Scarn Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 hm. No var eg oppe på biltema og kjøpte "minislipar". Altså dremel. Multiverktøy om du vil. Det var jo biltema kvalitet det. Eg skulle skjære noko i hk-brettet, og plutseleg spratt (!) kappskiva av! Knust i mange bitar. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Og det er stort sett det som har skjedd ikveld. Alle skivene har "hoppa" av dremelen i alle retningar. Har skjært ut eit viftehol til eit anna kabinett for å teste meg. Har stort sett brukt kvelden på det! Tar laang tid å skjære med denne dremelen. Med ein gang eg skrur opp hastigheten knekker altså skivene. Det siste som var med problem-dremelen var at biten eller kva eg skal kalle det, altså den som held skivene på plass, sprett ut! den sitt heilt laus. Det er jo farleg. Må få fiksa det og. Blir mest sannsynleg update fredag. Blir ivertfall jobbing fredag, for då skal eg avpsasere Endret 11. juni 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Når alt negativt er sagt om dremelen, så gjer den faktisk jobben sin. No når eg har fått øvd meg, og fått litt meir peiling, så skjær den faktisk ganske bra, sjølv om det tar laang tid, sida eg er rimeleg forsiktig fortsatt. Har hatt eit par "nesten-episodar". Det kjem update i morgon. Eg har fått skjært vekk gitteret til vifta bakpå hk-brettet, og eit par stygge kantar der psu skal stå Lurer fortsatt på kva som er dugandes til å pusse i metall? Ei form av fil? Endret 12. juni 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Igår la eg ut ein Update. Korleis trur dykk det hadde vore å ha kvit maling/spray på innsida? + hk-brett. Blir isåfall meir slik: Evt. for å få meir effekt kan eg legge to 30cm kalde kvite katodar under kabinettet. Endret 14. juni 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du kan kalle den for TRE-D Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 ser flott ut dette.. bra at du har kjøpt inn alt du trenger før du begynner på selve byggingen. hvilke opsett skal du ha i det? skal du kjøpe ny Pc eller skal du ruke en du har fra før? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) ser flott ut dette.. bra at du har kjøpt inn alt du trenger før du begynner på selve byggingen. hvilke opsett skal du ha i det? skal du kjøpe ny Pc eller skal du ruke en du har fra før? Meininga er at eg skal få solgt pc-en min å kjøpe ny hardware, men visst ikkje det skjer, så blir det følgande: gpu: X800XL cpu: 6400+ 3,2ghz ram: 2gb corsair 6400 ddr2 hdd: 200gb Maxtor psu: fortron source 400w hk: M2N32-SLI Du kan kalle den for TRE-D Hehe Endret 15. juni 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) God morgon! Eg trur eg har bestemt meg for å skjære ut litt til frå hk-brettet for å sette inn pleksiglass-plate med eit eller anna inngravert. Eit bilete som forklarar kor eg har tenkt: Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas? Endret 15. juni 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Beskjedne folk var då Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas? De fleste motoriserte sager fungere bra. Personelig favoritt er nikkesag Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas? De fleste motoriserte sager fungere bra. Personelig favoritt er nikkesag Eg vil helst ikkje bruke så mykje meir pengar på nytt verktøy. Går det an å bruke dremel? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas? De fleste motoriserte sager fungere bra. Personelig favoritt er nikkesag Eg vil helst ikkje bruke så mykje meir pengar på nytt verktøy. Går det an å bruke dremel? det går, men resultatet blir der etter.. da er det bedre å bruke vinkelsliper(!), med kutte blad på. men vist kantene kommer til å vises så er det best om du bruker stikksag e.l. penere da Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas? De fleste motoriserte sager fungere bra. Personelig favoritt er nikkesag Eg vil helst ikkje bruke så mykje meir pengar på nytt verktøy. Går det an å bruke dremel? det går, men resultatet blir der etter.. da er det bedre å bruke vinkelsliper(!), med kutte blad på. men vist kantene kommer til å vises så er det best om du bruker stikksag e.l. penere da ja. Går det ikkje an å pusse i pleksi eller noko sånt? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Gleder meg til å se hvordan resultatet blir.. Stå på videre.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Gleder meg til å se hvordan resultatet blir.. Stå på videre.. Takk:) Imorgon skal eg kjøpe kryssfiner. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Idag har eg kjøpt og kappa ut kryssfiner. Det blei av den veldig tynne sorten. 4mm tynt bestemte eg meg for. Korleis eg skal feste det får dåke sjå seinare i arbeidsloggen Blir ivertfall 1 update til iløpet av veka. Edit: Update rakk eg aldri.. Endret 6. juli 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 vist du skal lage vifte hull kan du jo bruke en drill og et hullborr ( samme som man bruker til og borre ut hull til stikkontakter osv. disse kan man få ikke alle str. tror jeg. stikk innom nermeste byggevare foretning og spør om de har en i 120mm:) Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) vist du skal lage vifte hull kan du jo bruke en drill og et hullborr ( samme som man bruker til og borre ut hull til stikkontakter osv. disse kan man få ikke alle str. tror jeg. stikk innom nermeste byggevare foretning og spør om de har en i 120mm:) Eg har av alle ting brukt dremelen min til det Fant nokre "diamantskiver", så har omtrent kappa til alle viftehola. Trur eg skjærte litt for mykje i nokre av viftehola , så det får eg sjå på når eg kjem heim frå Dana Cup. Eg reiser då til Dana Cup i morgon, og kjem heim om ei veke. Då er det 10 dagar heime før eg reiser til Hellas, så i dei 10 dagane skal eg jobbe! Så neste update er nok ikkje før om 8-10 dagar. Endret 6. juli 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 No er det komen ein "update-teaser". - Tips til ny start- og restartknapp? Skal ikkje bruke nøkkelstartar. Eg har sett ein som er veldig mykje brukt her på forumet, men veit ikkje kor eg får tak i den eller kva den heiter. (Om den har noko namn) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Startknapp? Pulgin-lookalike som jeg og andre her på forumet har brukt, anbefales virkelig. Koster 49 eller 59, og du får dem blant annet på bilextra eller bilutstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå