firefireto Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei Er det noen som har erfaring med dette hjemmekino anlegget? Skal bruke det til ps3 spilling, film og tv titting.. altså det vanlige. Er det godt nok? Og/eller er det noen som har noen alternativer i denne pris-klassen? Takk for svar Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tja, hvis du ikke prioriterer musikk, så er det et helt kurrant anlegg til prisen. Har ikke hørt det, men jeg tror at et anlegg fra Yamaha kanskje kan spille penere. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 OK. Når du mener spille penere .. er det sann som en helt vanlig mann i gaten kan høre stor forskjell eller må man være en lyd entusiast for å høre det? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke hørt noe fra Panasonic, men jeg har hørt to anlegg fra Yamaha, og de spillte overraskende rent. Så hvor stor forskjellen er kan jeg ikke spå, men jeg antar at det er hørbart for de fleste, uansett hvilken vei det tipper. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for svar Noen som har Panasonic hjemmekinosystem, som kan fortelle meg om lyden på de ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå