El Matador Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Heisann! Har kjøp meg ny bil, og har tegnet forsikring på denne i pappa sitt navn. (4k i året vs. 39k) Lurer derfor på om bilen må være registrert i pappa sitt navn også, eller kan den være registrert på mitt? Takk! Endret 5. mai 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Denne må være registrert på faren din, men du kan stå som "deleier" i vognkortet og registeret Skal gjøre det samme på bilen jeg skal kjøpe nå. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) To minutter etter jeg har ringt svarer du! Fikk samme svar hos Vegvesenet. Men dama jeg snakket med forstod ikke helt hva jeg mente. Omregistreringen er jo først sendt i midt navn, men når jeg vil endre denne til faren min sitt navn, jeg må ikke da betale 2x 1484kr? Jeg har ikke betalt den som ble sendt i midt navn enda. Endret 5. mai 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Man betaler jo ingenting for salgsmelding, er omregistrering som koster penger! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Man betaler jo ingenting for salgsmelding, er omregistrering som koster penger! Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå