flashboy91 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei jeg trenger nye drev og kjede til min gilera rcr, skal ha orginalt dreving. Men lurer på hva slags drev og kjede som holder best for en trimma sykkel som drar hardt.. Og størrelsen på framdreve vet ikke hva det er.. Takker Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Gilera rcr og derbi senda er vel mye av det samme, har akuratt bestilt nye drev sjøl, bestilte 14t forann og 50t bak. Orginalt sitter det 13 forann og 70 bak. Husk å bestille drev og kjede i samme dimensjon.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) På min SMT 06 mod satt det 13 eller 14-53 originalt... Tror det er det samme på RCR utgaven. De helt nye tror jeg har gått over til det samme plomberingssystemet som Derbi - aka pizzadrev og blindveisplombe.. Endret 7. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
flashboy91 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 På min SMT 06 mod satt det 13 eller 14-53 originalt... Tror det er det samme på RCR utgaven. De helt nye tror jeg har gått over til det samme plomberingssystemet som Derbi - aka pizzadrev og blindveisplombe.. næ det var vel 12-52 på min i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå