Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kul mellom korsryggen og rumpa, vondt!


Gjest ..... flau

Anbefalte innlegg

Gjest ..... flau

Hei. Jeg har fått en kul akuratt der rumpesprekken slutter og ryggen begynner. Det gjør veldig vondt når jeg sitter og ligger. Noen som vet hva det kan være?

 

Er relativt ung (16 år). Jeg har tenkt på om det kan være en betennelse i en muskel siden jeg får vondt når jeg går og strekker musklene i det området.

 

Hilsen Anonym gutt 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisan.

 

ta deg en tur til legen. det du har der KAN være begynnelsen på det man kaller TVILLING. (cyste) for å få bukt med dette , må man operere. ikke vent til den blir for stor. det gjorde jeg, måtte da inn og operere 2 ganger på samme sted.

 

Det kan selvfølgelig være andre ting som er prb bak der du beskriver, men jeg holder en knapp på at det er Tvilling.

 

Lykke til

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarer

Jeg har ikke falt. Jeg har ikek lagt merke til at jeg har hatt en kul der før nå, altså jeg vet ikke.

 

Kunne du forklare hva en "Tvilling" er?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Kan nokk ikke legge ut noe bilde, siden ingen ting vises. Og den er vell ikke på korsryggen men heller på slutten av sprekken, der sprekken går over til å bli rygg :)

Lenke til kommentar
heisan.

 

ta deg en tur til legen. det du har der KAN være begynnelsen på det man kaller TVILLING. (cyste) for å få bukt med dette , må man operere. ikke vent til den blir for stor. det gjorde jeg, måtte da inn og operere 2 ganger på samme sted.

 

Det kan selvfølgelig være andre ting som er prb bak der du beskriver, men jeg holder en knapp på at det er Tvilling.

 

Lykke til

 

:D

 

det slo deg ikke at han kansje har slått seg? :p

 

har ikke noe serlig å tilføre, men vist den ikke går vekk/har vert der lenge så kan det være lurt med et legebesøk.

 

btw: lei plass for en kul da :p

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hallo igjen. Våknet klokka 4 i dag, gjennomvåt av svette. Såvidt jeg klarer å ligge i sengen nå. Tror også jeg har fått feber.

 

Uansett, må nok skulke skolen i dag for å dra til legen...

Lenke til kommentar
Til de som har nevnt cyste: Hva får dere til å trekke den konklusjonen?

 

Kan det ikke være en abscess? Hva men en byll?

Nei, jeg gjentar det jeg har sagt tidligere. Gå til legen. Spesielt nå som du har feber.

Trådstarteren har ikke skrevet noe om feber til imorgens.

 

Det er ingen konklusjon, det kan godt være en prolaps, abscess osv...

Cyst er egentlig en "kul" med "væske eller luft". Og når "kulen" blir inflammert, blir den til abcess. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...