Chad Thundercock Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vel, lurte på hva folket mener om jakker i skinn, hovedsakelig sorte uten noe dall på. Betraktes dette generelt som kult, eller er det rett og slett Harry? Hvilken andre klesplagg matcher en slik type jakke? Har observert at mange går i lyseblå jeans, men synes dette blir for 80talls preget. Såehh? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Synes skinnjakker er kult, men har selvikke kjempesansen for sorte skinnjakker. Synes brune og røde er bedre. Det er bare meg dog. Du skal jo gå i noe du trives i. Også er mykt skinn best synes jeg. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes det er nice med grå bukser til svarte skinnjakker. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skinnjakker er hot, bortsett fra at 90% av de som bruker det har flere størrelser for store.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Homme: Bruker du selv en slik jakke? Hvilken kombinasjoner synes du passer? (hvilken bukser osv går bra med jakka). Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville brukt mørke bukser til en svart skinnjakke.En vanlig t-skjorte fungerer fint under. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skinnjakker er hot, bortsett fra at 90% av de som bruker det har flere størrelser for store.. Jeg fikk faktisk en skinnjakke i alt for stor størrelse , var nesten ubrukt også. Ble bare brukt 1 dag før jeg gav den tilbake Synes visse skinnjakker er knalltøffe. Men det MÅ være rett størrelse, ikke noe posete greier Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 *sort skinnjakke og blå/brun jeans her tøffeste jeg vet om spes sammen med et par pilotbriller, men så er jeg ingen moteløve heller.. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva med biker-jakke i skinn da? Er det tøft? Eller harry? Har en slik selv nemlig Lurer på om den bør bli hengende i skapet eller ikke... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Gå med det du føler deg komfortabel i! Utover det finnes det utrolig mange biker-jakker, så legg gjerne opp et bilde, så kan vi komme med synspunkter Men våre ord er ikke akkurat lov, vi er tross alt fremmede på et forum. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hehe jeg har en slik jakke . svære glidelåser og høy i livet . Pønker/Biker jakke fra 80 tallet. Den blir hvertfall hengende Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 jeg ville hvertfall synes at en bikerjakke i skinn er tøfft. samtidig litt rart hvis du ikke kjører sykkel da men.. hvem bryr seg vel om det er harry? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva med biker-jakke i skinn da? Er det tøft? Eller harry? Har en slik selv nemlig Lurer på om den bør bli hengende i skapet eller ikke... Uten å ha sett den, vil jeg tippe harry med stor H. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det spørs hvordan jakken er sydd. Men jeg har sett noen riktig stilige jakker. Når det gjelder harry skinnjakke er det en fyr i klassen min som bruker. Den har dårlig passform rundt kroppen samt det står "PLAYER" med store bokstaver på ryggen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg ville brukt mørke bukser til en svart skinnjakke.En vanlig t-skjorte fungerer fint under. Hvilken type bukser tenker du på? Jeans? (isåfall hvilken type) Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Liker ikke skinnjakker. Som Homme sier, er det særlig lite pent i store størrelser, men jeg liker dem fint lite i små også. Det eneste som kan være kult er frakker o.l. i semsket skinn. Ellers liker jeg som sagt ikke skinn, ettersom jeg nesten med en gang forbinder dette med Harley Davidson og langt skjegg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 dicktator, Slimme bukser. Jeg liker de fra Acne. Men det kommer ann på kroppsformen din. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Skinjakke, mørke slimbukser og en litt fargerrik t-shorte. Skinnjakke og hodeplagg er æsj. Endret 8. mai 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skinnjakke er tøfft. Så lenge du ikke er en fjortiss som har kjøpt den på Vero Moda eller Only eller hva enn det heter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Så lenge du ikke er en fjortiss som har kjøpt den på Vero Moda eller Only eller hva enn det heter. Only hadde nylig en bunke utrolig lekre skinnjakker i mørkebrunt. ^^ Aldri sett på VM og Only som fjortiss. De har mer kvalitet og "voksne" klær enn Bik-bok o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå