Ekko Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei Skulle legge inn en bestilling for et firma, 2 PCer. PCene er: Home a35 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10302 og Dinside PC http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10309 PCene er i tillegg noe konfigurert, men dette angår egentlig ikke problemet. Dersom jeg går til kassen og vil betale med disse i handlekurven får jeg ikke opp postens dør-til-dør som fraktvalg, får bare tollpost som er doble prisen. Dropper jeg home a35 får jeg fortsatt bare tollpost Dropper jeg istedenfor dinside-PC får jeg opp postens dør-til-dør som alternativ. Hvorfor kan den ene PCen sendes med posten, mens den andre må sendes med tollpost? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det kan hende at den rett og slett er for tung eller for stor. Komplett har et alternativ med posten som heter "tyngere på døren" som gjelder for pakker som er over 35 kg eller store. det er mulig du må velge dette. Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Du kan sende en mail til kundeservice, eller lagerservice. De kan manuelt gjøre om sendings type om ordren ikke er sendt enda. Har gjort om servicepakke til postautomat for meg flere ganger. Endret 21. mai 2008 av zalderach Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Når er PCen kommet for en uke siden. Jeg vet ikke hvorfor, men da jeg neste dag etter jeg skrev dette innlegget gikk inn kom dør-dør opp som et alternativ. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kan jo eventuelt velge levering på kvelden når pakka har kommet til postkontoret Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Når er PCen kommet for en uke siden. Jeg vet ikke hvorfor, men da jeg neste dag etter jeg skrev dette innlegget gikk inn kom dør-dør opp som et alternativ. Er nok en representant fra Komplett som har sett tråden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå