gniko Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dette vil foregå med en av de kjente glamour modellene Kan ikke noen ta ansvar og stoppe dette detta sølet av no musikk vi sikkert kommer til og høre til sommern. Endret 4. mai 2008 av aiiiiith Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nå har vel ikke det stoppet mange fra og gi ut plate... Lenke til kommentar
gniko Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ja det er nok umulig, men er det riktig at "Sladdrepressen" skal kontrolere hva vi kommer til og høre av musikk?. De vil blåse det opp i sine ukesmagasiner. Genial gratis reklame, men synd for de som igjen kjøper slike blader Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er glad jeg ikke lar meg påvirke av utenforstående i den grad du mener kommer til å skje aiiiith Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dritfett! Legger av plass i hylla sporenstreks. Lenke til kommentar
gniko Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ja fantastisk........ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du bidrar jo til å reklamere for ham selv ved hjelp av denne tråden, noe som er litt ironisk. "Sladrepressen" har ikke "kontrollert" det jeg hører av musikk siden ungdomskolen. De som lar seg kontrollere slik er vel glad til. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dagens nyhet! Det blir What What... In The Butt 2k8! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) So what, alle andre b-kjendiser gir jo ut plater, hvorfor ikke han. Ingen som tvinger folk til å kjøpe dem. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dette blir råwt! 100 innlegg! Endret 4. mai 2008 av ErlendPerlend Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dagens nyhet! Det blir What What... In The Butt 2k8! Hahaha. Sier nesten enda mer om plateselskapet som vil gi ut slikt søppel. Gi oss noe ordentlig musikk! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Yessir! Da blir det nok en kongeutgivelse dette året! All together now! gloooory gloory mr.thooooomas! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dette vil foregå med en av de kjente glamour modellene Kan ikke noen ta ansvar og stoppe dette detta sølet av no musikk vi sikkert kommer til og høre til sommern. Takk for advarselen! Er vel ikke stort mer å si om den saken.. edit: eneste plassen slik musikk kan høre hjemme er vel på VG-listen.. edit2: og Sonen og MTV og alle andre ting som fremmer hodepine.. Endret 4. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvorfor bryr folk seg om det egentlig? Bare å drite i det og la fyren gjøre som han vil. "Nerdeverdenen" på diverse nettforumer er så totalt fjernt fra hverdagen til J-T uansett at jeg tror ikke han kunne brydd seg mindre om vi slenger dritt. Vi lar jo ikke markedet styre hva slags musikk vi hører på uansett. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvorfor bryr folk seg om det egentlig? Bare å drite i det og la fyren gjøre som han vil. "Nerdeverdenen" på diverse nettforumer er så totalt fjernt fra hverdagen til J-T uansett at jeg tror ikke han kunne brydd seg mindre om vi slenger dritt. Vi lar jo ikke markedet styre hva slags musikk vi hører på uansett. sant det, men du må huske at det er gøy å klage. det gir oss en følelse av "å være litt bedre". Endret 4. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det morsomme er jo at han fra a1 skal hjelpe til med dette.. Trodde han så på seg som seriøs musiker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Får vel høre på noen smakebiter jeg gir noe endelig dom. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Enten kommer det til å suge forferdelig, eller så kan det hende han er god til å synge. Vi får vel bare vente å se Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nesj, la fyren gjøre som han vil. Svært få nordmenn har gjort alt han har gjort i livet sitt. Flytta til Los Angeles når han var 16, fikk modellkontrakt, vasset i penger og modeller og kjendiser og vip-fester i over 2 tiår. Jeg respekterer han mye mere enn skrullehomoene i Homsepatruljen. Endret 6. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Setter en tier på at Christer Falch står bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå