CurSe Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg bumper denne i ren nysgjerrighet i tilfelle noen nye moteguruer vil komme med innspill Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Visst jeg skulle hatt skinnjakke ser jeg helst å ha en i dressjakke-stilen, liker overhodet ikke sånne korte posete skinnjakker. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har selv en rød/brun skinnjakke fra Bruuns Bazaar som jeg er godt fornøyd med. Liker vanligvis ikke skinnjakker på menn, men den her er fin, og anvendlig. Kort og smal =) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 MrEspen, Er det deg? Jeg vet ikke helt hva jeg synes. Den ser så "glatt" ut, men det kan være kameraet også. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er meg, prøvde å finne bilde av jakka på nett, men den viste seg å være vanskelig.... Sant, den ser litt "lakk" ut på det bildet der! Men den er helt vanlig litt tykt kuskinn, og egentlig mye mattere i fargen enn på bildet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har et par skinnjakker, og er meget fornøyd med de begge, selv om den første begynner å bli ganske slitt. En sort fra Batistini og en brun fra Mission. Herlige jakker, da jeg kjøpte den første, brukte jeg den alltid, uansett vær. Jeg gikk med veldig mørke jeans, hvit t-skjorte, sort skinnjakke og sort hatt. Dog, jeg endte ofte opp i bråk på byen når jeg gikk med det. Aner ikke hvorfor ... Den brune har jeg blitt nekta inngang på flere barer og utesteder med. Irriterende Mission Batistini Hvor mye gikk du ut med for den brune ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Skinnjakker er hot, bortsett fra at 90% av de som bruker det har flere størrelser for store.. Enig. I seg er det vel det, men dog ikke på alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå