Scarn Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Startknapp? Pulgin-lookalike som jeg og andre her på forumet har brukt, anbefales virkelig. Koster 49 eller 59, og du får dem blant annet på bilextra eller bilutstyr Ok, takk. Eg har også sett ein slik knapp som lyser grønt rundt der du trykk inn for å starte pc-en. Finst det noko slikt som lyser blått rundt? Då tenker eg å ha ein slik til restartknapp. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Mente Bulgin, forresten. Ja, du får de med lys også på elfa (ikke garderobe-elfa, men elektronikk-elfa), men det er svinedyrt. Du får vurdere om du vil bruke penger på det eller ikke Link. Søk på bulgin og bla litt nedover. Sabla dyrt er det kanskje ikke, mne fortsatt en del om du skal ha en del av dem. ENDRET: Artikkelnumre: Rød: 35-072-25 Grønn: 35-072-41 Blå: 35-072-66 Endret 17. juli 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Mente Bulgin, forresten. Ja, du får de med lys også på elfa (ikke garderobe-elfa, men elektronikk-elfa), men det er svinedyrt. Du får vurdere om du vil bruke penger på det eller ikke Link. Søk på bulgin og bla litt nedover. Sabla dyrt er det kanskje ikke, mne fortsatt en del om du skal ha en del av dem. ENDRET: Artikkelnumre: Rød: 35-072-25 Grønn: 35-072-41 Blå: 35-072-66 Takk, men trur eg då heller kjøper den frå bilextra/bilutstyr. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Eg kjem ikkje med update som viser alle viftehola idag. Eg har vore å sett etter ei ny kryssfinerplate, men der eg kjøpte sist hadde ikkje inne den tjukkelsen eg vil ha. Det kjem uansett mest sannsynleg update som viser resten av viftehola. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Eg lurer på ein liten ting.. Kva vil skje om eg pussar i huntonit? Sida eg skal sparkle og pusse.. Eg testa ein liten plass, og eg merka ikkje noko forskjell på før og etter eg hadde pussa. Eine sida er ru og andre er meir glatt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er ikke noe særlig vits i å sparkle og pusse på den glatte siden. Men i skøtene mellom platene må det pusses og sparkles. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Idag reiser eg til Hellas, så eg får ikkje gjort noko den komande veka. Eg lurte på ein liten ting.. Kva slags side av huntoniten bør eg ha som utside? Den rue eller den glatte? Det er vel ikkje meir problematisk å spray-lakke huntonit-plata enn kryssfineren? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jippi! Endelig en litt anerledes casemod Har akkurat gitt vekk et Radeon HD 2600XT pci-ex kort til den yngre fetteren min som trengte noe til å dra wow, du var litt for sent ute Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jippi! Endelig en litt anerledes casemod Har akkurat gitt vekk et Radeon HD 2600XT pci-ex kort til den yngre fetteren min som trengte noe til å dra wow, du var litt for sent ute Damn it Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei. For å pusse på metall så er det fint å bruke en BIG-dremmel, eh, altså vinkelsliper som du enkelt setter på en disk med sandpapir på. Utrolig effektivt og med fint resultat. Bruk 80 korning eller 120. har veldig gode resultater med det. Ellers syntest jeg disse hullene til viftene er penest. Lykke til vidre. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hei. For å pusse på metall så er det fint å bruke en BIG-dremmel, eh, altså vinkelsliper som du enkelt setter på en disk med sandpapir på. Utrolig effektivt og med fint resultat. Bruk 80 korning eller 120. har veldig gode resultater med det. Ellers syntest jeg disse hullene til viftene er penest. Lykke til vidre. Takk Vifteholet til fronten blei litt merkeleg, men det er/blir betre når eg får pussa alt skikkelig, og i verste fall må til med sparkling Eg har ellers fundert på power- og resetknapp. Eg vil ikkje ha nøkkelstart og vil heller ikkje bestille bulginknapp frå nettet. Det mest sannsynlege no blir å lage ein powerknapp. Noko ala dette: (Håpar det er greit at eg lånar bileta.) Eg kjem mest sannsynleg til å lage noko i pleksi, sida eg har det liggande. Endret 11. august 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Eg har eit lite problem. Kan eg bruke ein reset sw-kabel til power sw? Reset SW (veldig dårleg bilete): Eg har prøvd og får starta pc-en av og til, så plutseleg restarta den seg. Er det noko feil med ein av brytarane mine eller går det ikkje an? Isåfall må eg ha by "Power SW" kabel.. Endret 13. august 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hei. Det skal gå bra med en reset sw-kabel siden den har samme bryter.. Det var et veeeeldig dårlig bilde. Tror det kan være en annen feil ved plutselig restarting som overoppheting osv. Har du prøvd å rengjøre litt og skjekke ledninger, kontakter Endret 13. august 2008 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Ja, veit. Poenget var å "vise" litt korleis kabelen såg ut Nei, det går fint an å slå på pcen når eg brukar den vanlige knappen til kabinettet. Då må det vere noko feil med brytarane/knappane som eg nettopp har lagt ut update om :S Endret 13. august 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Update !!1 Endret 16. august 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Eg fekk ikkje start og restartknappane til å virke, så no må eg kjøpe Bulgin-knappar. Er Bilxtra som ein nettbutikk? Eg finn ikkje nokon plass å bestille, så vil tru det er meir ei heimeside? Er det andre plassar dei selg Bulgin-knappar? Lenke til kommentar
MendE Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kabinettføttene var sweet Veldig kreativt. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei. Bulginknapper får du her: https://www1.elfa.se/elfa/index.jsp Husk at du må ha motstand mellom 12volt og bryter for ikke å brenne dioden. Utsalg ligger i OSLO. Skal du ha FAKE bulginknapper så har bilexstra internettside også: http://www.bilekstra.no Knapp: http://www.bilekstra.no/?ItemId=3876 Endret 17. august 2008 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hei. Bulginknapper får du her: https://www1.elfa.se/elfa/index.jsp Husk at du må ha motstand mellom 12volt og bryter for ikke å brenne dioden. Utsalg ligger i OSLO. Skal du ha FAKE bulginknapper så har bilexstra internettside også: http://www.bilekstra.no Knapp: http://www.bilekstra.no/?ItemId=3876 Ja, eg hadde tenkt å bestille frå bilxtra/bilutstyr, men fann ingen plass å bestille Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er ikke stort å nevne fra min side men synes føttene dine var diggbare. Veldig bra arbeid på dem. Fortsetter du arbeidet slikt på resten av greiene så kan det bli virkelig bra. Har ikke noe særlig med synspunkter akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå