Gå til innhold

EyeConnect/MediaLink lager krøll

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg hadde EyeConnect inntil for noen timer siden. Synes det kun fungerte OK. Derfor bestemte jeg meg for å legge inn MediaLink etter anbefalinger i dette forumet. For å fjerne EyeConnect fulgte jeg denne guiden. Deretter installerte jeg MediaLink og rebootet OS X.

Når jeg går inn i MediaLink fra 'System Preferences' i OS X står det at MediaLink ikke kjører. Derfor trykker jeg på 'Start', men det hjelper ikke. 'MediaLink is starting up...' står det i noen minutter før det stopper opp.

Når jeg søker etter Medieservere på min PlayStation står det fortsatt EyeConnect. Derfor tenker jeg at det ligger noe dritt igjen fra EyeConnect som kan forstyrre. Det viser seg å være riktig - filen 'com.elgato.EyeConnectPrefPane' blir laget automatisk for hver gang OS X booter, selv om jeg sletter den. Det er kanksje derfor MediaLink ikke virker?

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få MediaLink til å fungere? Føles ut som EyeConnect er et satans spyware-program :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres merkelig ut... Så lenge EyeConnect er borte fra /Applications skal det jo ikke gjøre UPnP porten opptatt. Om du har betalt for MediaLink kan du jo prøve å sende en mail til supporten deres, kanskje de kan hjelpe deg å finne ut hva som går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...