dangaute4 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 det er noen på skolen som kan HTML og hu sko programmera for oss men poenge var at jeg vil lera og laga webside kjøl eg kan laga bilder m photoshop og det men eneste jeg trenger er ein easy guid for meg til og laga ei webside jeg vil lera meg HTML noen som kan hjelpe please??? hadde vore flott me ein easy guid som jeg sa.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Google funker, men du må nok være ganske god i engelsk:P Lenke til kommentar
Thullball Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville anefale å ta en titt på w3schools Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 HELLo! Kan liste opp noen sider som du kan ta turen innom! w3schools #anbefales ikke htmlDog #anbefales 2tp #norsk Av disse anbefaler jeg htmlDog sterkt! Den er mer oppdatert en w3schools og 2tp, men hvis du ikke er så god i Engelsk vil jeg anbefale 2tp. Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor mener du at w3schools ikke kan anbefales? Selv synes jeg det er en glimrende side. Bruker dokumentasjonen (referanse) der ofte Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vil si meg enig i infeCtion, htmldog er en fin oversiktlig side med gode forklaringer. w3schools er derimot veldig uoversiktlig med mye unødvendig tekst. Er da min personlige mening, men jeg velger htmldog fremfor w3schools. Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vil si meg enig i infeCtion, htmldog er en fin oversiktlig side med gode forklaringer. w3schools er derimot veldig uoversiktlig med mye unødvendig tekst. Er da min personlige mening, men jeg velger htmldog fremfor w3schools. Som sagt er w3schools, er litt rotete med unødvendig tekst lite oppdatert osv. Derfor anbefaler jeg htmlDog. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vil si meg enig i infeCtion, htmldog er en fin oversiktlig side med gode forklaringer. w3schools er derimot veldig uoversiktlig med mye unødvendig tekst. Er da min personlige mening, men jeg velger htmldog fremfor w3schools. Som sagt er w3schools, er litt rotete med unødvendig tekst lite oppdatert osv. Derfor anbefaler jeg htmlDog. NOPP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå