Gjest ..... flau Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei. Jeg har fått en kul akuratt der rumpesprekken slutter og ryggen begynner. Det gjør veldig vondt når jeg sitter og ligger. Noen som vet hva det kan være? Er relativt ung (16 år). Jeg har tenkt på om det kan være en betennelse i en muskel siden jeg får vondt når jeg går og strekker musklene i det området. Hilsen Anonym gutt 16. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 heisan. ta deg en tur til legen. det du har der KAN være begynnelsen på det man kaller TVILLING. (cyste) for å få bukt med dette , må man operere. ikke vent til den blir for stor. det gjorde jeg, måtte da inn og operere 2 ganger på samme sted. Det kan selvfølgelig være andre ting som er prb bak der du beskriver, men jeg holder en knapp på at det er Tvilling. Lykke til Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tja... Har du alltid hatt en kul der? Eller begynte det etter du datt/falt på rompen.... Lenke til kommentar
Gjest Trådstarer Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har ikke falt. Jeg har ikek lagt merke til at jeg har hatt en kul der før nå, altså jeg vet ikke. Kunne du forklare hva en "Tvilling" er? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan vel vere brusk og kanskje? Eg hadde ein bruskkul i kneskåla då eg var mindre. Den slutta å vokse, og ettersom kneet har vokse ganske mykje sidan den gong, er den ikkje synleg lenger. Men no er jo du 16 år, og har kanskje ikkje so mykje att å vekse? Kom deg til lækjaren uansett Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kunne du beskrive mer nøyaktig hvor det er snakk om. Kanskje et bilde??! Hvis vi snakker om en del korsryggen, kan denne kulen være en prolaps. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg foreslår at du får deg en time hos lege så raskt som mulig. Glem forum som krykke for medisinske problem, spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan nokk ikke legge ut noe bilde, siden ingen ting vises. Og den er vell ikke på korsryggen men heller på slutten av sprekken, der sprekken går over til å bli rygg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skade på halebenet? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 heisan. ta deg en tur til legen. det du har der KAN være begynnelsen på det man kaller TVILLING. (cyste) for å få bukt med dette , må man operere. ikke vent til den blir for stor. det gjorde jeg, måtte da inn og operere 2 ganger på samme sted. Det kan selvfølgelig være andre ting som er prb bak der du beskriver, men jeg holder en knapp på at det er Tvilling. Lykke til det slo deg ikke at han kansje har slått seg? har ikke noe serlig å tilføre, men vist den ikke går vekk/har vert der lenge så kan det være lurt med et legebesøk. btw: lei plass for en kul da Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Her er det bare å komme seg til legen før det går inn til beinet......... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Her er det bare å komme seg til legen før det går inn til beinet......... Babler om? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 mm... Leses ut faktisk som en cyst.. Som skrevet, ta kontakt med legen... Ps.. Det har vært kjempe om du kunne poste diagonosen.. vaio Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 vist du ikke gidder å vente på lege, så kan du ta en "spansk en". kutt deg selv i fingen og gå på legevakten for å "se på den". når du først er der kan du be de ta en titt.. eller bare ringe fastlegen. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Her er det bare å komme seg til legen før det går inn til beinet......... Det er jo ikke sikkert det er så alvorlig, du lager jo bare mer drama og skremmer gutten. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er jo ikke sikkert det er så alvorlig, du lager jo bare mer drama og skremmer gutten. Heilt rett! Det er ikkje sikkert at noko kirurgisk inngrep er naudsynt eingong! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sikker på at ikke denne "kulen" bare er halebeinet da? For halebeinet er jo akkurat der du beskriver, og det kjennes ut som en kul. Det kan jo være at du har en dårlig stol f.eks.? sitter du mye iro? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hallo igjen. Våknet klokka 4 i dag, gjennomvåt av svette. Såvidt jeg klarer å ligge i sengen nå. Tror også jeg har fått feber. Uansett, må nok skulke skolen i dag for å dra til legen... Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Til de som har nevnt cyste: Hva får dere til å trekke den konklusjonen? Kan det ikke være en abscess? Hva men en byll? Nei, jeg gjentar det jeg har sagt tidligere. Gå til legen. Spesielt nå som du har feber. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Til de som har nevnt cyste: Hva får dere til å trekke den konklusjonen? Kan det ikke være en abscess? Hva men en byll? Nei, jeg gjentar det jeg har sagt tidligere. Gå til legen. Spesielt nå som du har feber. Trådstarteren har ikke skrevet noe om feber til imorgens. Det er ingen konklusjon, det kan godt være en prolaps, abscess osv... Cyst er egentlig en "kul" med "væske eller luft". Og når "kulen" blir inflammert, blir den til abcess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå