maasoey Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei. Jeg lurer på hvilken størrelse som er nok til mitt bruk. På bildet er det en 22" som står der, som jeg synes blir i det minste laget. Jeg sitter da i sofaen, så dere ser sikkert avstanden Prisklasse blir max 7-8 tusen kroner. Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Max 37", kanskje 32". Hmm. Håpte at noen skulle si 42" jeg Men 37" tror jeg blir perfekt. HANNspree'en på komplett.no, er den noe tess? Eller har dere noen andre alternativer? EDIT: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333263 Har sett en 42" i PV-utgave, den var flott! Endret 4. mai 2008 av maasoey Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Panasonicen er et perverst godt tilbud. Løp og kjøp. Har den selv. Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Fatter det ikke! Hva er det med komplett.no's fraktutregninger? 1530 spenn i frakt. På en LCD-TV så er frakta bare 300 kroner! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har nok med vekta å gjøre og at vis vekten blir stor nok så bruker de nok tollpost eller noe sånt istedet for posten. Men 1530kr i frakt høres ganske sykt ut. Men jeg tror faktisk at 32" kan være stort nok til ditt bruk, hvor langt fra sitter du egentlig? Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Har nok med vekta å gjøre og at vis vekten blir stor nok så bruker de nok tollpost eller noe sånt istedet for posten. Men 1530kr i frakt høres ganske sykt ut. Men jeg tror faktisk at 32" kan være stort nok til ditt bruk, hvor langt fra sitter du egentlig? 3 meter. Det er nesten som om jeg skal få noen i Sandefjord til å hente og sende TV'en til meg. Men kan det ha noe med at plasma-tv'er ikke kan fraktes liggende? At frakta blir høyere grunnet "påpassing"? EDIT: 5,5kg lettere, derav 1039kr BILLIGERE i frakt. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347582 Endret 4. mai 2008 av maasoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå