu navn, berg dere fra ett samfunn som synker ned i elendigheten raskere og djupere enn Titanic. Jeg gjentar BERG DERE, I Jesu navn[/color]

Jeg tror du kan spare deg å linke til piss som det der hehe. Svært lite trolig at andre enn du selv klikker på linken uansett. Din gud har lite her å bestille. Norge er et sekulært samfunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det har alltid vært bråk og faenskap på jorda. Tiden vi lever i i dag er slett ikke verre enn normalen. At du mener samfunnsmoralen er synkende henger antagelig nøye sammen med at du definerer moral som Guds ord i Bibelen. Da er det ikke rart du river deg i håret når homofile får lov til å leve ut seksualiteten sin uten at noen skades av det.

Helt riktig min venn, det er grusomt å se at en mann kan stikke sine edleste del inn anus til en annen mann, UTEN at samfunnet reagerer på det lenger, men tvert imot sier at det er helt normal. JA, til og med lærer små barn på skolen at det er fullstendig normalt at en mann går og rævpuler en annen mann, det er svært viktig at dere vet sier skolen. Det er moralskt forkastelig, og imot Guds "spilleregler".

Verden forfaller i den grad at samfunnet ikke reagerer på noe som helst lenger. Alt er blitt normalt og tillatt. Sa jeg sodoma og gomora?...ja det gjorde jeg, og alle kjenner jo til hvilke konsekvenser det fikk.

Lenke til kommentar

Så folkens, I Jesu navn, berg dere fra ett samfunn som synker ned i elendigheten raskere og djupere enn Titanic. Jeg gjentar BERG DERE, I Jesu navn[/color]

Jeg tror du kan spare deg å linke til piss som det der hehe. Svært lite trolig at andre enn du selv klikker på linken uansett. Din gud har lite her å bestille. Norge er et sekulært samfunn.

Så hvorfor har vi ett kors i vårt flagg, visst du sier at Norge ikke er ett kristent land?

...joda, skal si meg enig jeg, fordi i disse dager kunne korset like gjerne vert snudd på hodet, for å understreke hvor landet er på vei...ja, riktig, til helvete...så BERG DERE, I Jesu navn, NÅ, snart er det forsent!

Gud velsigne vårt samfunn, så flest mulig skjønner at det må snu ryggen til forfallet og rope ut "jeg sitter min lit til Herren, imenst samfunnet synker ned til elendigheten". Akkuratt slik vår skaper har profetert til oss, og advart oss om, nå sier han BERG DERE, fordi samfunnet er har kjørt utfor stupet og er i fritt fall...

...Herren kan gi deg fallskjerm, rop ut "Jesus Kristus, kom inn i mitt hjerte og frels meg NÅ"

Lenke til kommentar

Helt riktig min venn, det er grusomt å se at en mann kan stikke sine edleste del inn anus til en annen mann, UTEN at samfunnet reagerer på det lenger, men tvert imot sier at det er helt normal. JA, til og med lærer små barn på skolen at det er fullstendig normalt at en mann går og rævpuler en annen mann, det er svært viktig at dere vet sier skolen. Det er moralskt forkastelig, og imot Guds "spilleregler".

Verden forfaller i den grad at samfunnet ikke reagerer på noe som helst lenger. Alt er blitt normalt og tillatt. Sa jeg sodoma og gomora?...ja det gjorde jeg, og alle kjenner jo til hvilke konsekvenser det fikk.

Last ned Opera min venn, last ned Opera.

Lenke til kommentar
Helt riktig min venn, det er grusomt å se at en mann kan stikke sine edleste del inn anus til en annen mann, UTEN at samfunnet reagerer på det lenger

Én ting er om han hadde stukket kuken opp i anus på mannen mot hans vilje. Men når det er frivillig fra begge parter, er det vel greit? I så fall, hvorfor ikke? Ja, det kreves faktisk av deg som en voksen mann (noe jeg vel egentlig betviler at du er) at du klarer det dersom du kommer med påstander som disse.

Tips til deg: Skriv i rødt i stedet. Så får du antakelig enda flere til å lese bullshitet ditt.

Forresten har du ikke svart meg på PMen.

Endret av flueprat
Lenke til kommentar
Helt riktig min venn, det er grusomt å se at en mann kan stikke sine edleste del inn anus til en annen mann, UTEN at samfunnet reagerer på det lenger

Én ting er om han hadde stukket kuken opp i anus på mannen mot hans vilje. Men når det er frivillig fra begge parter, er det vel greit? I så fall, hvorfor ikke? Ja, det kreves faktisk av deg som en voksen mann (noe jeg vel egentlig betviler at du er) at du klarer det dersom du kommer med påstander som disse.

Tips til deg: Skriv i rødt i stedet. Så får du antakelig enda flere til å lese bullshitet ditt.

Forresten har du ikke svart meg på PMen.

I Jesu navn har jeg svart deg på PMen.

Lenke til kommentar
Så hvorfor har vi ett kors i vårt flagg, visst du sier at Norge ikke er ett kristent land?

...joda, skal si meg enig jeg, fordi i disse dager kunne korset like gjerne vert snudd på hodet, for å understreke hvor landet er på vei...ja, riktig, til helvete...så BERG DERE, I Jesu navn, NÅ, snart er det forsent!

Som alle andre gangene den flotte kristne troen har spredd seg, så ble den gjort med tuppen av ett sverd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som alle andre gangene den flotte kristne troen har spredd seg, så ble den gjort med tuppen av ett sverd.

Da kan jeg glede deg med at jeg ikke har noe sverd. Halleluja.

...fordi jeg klarer meg utmerket med Guds skjold, ja du hørte riktig! Halleljua.

Gud han beskytter sine "barn" mot helvetes ild. Og med Guds skjold kan ingen skade min sjel. Ikke engang ett samfunn som styrter som ett råttent fly mot en vulkan.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Gud velsigne vårt samfunn, så flest mulig skjønner at det må snu ryggen til forfallet og rope ut "jeg sitter min lit til Herren, imenst samfunnet synker ned til elendigheten". Akkuratt slik vår skaper har profetert til oss, og advart oss om, nå sier han BERG DERE, fordi samfunnet er har kjørt utfor stupet og er i fritt fall...

...Herren kan gi deg fallskjerm, rop ut "Jesus Kristus, kom inn i mitt hjerte og frels meg NÅ"

Alvolig talt synes jeg synd på de tre barna dine som mest sannsynelig vil bli föret med disse dommedagsprofetiene dine igjennom hele oppveksten...

Likevel vil jeg gi deg en takk for å ha kommet til dette forumet, snakket ærlig og bevist for oss hvor skadelig, destruktiv og negativ religioner kan være på mennesker. Å snakke med ekstremister styrker helt klart min instilling til å opplyse andre om farlighetene bak religionen.

Ha en kjærlig antikristilig natt.

upside_down_cross.jpg

Endret av Myagos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
I Jesu navn har jeg svart deg på PMen.

Hadde du vært seriøs hadde du ikke måtte si at alt du gjør var i Jesu navn..

I forumets ånd vil jeg påstå at du er et troll.

Jeg er helt seriøs, og alt jeg sier er langt fra i Jesu navn.

Men å velsigne folk, ja det kan jeg gjøre i navnet Jesus.

Jeg sendte min kjære nordmann, en flott PM, der jeg skrev bl.a at Gud må velsigne ham og bevare ham fra det vonde.

Dermed sendte jeg PM`en i Jesu navn. Ja, rop i kor nå, alle sammen: HALLELUJA!

Og berg dere fra helvetes ild:

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...